Vi som temper.

Ikke så mye man kan gjøre etter EL nei, men nå er det ikke så mye man kan gjøre fra eller til når det er over ei uke til forventet EL heller da. Eller to. Nå er jeg jo nede i bare 8-12 dager eller deromkring, til forventet EL, så til helga setter den "gjøre noe aktivt"-perioden inn, men i venteiden før den tid, er det ikke noe man kan gjøre, og ikke noe spennende å følge med på. Å vente i tre uker på EL er ganske kjedelig, altså. Den første uka blør jeg, greit nok. Den andre uka... nothing, nothing, nothing. Mot slutten av den tredje uken er det prøvetid.
 
Ikke så mye man kan gjøre etter EL nei, men nå er det ikke så mye man kan gjøre fra eller til når det er over ei uke til forventet EL heller da. Eller to. Nå er jeg jo nede i bare 8-12 dager eller deromkring, til forventet EL, så til helga setter den "gjøre noe aktivt"-perioden inn, men i venteiden før den tid, er det ikke noe man kan gjøre, og ikke noe spennende å følge med på. Å vente i tre uker på EL er ganske kjedelig, altså. Den første uka blør jeg, greit nok. Den andre uka... nothing, nothing, nothing. Mot slutten av den tredje uken er det prøvetid.

Huff.. Skjønner deg godt!!
 
Og da er det kjekt å ha andres dpo-grafer, så er det NOE spennende å sjekke om morgenen. Å legge inn min temp er jo ikke akkurat det som er spennende for tiden. Det bare gjør jeg.
 
Må innom første siden og sjekke hvordan dpo grafene ser ut. :D
 
Det gjør jeg hver morgen. Også gjør jeg det igjen litt utpå dagen, siden åpenbart flertallet registrerer sine målinger etter det jeg definerer som "hver morgen" som er sånn i den tiden jeg registrerer min, altså rundt klokken 6...
 
Ja må innom å sjekke her om morran jeg og, etter jeg har registrert målingen i grafen.

Men jeg må si er er spent på disse grafene nå. Håper de holder seg høye og ingen tr på besøk:) jeg krysser alt jeg kan xxxx...
 
Lurer på når tempen skal synke helt til bånn. Ikm dagen og den ligger på 36.94 i går var den 36,96
Testet ikke i dag,glemte det oppi morgen kaoset.
Så nå er det bare å vente på om testen blir positiv, eller om tr er forsinket med flere dager igjen.
 
Sparer på tester. Tempen sank ganske mye, så tanta kommer vel i kveld. Som forventet.
 
Den har jo ikke sunket under coverline da. Ikke gi opp ;)
Nei. Men sjansen for at det har klaffet med det ene rare forsøket vårt, er ikke stort å skryte av. Men tempen ble såpass høy, at jeg øynet en sjanse. Men nå er jeg realistisk igjen. Men med et bitte lite håp.......
 
Akkurat nå kjenner jeg at det var bedre når man ikke tempa, for da slapp man å tenke på under og over coverline osv.
Håper virkelig vi alle får oss en fin jule/nyttårsgave :D
 
Hatt veldig til mensen murringer i hele dag. Men ingen tante å se. ( Mensensmerter er ikke noe jeghar lenger etter jeg fikk sønnen min) og jeg har noe som ligner elslim, bare at det ikke er spesielt strekkbart. Negativ test i dag og.
 
Kjennes ikke ut som tanta kommer i kveld. Så da er vi to som får dårlig søvn i natt i påvente av hva tempen blir i morgen tidlig....
 
Lykke til begge to :D Håper virkelig at tempen holder seg høy hos dere begge! Og at om noen dager så sitter dere der med hver deres positive test :)
 
Høy i dag også.. trenger ikke bety noenting. Den har lurt meg før.. 6 dpo, ingen symptomer bortsett fra kvalme og nedpress.. (kvalme er ikke uvanlig hos meg)

Ser dårlig ut, men håpet er fortsatt der :)
 
Back
Topp