Mammelammen
Glad i forumet
Når har du ikm? Ser lovende ut. Men vet jo aldri ( sånn for å holde beina på jorda...)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når har du ikm? Ser lovende ut. Men vet jo aldri ( sånn for å holde beina på jorda...)
Du må ha vip medlemskap.
Hm. Hver gang jeg siterer i dag, blir det vist feil. ...
Er på appen ja. Virker som den klarer riktig nå.Haha så kjedelig! Er du på appen? Hender den tuller litt
Spennende. Glad jeg ikke er deg, for de dagene før ikm med symptomer er fæle. Og spennende! Man håper og håper. Håper det er spire. Og med negativ test i dag, blir ikke fallet så høyt om tanta kommer alikevel.... Men krysser det meste for en positiv test før mandag!Negativ test idag 11 dpo. Venter på tr, og kommer hun ikke tar jeg en test til. Ikm mandag.
Spennende. Glad jeg ikke er deg, for de dagene før ikm med symptomer er fæle. Og spennende! Man håper og håper. Håper det er spire. Og med negativ test i dag, blir ikke fallet så høyt om tanta kommer alikevel.... Men krysser det meste for en positiv test før mandag!
Hm. Da blir det nok 2014 vi satser på hele gjengen da. Sikkert fint det også. Bare litt lenge til....Ikke fire min, nei.
Tempdropp i morges, mens før middag.
Kjedelig. App'en henger seg opp litt av og til, men det synes jeg alle gjør.Ff klikka hos meg i går. Og fjernet alt jeg hadde lagret for dagen. Så utrolig irriterende at den driver sånn. Ikke første gangen. Mobil appen er kranglete. Har dere samme problemet eller. Og tillegg så driver den å henger seg opp.