Vi som temper.

Jeg hadde også håpet, veldig. Trodde nesten på det også.

Men med den negative testen i morges, etterfulgt av spotting nå, så regner jeg med at mensen kommer om noen dager, og da sikter vi på januar 2014. Aldersforskjellen mellom den eventuelle babyen og den nåværende lillesøster vokser. Hun er født i februar 2011, og er 2,5 år yngre enn sin bror. Nå blir det altså veldig fort tre år mellom de neste, men det er nå greit det, altså. Jeg bare håper det blir 2014, ikke 2015.. eller senere. Jeg lengter etter en ny baby.
 
!"#¤#%#" Gubbf*** I dag er jeg altså så grinete. Trøtt og grinete og jeg skylder på gubben.

Han har klart å sette på alarmen på mobilen til 05.05 og lagt den to meter unna senga.
Så hvem er det som må sprette opp av senga før alle våkner for å stoppe faenskapet. *hyl*
Da jeg innså at jeg hadde sprett ut av senga var jeg snar om å legge meg ned og dytte et termometer i munnen, men jeg skal jo egentlig måle mellom 6 og halv 7. :(
Jeg har løyet til FF'en min, men troooor jeg skal komme unna med det for tempen var gått ned fra 36.16 til 36.15. Første dag uten mens/spotting denne pp'en..

Hva tror dere.. gyldig eller bør jeg erklære den ugyldig? :/
 
Det er virkelig ikke noe stort problem å måle klokken fem selv om du pleier måle klokka seks altså, jeg måler når jeg våkner, når det nå enn er, rett og slett. Noen ganger, som i dag, måler jeg to ganger også. Jeg våknet 0430, målte og sov videre, og har for andre gang denne syklusen bekreftet at en sånn minioppvåkning ikke trøbler målingen min, jeg målte igjen klokke seks, og helt som forventet, 0,15 grader høyere. Min kropp er ikke helt gjennomsnittelig på de fleste punkter, men akkurat dette med 0,05 grader pr halvtime, DER er den ganske stabil altså.

Så jeg luuuuuuuurer på om jeg skal bedrive manuell "tidsjustering" neste syklus, regne ut "hva den egentlgi er klokken seks" og registrere, se om det gir en mindre variabel graf. Det programmet jeg brukte da vi prøvde på de to andre GJORDE nemlig det, inntil 1,5 time hver vei.
 
Ganske sikker på at el er i dag. Men gubben er så vond i ryggen, at han fysisk ikke er mulig til å legge inn aksjer. Vi har prøvd... Men 2014 er fint år det også.
 
Jeg syns 2014- baby høres nydelig ut :D Jeg liker det året bedre enn dette egentlig :p
 
Tja, altså, ja, 2014 høres ut som et veldig fint år å få barn, absolutt, men det er NESTE ÅR! Det er lenge til det!!!

Menmen, for all del, jada, så blir det 2014 da. Det går greit det.
 
Jeg har en februar 2011 gutt selv. Og hadde håpet på klaff for mange mnd siden. Håper det skjer snart så de får noe glede av hverandre :)
 
Dumme FF "tok fra meg" el når tempen sank i dag, så da satte jeg den manuelt, jeg er sikker på at jeg hadde EL, jeg ble bare ikke gravid, så nå kommer mensen, muligens en dag tidligere enn ventet. Men uansett, nå venter jeg bare på at det skal ta seg opp, så jeg kan komme igang med neste syklus. Muligens i morgen, det hadde vært bedre det enn lørdag eller søndag som FF sier. Jeg pleide jo "i gamle dager" få mens 14 dpo, så det kan stemme fint det. I det siste har jeg fått den både 15 og 16 dpo, derav FF sine spådommer.
 
Duste teite kropp. Ikke bekreftet el. Og testene begynner å bli sterkere igjen. Og det murrer i eggstokken IGJEN. Jeg tok bare en el test for Morro nettopp. Bæsj. Nå ble jeg skikkelig sur.
 
Dustekropper, både her og der, altså.
 
Tydeligvis mnd for tull. Irriterende. Og jeg hadde håpet jeg fikk tilbake syklus på 30 dager og ikke 34,som den plutselig har bestemt seg for.
 
Hadde jeg vært 3 dpo,så hadde vel ikke test streken hatt farge i det hele tatt. For da jeg begynte å teste etter el for 1 uke siden,syntes nesten ikke test strekene. Skal ta en til senere i dag bare for å se om LH stiger mer iløpet av dagen. Noe jeg har en veldig stor følelse av at den gjør. Streken er sterkere enn på bilde.
 

Vedlegg

  • 1364453919828.jpg
    1364453919828.jpg
    19,3 KB · Visninger: 62
Min kropp virker å være i normal rute denne måneden. Opp i dag og negativ test. Så får vi se om et par dager. Føler ikke noen behov for å teste om 2 uker. Tviler på at noen svømmere klarte å snike seg frem. ....
 
Hadde jeg vært 3 dpo,så hadde vel ikke test streken hatt farge i det hele tatt. For da jeg begynte å teste etter el for 1 uke siden,syntes nesten ikke test strekene. Skal ta en til senere i dag bare for å se om LH stiger mer iløpet av dagen. Noe jeg har en veldig stor følelse av at den gjør. Streken er sterkere enn på bilde.
Ser ikke ut som El har vært. Desverre. Men da har du flere muligheter. :p
 
Det er virkelig ikke noe stort problem å måle klokken fem selv om du pleier måle klokka seks altså, jeg måler når jeg våkner, når det nå enn er, rett og slett. Noen ganger, som i dag, måler jeg to ganger også. Jeg våknet 0430, målte og sov videre, og har for andre gang denne syklusen bekreftet at en sånn minioppvåkning ikke trøbler målingen min, jeg målte igjen klokke seks, og helt som forventet, 0,15 grader høyere. Min kropp er ikke helt gjennomsnittelig på de fleste punkter, men akkurat dette med 0,05 grader pr halvtime, DER er den ganske stabil altså.

Så jeg luuuuuuuurer på om jeg skal bedrive manuell "tidsjustering" neste syklus, regne ut "hva den egentlgi er klokken seks" og registrere, se om det gir en mindre variabel graf. Det programmet jeg brukte da vi prøvde på de to andre GJORDE nemlig det, inntil 1,5 time hver vei.


Det var lurt. Jeg kan jo faktisk regne meg fram til hva den skulle vært klokken 6ish. Jeg ser på tempen min i dag vs den i går at det er ca 0.15 grader stigning i halvtimen.
Hvilket program brukte du sist?:)
 
Sist brukte jeg ovusoft/tcoyf (taking charge of your fertility)

0,15 i halvtimen er veldig mye altså, normalt er 0,05 i halvtimen, men gjennom å flere ganger ha målt og beregnet, og gjerne målt flere ganger på en morgen, flere ganger, så vil du etterhvert bli kjent med din kropp. Ikke baser deg på "egne tall" før du har erfart gjennom mange målinger hva disse er, tenk heller 0,05 (som altså er gjennomsnittelig og vanlig) inntil du er sikker på noe annet.
 
Uff ja jeg har tøysekropp jeg også, pms jeg aldri har opplevd før. Skikkelig irriterende.. Prøver å ikke koble det til at det kan ha klaffa denne gangen, men det er vanskelig. Godt mannen holder meg på jorda :p
 
Back
Topp