Vi som temper.

Ja, det var mange gode tips her. Kan prøve under puta - det er kanskje ikke nok varme under madrassen?
Ja det er det det gjør, gir altfor lav temperatur.

Nei under dyna nytter ikke, da flyr det histen og pisten :p
Et tøystykke kunne kanskje også fungert, måtte kanskje vært ull da siden bomull også blir iskaldt. Tenker bare på hvor kalde klærne er som ligger på rommet! :D
Må kjøpe dun tøffel. ;)
 
Jeg har mitt på nattbordet.. Jeg legger det til oppvarming i sånn... 10 sekunder eller noe, under tunga, så skifter jeg side og måler.
 
Men grafen min er litt... hakkete og rar denne gangen
 
Holder det ikke at termometeret ligger i romtempratur? Har ca 20c på soverommet og stapper pinnen i munnen uten noe aklimatisering... Er det ikke derfor det tar 90 sek før den kan avleses?
 
Har nærmere 12 grader her... Og så kaldt termometer kjøler ned munnen.
 
FF har ikke funnet el min enda :( Der får jeg for å ikke teste etter el denne mnd.. Kanskje jeg får en sånn kjempelang syklus igjen :(
 
El tror jeg du har hatt, men når du ikke registrerer sekret sliter den veldig, eller finner det ikke, den trenger den inputen.
 
Da er FF enig med meg ang El. Dette var jammen artig! Tre dager med høy temp, angrer meg som en hund at jeg valgte og sove fremfor temping på torsdag :( men det viktigste er at jeg gjennomførte el. Jeg fjernet el-test resultatene slik at FF ikke skulle ta hensyn til de og den var fortsatt enig :) er veldig glad for dette så lenge el-testene aldri blir helt sterke.
 
9 dpo.

Og jeg bladde meg tilbake og så på pregnancytracker MLHB la ut fra sin 9 dpo sist syklus. Den var 39% Min er 39% i dag.

Jeg er spent på hvordan den utvikler seg videre.

Jeg er så... vaglende. Noen dager trenker jeg at, denne gangen, denne gangen! Vi har truffet godt, med sengekos dagen før og dagen etter EL, og jeg går og kjenner, kjenner, tenker, lurer. Andre ganger så tenker jeg at vi lykkes jo ikke sååååå fort, og uansett har jeg ikke mye tegn. Men tegn har jeg egentlig aldri, første gang var mitt eneste tegn før den positive teste at jeg ikke spottet. Andre gang... da var jeg overbevist om at denne syklusen hadde det ikke gått, og tok en test bare for å bevise det for min mann...

Jeg tenker også på at jeg ble ikke gravid med henne før jeg sluttet å amme ham.

Jeg sluttet å amme henne for fire dager siden, så som mannen sa: Neste syklus, DA!!!

vi får se. Her sitter jeg nå, 9 dpo, tankefull, håpende, småkvalm, noe som likegjerne skyldes kostholdet da, og spent.
 
Det hadde vært skikkeligmoro om noen kunne få festet ei spire snart!
 
Jeg krysser fingre og tær for deg sara.

I dag har jeg så mye el slim at det er nesten kvalmt. Kan aldri huske det har vært så mye før.
Kanskje grapefrukt juice har virkning alikevel .
 
Hvordan er det med tempraturen etter EL fram mot mens? Den øker når EL har vært ikke sant? Hvis man er gravid går den ikke ned, stemmer det? Ved ikke graviditet når går den ned da? Er det rett før mens kommer?
 
Den går ned dagen før mens, den dagen mensen kommer, eller i løpet av mensen. Eller to dager før. Sånn der omkring. Det vil erfaring vise deg, vi er ulike, der også.
 
Siden EL nærmer seg, har da jeg i helgen vært borte UTEN tempmåler og el-tester. Typisk flinke meg.... Men kort besøk, og enda et par dager til EL tror jeg. Men i morgen er jeg i gang igjen. :angel8
 
Positiv el test før legge tid i kveld. Testet 4 ganger fra morran av :p så fort LH hormonet stiger iløpet av dagen har aldri sett. Var en ny erfaring.
Leren fikk ikke lagt innaksjer gitt. Virker ikke som mannen er like giret denne pp, for bok var mye mer interessant :(
 
Bok, heller enn deg? Nevermind baby, men sex!

Stupet mitt i dag får meg til å lure på om angitt el er feil... Vondt i magen også. Tar med bind og smertestillende på jobb.
 
Og yes heller bok enn meg :/ får tvinge han i dag . Skikkelig øm i livmora i dag så det nærmer seg.
 
Back
Topp