Mammelammen
Glad i forumet
Når jeg er syk, pleier tempen å øke, men skjelden feber. Bare være høy, og føles varm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når jeg tenker på det, har kanskje jeg feber med 37, siden jeg pleier å ligge 1 grad under normalen. Hi hi.Når jeg er syk, pleier tempen å øke, men skjelden feber. Bare være høy, og føles varm.
Når jeg tenker på det, har kanskje jeg feber med 37, siden jeg pleier å ligge 1 grad under normalen. Hi hi.
Hva tror dere? Temp opp i alle fall?
nja.. sliter med å lese grafen siden alt er så usikkert. Men du har jo hatt like høye tidligere, men hvis jeg skal se kun på de sikre målingene så har den gått litt opp ja
Ikke feber, men under tunga er den en halv grad lavere enn rektalt, så subfebril?
Dette ser hvertfall lovende ut, men merker ingenting selv enda.. Blir en spennende uke
Oooh, spennende!
Krysser det som krysses kan!
Dette ser hvertfall lovende ut, men merker ingenting selv enda.. Blir en spennende uke
Vis vedlegget 8576
Det vil uansett ikke påvirke evt graviditet. Bare behovet for å vite, og tyde grafer. Og skulle tanta komme, er det bedre å være febersyk nå enn rundt EL.Målte igjen, har holdt halsen i sjakk med repsils. Den er ikke så vond lenger..men tempen var nå 37,21 - noe som tilsvarer rundt 37,71 rektalt.. Og nesten feber
Det vil uansett ikke påvirke evt graviditet. Bare behovet for å vite, og tyde grafer. Og skulle tanta komme, er det bedre å være febersyk nå enn rundt EL.