Vi som temper.

Betaler dere for FF? Og evt. hva koster det?
 
Betaler dere for FF? Og evt. hva koster det?

Det er en gratisversjon, men den pregnancy monitor er en del av "vip" pakken.. og da betaler man ;)
Jeg har betalt for et helt år - var ikke store summen det var snakk om uansett ;)

Du får se summene før du må betale, så det er bare å sjekke :)

Men gratisversjonen inneholder ganske mye den også, men første måneden så får man VIP-versjonen gratis ;)
 
Som hun sier. Jeg har også påkostet meg et år som vip denne gangen. Det er litt kjekt og kostet ikke mye. Jeg tok et år, for jeg forventer ikke at det skjer fort.

Også utvider det seg litt om noen registrert seg via min side, har jeg sett, et par bonusdager har jeg fått.
 
Har også gratis. Og klarer meg greit med den. Enda. Føler den betalte stiller nysgjerrigheten bedre.
 
Jeg har betalt versjon, fordi de hadde kjempe tilbud på ett år. Så da tok jeg det.

Men hva er egentlig Pregnancy tracker?
 
Under detaljer finner du den etter at el er bekreftet.

Som du ser sjekker den symptomene du har mot kjente tegn på graviditet.
 
Under detaljer finner du den etter at el er bekreftet.

Som du ser sjekker den symptomene du har mot kjente tegn på graviditet.
Siden jeg har så mange pms symptomer, føler jeg det blir spekulasjoner uansett. Men når tiden går, kanskje jeg blir flinkere til å notere alt, og trenger proff hjelp til å tyde alt. :p
 
Synes tempen min holder seg ganske jevn. Unntak er den ene dagen. Tror jeg var en tur ut av senga en time før måling. I dag hadde jeg ene beinet utenfor senga. Skulle slippe ut katt, og sjekket klokken i siste sekund. :D:eek:
 
Spekulasjoner blir det uansett. Jeg ser på det som mest gøy.

Min er oppe i 15% i dag. 6 dpo er jo saken str absolutt ingen vet, det har vel ikke festet seg engang dersom det har tenkt å skje. Neste uke er mer gøy.
 
Spekulasjoner blir det uansett. Jeg ser på det som mest gøy.

Min er oppe i 15% i dag. 6 dpo er jo saken str absolutt ingen vet, det har vel ikke festet seg engang dersom det har tenkt å skje. Neste uke er mer gøy.
Må bare se på det som gøy. Ellers tror jeg at jeg ville gått på veggen. :p Men synes grafene er spennende og gøy å følge med på. Må bare føre inn dagens temp så fort som mulig, slik at jeg får se grafen min. He he. Og å se på andres grafer er like spennende. ;)
 
Jeg har mobilen under puta sammen med termometeret og plotter på grafen så snart jeg har målt. Jeg går inn i den spennende delen nå!
 
Jeg har jo gratis versjon, og det holder sikkert med den. Men tenker at betalingsversjon har sikkert noen god biter gratis versjon ikke har. Hehe. F.eks at man kan legge chartene oppå hverandre osv.
 
Ja, gratis holder, betalt har litt mer ekstra gøy. Ikke nødvendig, men gøy.
 
Jeg har jo gratis versjon, og det holder sikkert med den. Men tenker at betalingsversjon har sikkert noen god biter gratis versjon ikke har. Hehe. F.eks at man kan legge chartene oppå hverandre osv.
Den delen savner jeg... :mad:
 
Som nevnt, Pregnancy tracker, legge grafene fra ulike mnd over hverandre, Sign cloud, der symptomer fra gravid mot ikke gravid, markert dine for den aktuelle dpo og div annet jeg ikke kommer på. Viser alle symptomer på grafen
 
Da begynner jeg å tempe sammen med dere :)

Trenger nok litt tid på å finne ut hvordan få delt grafen.
Vurderer å betale for fullversjonen av ff for den var veldig grei å ha. :)
 
Måler jeg ustabilt når jeg måler fra 06.20 til 06.50? Varierer om gubben må opp tidlig eller ikke så lenge jeg våkner av klokka hans :p
 
Back
Topp