Vi som temper.

Nå stikker det sånn i magen at det gjør skikkelig vondt:eek: utrolig ekkelt.
Akkurat lest liste over dpo tegn. Stikninger i magen kan være tegn på at egget fester seg. He he :p Men selvsagt, de listene tar vi med en klype salt.......
 
Ja , lest det jeg og. Tar egentlig hele dpo land med en klype salt jeg. Hehe
 
Alt med en klype salt.

Alt, før el og etter. Jeg tror det ikke før jeg ser det.

At jeg er fruktbar nå? Glem det, over ti dager til el. Men kroppen min leker likevel. Litt med sekret og sånn.

Ømme pupper. Kjenner dem når jeg går ned trappa på jobb hver morgen.

Ei uke etter mens. Henger ikke på greip. Jeg tar alle tegn med en klype salt.
 
I dag har jeg følt meg gravid. Kvalm, sliten og trøtt. Men tror ikke på det før jeg får en positiv test uansett. Min kropp er en luring.
 
Ff mener jeg har en trifasisk kurve fra cd 22. Lest at det ikke har så mye å si. Men alikevel så tente det et lite håp i meg.
PM mener det er 54% sjans for graviditet ut i fra symptomer som er registrert.
I morgen er det testdate, så er testen negativ så er vel håpet ute.
 
Ff mener jeg har en trifasisk kurve fra cd 22. Lest at det ikke har så mye å si. Men alikevel så tente det et lite håp i meg.
PM mener det er 54% sjans for graviditet ut i fra symptomer som er registrert.
I morgen er det testdate, så er testen negativ så er vel håpet ute.
Håper vi får positiv test begge to, det hadde vært så gøy! Har troa på at min blir positiv, jeg er kvalm og så går det over når jeg spiser... Håper jeg ikke blir for skuffa om det ikke skjer.....
 
Håper vi får positiv test begge to, det hadde vært så gøy! Har troa på at min blir positiv, jeg er kvalm og så går det over når jeg spiser... Håper jeg ikke blir for skuffa om det ikke skjer.....
Jaa, vil ha positiv test. Hadde vært gøy om vi begge fikk det i morgen :D vært kvalm i perioder i dag selv. Men har en dårlig følelse ( ha, det hadde jeg med mini og, men han var der han ) kommer til å teste ved halv 7 tiden i morgen etter målingen. Vi må huske at det er ennå tidlig, så om de er negative så kan vi ikke bli skuffet. Lett å si :p
 
Jaa, vil ha positiv test. Hadde vært gøy om vi begge fikk det i morgen :D vært kvalm i perioder i dag selv. Men har en dårlig følelse ( ha, det hadde jeg med mini og, men han var der han ) kommer til å teste ved halv 7 tiden i morgen etter målingen. Vi må huske at det er ennå tidlig, så om de er negative så kan vi ikke bli skuffet. Lett å si :p
Jeg har alltid fått positiv test tidlig før, så er det ingenting der er nok løpet kjørt for meg... Men i kveld er jeg trøtt som en strømpe i tillegg. Kan ikke skjønne at det kan være noe annet en en spire som forårsaker dette her... Spørsmålet blir vel heller hvor lenge det varer denne gangen...
 
Jeg fikk crinone av gyno, for at mini skulle holde seg på plass. Alltid mistet før uke 8:/
Men håper ikke jeg trenger det er en spire som har flyttet inn.
Men du kan jo be om det samme :)
 
Jeg fikk crinone av gyno, for at mini skulle holde seg på plass. Alltid mistet før uke 8:/
Men håper ikke jeg trenger det er en spire som har flyttet inn.
Men du kan jo be om det samme :)
Jeg har jo fått til dette her to ganger før uten problemer... så satser på at MAen skjedde fordi det var noe galt med fosteret og at siste spire kom for tidlig for min kropp etter utskrapningen... hva hjelper den medisinen mot/for da?
 
Det er progesteron støtte. Man får det ved ivf blant annet. Kroppen min klarer ikke produsere nok selv.
 
Ja det er det :) får krysse fingre og bein :D
Og tempen holder seg rundt 37 grader og. Vet ikke om det har så mye å si jeg:)
 
Hvordan går det med dere?
 
Tenkte bare å si at jeg har sluttet å tempe... Så du kan kanskje ta meg bort fra oversikten ;)
 
Kan godt ta deg vekk, om du ikke lenger temper er jo det greit.

Jeg ser jo at der er et par grafer som ikke oppdateres, hvor lenge skal vi la det gå uten oppdatering av graf (og ingen deltagelse i tråden) før vi fjerner noen? Lista er jo mest spennende å se på dem som faktisk temper da...
 
Jeg er med å temper. Hadde el den 3. så det er en stund til jeg kan begynne å teste :)
 
Back
Topp