Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Betaler dere for FF? Og evt. hva koster det?
Siden jeg har så mange pms symptomer, føler jeg det blir spekulasjoner uansett. Men når tiden går, kanskje jeg blir flinkere til å notere alt, og trenger proff hjelp til å tyde alt.Under detaljer finner du den etter at el er bekreftet.
Som du ser sjekker den symptomene du har mot kjente tegn på graviditet.
Må bare se på det som gøy. Ellers tror jeg at jeg ville gått på veggen. Men synes grafene er spennende og gøy å følge med på. Må bare føre inn dagens temp så fort som mulig, slik at jeg får se grafen min. He he. Og å se på andres grafer er like spennende.Spekulasjoner blir det uansett. Jeg ser på det som mest gøy.
Min er oppe i 15% i dag. 6 dpo er jo saken str absolutt ingen vet, det har vel ikke festet seg engang dersom det har tenkt å skje. Neste uke er mer gøy.
Den delen savner jeg...Jeg har jo gratis versjon, og det holder sikkert med den. Men tenker at betalingsversjon har sikkert noen god biter gratis versjon ikke har. Hehe. F.eks at man kan legge chartene oppå hverandre osv.