Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En pp er aldri bortkastet og plutselig klaffer det likevel Håper nesten mensen din venter til fredagskveld eller noe, med å komme, så du er hjemme når det hun kommer!
Ja, jeg er alltid på jobb når a kommer, og blir kvalm, får utrolige smerter, svimmel og skikkelig uvel. Er jeg heldig og får besøk hjemme så ligger jeg på sofaen og klynker halve dagen Men noen ganger er jeg heldig å får et rolig besøk, så en kan jo håpe!
Jente 0709: Veldig vanskelig å si, med alle de usikre målingene, hva gjør dem usikre? er det at det er målt sent i påskeferien? (sovet lenge) eller er det avbrutt søvn? (eller målt tidlig, selvsagt)
Dersom alle disse usikre kommer av målt "langt på dag" eller for kort søvn før måling KAN de være kunstig høye, de er uansett ganske høye for å være før EL
Mitt eneste tips blir dessverre å bare fortsette å tempe og se hva som skjer.
Jeg har forøvrig på et vis tidenes enkleste mens.
Hvilket ikke stemmer helt med tre dager med smertestillende, men altså: Jeg fikk mensen på fredag, mens vi ikke var hjemme, og fikk ikke tatt smertestillende før et godt stykke utpå kvelden, det gikk bra. Men det var godt å få den da. Neste morgen tok jeg smertestillende til frokost, og dro på påskefjellet, utstyrt med nattbind, og ekstra bind og ren truse til å skifte når vi kom ned fra fjellet. Det var ikke behov for ren truse, knapt nok tvingende nødvendig med bindskifte... Jeg tok nye smertestillende sånn rundt klokka 7 på kvelden.
Så tok jeg neste morgen igjen også, fordi vi skulle rydde hus og styre med ungene, og jeg hadde litt for vondt til å være effektiv.
Men jeg trenger knapt bytte bind (gjør det jo likevel, for det er da måte på hvor lenge jeg orker gå med det samme) og har altså ikke trengt de STERKE smertestillende, bare vanlig ibux. Dette er en lett mens, helt til å leve med.
Men jeg satser på at det er den siste på lenge, nå er jeg klar for 2014-baby!
Det er nå et par uker til vi kan begynne å prøve på den, da...
Hvilke andre symptomer har du registrert da? (og sjekket at de er registrert på rett tidspunkt, ja?)