Vi som temper.

Bina, den morsomme delen, ja!!!

Jeg er 11 dpo, mine symptomer tilsier 55% sannsynlig baby. Jeg er spent. Egentlig bare pms-symtomene, det er jo sånn det er, så bare tiden kan gi meg svaret. Eller en test. Lurer på å teste kanskje i morgen? Eller torsdag? Har tre tester, vil ikke begynne for tidlig, må få svaret av disse tre. Bestiller flere som kommer over påske om jeg får mens.
 
Jeg var oppe en liten tur en time før måling. Noen dyr som måtte ut... Men tempen var like jevn som vanlig. Trenger jeg å notere det da? Altså den ødelagte søvnen.
 
Du begynte ikke å blø. Det er bra. Forrige pp tilsa det med nesten 70 % sjans for graviditet. Men det stemte ikke på meg. Men like greit at det ikke ble spire for jeg gikk jo på antibiotika. Spennende med testing. Jeg har liggende noen tester fra forrige pp. Men skulle vel helst hatt noen andre. Cb + og høy sensitive tester. Stoler ikke på noen av de. Tror jeg skal holde meg lengst mulig før jeg tester denne gangen. Det sier jeg vel egentlig hver gang :p er egentlig synd ånd og graviditetsymptomer er så likt. Er så fort å lure seg selv :/
 
Men hva tror du? Ser det ut som el kan ha vært i går? Skikkelig øm i magen i dag og. Kjenner det godt om jeg slenger/ setter meg ned :eek:
 
Mammelammen, neste gang måler du heller en time for tidlig?

Bina, det ser vi best om en dag eller to, om du har hatt el.

Og ja, jeg begynte ikke å blø. For hver dag som går stiger prosenten. Men 70 for betyr 30 mot, og begge deler er mulig. Det er jo bare et estimat likevel, testen eller mensen gir svaret.

Jeg har strimler fra billige tester. De har vist rett for de to ungene jeg har, så jeg stoler på dem.
 
Jeg sjekke ikke klokka før jeg kom tilbake til senga. Litt ør i hodet... :confused:
 
Pleier å kjøpe fra billige tester jeg og. Men så tenkte jeg å prøvd noen andre. Men bestiller fra billigetester igjen. De jeg er mest fornøyd med:)
 
De billige stripsene viser negativ, men den digitale fra Clearblue viser smilefjes. Så da tror jeg at jeg noterer positiv på ff.
 

Vedlegg

  • 1364288639365.jpg
    1364288639365.jpg
    37,2 KB · Visninger: 58
Med litt innlevelse kan jeg rapportere om: kvalme, vondt/murring i magen, puppene er ømme om jeg kniper på dem og jeg må snart på do for andre gang siden jeg kom på jobb, tredje totalt.

Jeg vet dog at dette like gjerne er pms.
 
Med litt innlevelse kan jeg rapportere om: kvalme, vondt/murring i magen, puppene er ømme om jeg kniper på dem og jeg må snart på do for andre gang siden jeg kom på jobb, tredje totalt.

Jeg vet dog at dette like gjerne er pms.
He he. Kjenner igjen den. :p
 
Advanced eller research kan av og til ha l litt ulik svar, vanligvis ikke. Ditt problem kan være som mitt, litt mange dager uten måling, og litt høye tidlig.

Det heter seg nemlig at coverline skal være 0,05 grader over den høyeste av de siste seks målingene før el, og el definert som dagen før tre på rad over den streken.

Når det er lenger mellom målingene kommer gamle målinger med, som høye målinger i begynnelsen. Ff tillater normalt en av de seks over, men ikke mange, så da kan el bli satt lavere.

Om du legger inn kunstige målinger på" normalt lavt nivå" noen av dagene du mangler kan det flytte el.

Derfor er det litt viktig å måle daglig, etter beste evne, også lenge før man venter el.

Skjønner. Men det stemmer nok sånn ca.. jeg har iallefall hatt el :p
 
Det har du.

Bare å vente da.
 
La inn noen falske normaltemper, da fikk jeg el på mandag som jeg trodde!
 
Tempen holder seg høy, så da var el for 2 dager siden akkurat som, jeg trodde. Endelig dpo land:)
Har en god følelse for denne pp. Ømme pupper har meldt seg. Har aldri ømme pupper.
 
Tegn 2 dpo har ikke med baby å gjøre, tegn kan først kommer når egget har festet seg, før det vet ikke kroppen noen ting. Det skjer ikke før om flere dager.
 
Nei jeg veit det ikke har noe med baby å gjøre. Men jeg har fortsatt aldri ømme pupper. Så tar det som et godt tegn ;)
 
2014, here we come.
 
Back
Topp