Vi som temper.

Når har du ikm? Ser lovende ut. Men vet jo aldri ( sånn for å holde beina på jorda...)
 
Hvordan legger jeg to grafer oppå hverandre? Jeg har prøvd men får ikke til!


Edit; jeg fikk til!

revXVeTK8.png
 
En testen var ikke noe sterkere på ettermiddagen. Murringene er borte. Så sikkert bare kroppen som elsker å tulle litt ekstra.
 
I dag spratt tempen opp til nesten 37. El bekreftet. Og jeg blir mindre klok av denne kroppen.
 
Negativ test idag 11 dpo. Venter på tr, og kommer hun ikke tar jeg en test til. Ikm mandag.
 
Negativ test idag 11 dpo. Venter på tr, og kommer hun ikke tar jeg en test til. Ikm mandag.
Spennende. Glad jeg ikke er deg, for de dagene før ikm med symptomer er fæle. Og spennende! Man håper og håper. Håper det er spire. Og med negativ test i dag, blir ikke fallet så høyt om tanta kommer alikevel.... Men krysser det meste for en positiv test før mandag!
 
Er det noen av dere som har et termometer som måler i ca 4 min?
 
Spennende. Glad jeg ikke er deg, for de dagene før ikm med symptomer er fæle. Og spennende! Man håper og håper. Håper det er spire. Og med negativ test i dag, blir ikke fallet så høyt om tanta kommer alikevel.... Men krysser det meste for en positiv test før mandag!

Neida, nå venter jeg bare på tanta egentlig. Har alle tegna på at a kommer, som den tunge hodepinen noen dager før som fort kan bli til migrene..

Fire minutter? Nei det var fryktelig lenge! Mitt bruker litt tid noen ganger det også, men aldri mer enn to min. Da sovner jeg før det er ferdig også våkner jeg brått av pipinga :p
 
Ikke fire min, nei.

Tempdropp i morges, mens før middag.
 
Ok. Er bare nysgjerrig på tempen min, som ligger 1 grad under deres. Har tatt masse blodprøver pga lavt stoffskifte symptomer. Viste ikke da at jeg har så lav kroppstemperatur. For å måle den i slikt tilfelle skal jeg vist bruke et termometer som måler i 4 min. Derfor mitt rare spørsmål. Litt off-topic, men her er det vel forskjellige typer termometere. :p
 
Liten tro på at det er noen spire som fester seg denne mnd. Så har jeg hatt 2014 følelse så lenge. Kan gjerne få en jan eller feb baby igjen:)
 
Litt lenge til 2014 ja, men det er et så fint år så, sant?
 
Ff klikka hos meg i går. Og fjernet alt jeg hadde lagret for dagen. Så utrolig irriterende at den driver sånn. Ikke første gangen. Mobil appen er kranglete. Har dere samme problemet eller. Og tillegg så driver den å henger seg opp.
 
Ff klikka hos meg i går. Og fjernet alt jeg hadde lagret for dagen. Så utrolig irriterende at den driver sånn. Ikke første gangen. Mobil appen er kranglete. Har dere samme problemet eller. Og tillegg så driver den å henger seg opp.
Kjedelig. App'en henger seg opp litt av og til, men det synes jeg alle gjør.
 
Back
Topp