Vi som temper.

Når jeg er syk, pleier tempen å øke, men skjelden feber. Bare være høy, og føles varm.
 
Når jeg tenker på det, har kanskje jeg feber med 37, siden jeg pleier å ligge 1 grad under normalen. Hi hi. :p

Det tror jeg på.. Skulle til å ta test men jeg tenkte over det to ganger og helte glasset i do. 9 dpo er bare latterlig.. Tempen har nok steget pga, sykdom som du sier :) forventer tr torsdag så får vi bare se...
 
Har vært syk i over ei uke nå, og tempen min er fortsatt høy. Kan bli intressant om ff finner el denne mnd da.
 
Ikke feber, men under tunga er den en halv grad lavere enn rektalt, så subfebril?
 
nja.. sliter med å lese grafen siden alt er så usikkert. Men du har jo hatt like høye tidligere, men hvis jeg skal se kun på de sikre målingene så har den gått litt opp ja ;)

Enig, usikker og lite god graf. Men det er denne helga jeg statistisk skal ha el, så jeg håper.
 
Dette ser hvertfall lovende ut, men merker ingenting selv enda.. Blir en spennende uke :)

image.jpg
 
jeg haren temp på 36,78 rett før den synker ned mot ik,, de gangene jeg har vert gravid så har den steget opp til 36,96 og opp til 37.. Så du kan jo ver gravid ;) :dance008
 
Målte igjen, har holdt halsen i sjakk med repsils. Den er ikke så vond lenger..men tempen var nå 37,21 - noe som tilsvarer rundt 37,71 rektalt.. Og nesten feber :(
 
Målte igjen, har holdt halsen i sjakk med repsils. Den er ikke så vond lenger..men tempen var nå 37,21 - noe som tilsvarer rundt 37,71 rektalt.. Og nesten feber :(
Det vil uansett ikke påvirke evt graviditet. Bare behovet for å vite, og tyde grafer. Og skulle tanta komme, er det bedre å være febersyk nå enn rundt EL.
 
Subfebril er 37,5-38, altså ikke feber, men over det som er normalt, og kan ha sammenheng med sykdom.

Men det betyr som dere har blitt enige om, ikke noe for om du er gravid eller ei, bare lesbarheten av grafen.

Som hos meg, mine håpløse grafer, og at det er vanskelig å se når jeg har EL, betyr ikke at jeg ikke har den. Det som skjer, det skjer, om vi klarer lese det av grafen eller ei.
 
EL-tester med smilefjes bestilt. Skal ikke misforstå når El er denne måneden.... Kjenner plutselig den biologiske klokka tikke. :eek:
 
Hei jenter :)
Har hatt en liten pause her i fra, men nå er jeg klar for temping og prating igjen ;) Hehe.
Så håper jeg at jeg får nok søvn til å kunne tempe i denne syklusen. Gikk i fra å ha en 52 dagers syklus til 32 på forrige, så blir spennende å se lengden på neste. Kjedelig når det varierer med 30 dager i forskjell.
 
Ff anser ikke dette som høyt nok pga de høye sist uke...
 
Back
Topp