Vi som temper.

Følte et snev av optimisme i dag morges, da tempen steg. Men en blendahvit test fikk meg ned på bakken igjen. Men blir spennende i morgen. Har hatt murringer i siden i 2 dager nå, så er nok tanta som kommer (men det er vel også et graviditetstegn???). Er på overtid, men det var forventet med den dumme El som ikke ville komme når den skulle....
 
Du er ikke på overtid når du vet el var forsinket.
Du er 10 dpo, det er litt tidlig testetid.

Grafen din er fin, teste igjen om en dag eller to?
 
http://www.fertilityfriend.com/home/4337ad
Her er min 2-dagers graf :p

PP3 og aner ikke hvor jeg er i syklus etter SA for 2 uker siden.
Håper grafen etterhvert kan gi noen svar og også et lite knøtt :)
Litt utfordrene og tempe om morgenen synes jeg. I går viste termometeret 36.29 og i dag leste jeg av 36.10. Kom borti den da jeg stod opp og da viste den 36.50. Var nok litt trøtt i morges tydeligvis :p
 
Tempen datt ganske bra ned i dag, så da er det bare å vente på tante besøk.
 
Ånei.. :(
Men det jeg ser er at det er ikke 100% sikkert EL - ser også ut som om EL kan ha vært på dag 21 - og da er ikke tempen under coverline ;)
Pleier normalt å ha den mellom dag 12 og 14, så føler ikke det er realistisk. Dessuten hadde vi bommet grovt med aksjene da. :*) He he.
 
Frk spent. Skal få lagt til din fra pc en kveld.

Men altså, du leste nok av rett i morges, mitt viser i alle fall alltid 36,5 om jeg kommer borti, men holder jeg nede knappen viser den forrige måling.
 
Frk spent. Skal få lagt til din fra pc en kveld.

Men altså, du leste nok av rett i morges, mitt viser i alle fall alltid 36,5 om jeg kommer borti, men holder jeg nede knappen viser den forrige måling.

Seriøst? Hos meg viser den forrige måling i et brøkdelssekund før den går på "Low" :p
 
Her det ingenting å meddele tror jeg.. jeg er så vannvittig deppa at symptomer er det siste jeg kjenner etter nå.
Har nok med å ikke bryte ut i hulkende gråting... :(
 
Frk spent. Skal få lagt til din fra pc en kveld.

Men altså, du leste nok av rett i morges, mitt viser i alle fall alltid 36,5 om jeg kommer borti, men holder jeg nede knappen viser den forrige måling.
Takk for det :)

Ble veldig usikker nå (husker jeg rett?) - den blinket først LO og så kom 36,50. Kunne bla mellom avslått - Lo og temp 36,5 etter dette. Blir veldig spennende å se hva tempen viser i morgen! :)
Haff - slikt tidlig morgenstyr passer meg bra :p
 
Sittet og studert grafene mine. Tenker at tanta ikke kommer i dag alikevel. Ser tempen ligger på 35,70 som oftest ved ikm, og i dag er den "bare" 35,90. Pleier også ha en el temp som tilsvarer el dag 16 denne pp. Dvs 2 dager tidligere enn FF merker. Men negativ test i dag også. Er forvirret. Men overanalyserer nok i dag. Tungsinn ( over denne prøvingen), trøtt, gretten og mangler matlyst. Håper dagen i morgen blir bedre. Blæ...
Takk for at jeg fikk blåse ut litt. Sympati trengs ikke. :p
 
Du har VELDIG lave temperaturer synes jeg, sånn over all liksom :p
Er du en veldig "kald" person? Fryser mye og sånn? Eller er det bare tilfeldig.

Alle rare spm. man skal spørre da....
He he. Bare å spørre det. Synes de er lave selv. Tenkte det var LadyCompen som var slik, men har dobbeltmålt med vanlig termometer, og det er veldig liten forskjell. Er nok en frossen person, men er ganske varm om natta. Litt betuttet selv, for er ganske lav. Har tatt masse blodprøver ang stoffskiftet som er fine, men dette er et til, av mange symptomer jeg har. :confused:
 
Glemte å måle i dag. Da har sykdom ødelagt helt for den rutinen. Ikke er jeg litt bedre en gang heller.
 
Her er det 7 dpo og kvalmen meldte seg i morges.. i tillegg har jeg smerter/kramper i magen og er litt trøtt og sulten. Men alt dette kan ha sine naturlige forklaring.

Bare pratesjuk jeg :p
 
Her er det 7 dpo og kvalmen meldte seg i morges.. i tillegg har jeg smerter/kramper i magen og er litt trøtt og sulten. Men alt dette kan ha sine naturlige forklaring.

Bare pratesjuk jeg :p
Helt vanlig pms. Eller du kan ha skikkelig flaks, og plantet ei lita spire igjen. ;)
 
Back
Topp