Vi som temper.

Dumt, men da prøver dere på januar, sant? Dit vil jeg!
 
Tenk så moro, om flere tempere ventet januar baby sammen! Felles press på gubbene nå. Tjihi. :p
 
Vi prøver.

Mannen er informert om at fra helga gjelder det!

Sikter på midt i januar da, passer fint det.
 
Lurer på hvorfor tempen min steg igjen. Pleier å ligge 0,3 lavere ved første dag. Hadde ikke jeg blødd, hadde jeg garantert testet pga temperaturen. Sovet som jeg skal i natt. Merket tanta kl. 00,30, og det er første gang jeg har merket den kommer som rosa slim (er slik alle andre opplever :p). Men blødde normalt i dag. Ser vel i morgen hvordan tempen utvikler seg. Har bare god tid i dag til å tenke på det. He he. Og jeg får testet mine nye tøybind. :)
 
Spørsmål, hva er mest vanlig for dere. at tempen synker når det nærmer seg TR eller at den stiger?
Ifølge FF ser det ut til at det normale er at den synker, men i dag har jeg stigning i temperatur. For meg relativ høy stigning og i går hadde jeg noen skikkelige tak i underlivet som jeg ikke helt kjente igjen og i dag har jeg mer CM enn tidligere.
 
Spørsmål, hva er mest vanlig for dere. at tempen synker når det nærmer seg TR eller at den stiger?
Ifølge FF ser det ut til at det normale er at den synker, men i dag har jeg stigning i temperatur. For meg relativ høy stigning og i går hadde jeg noen skikkelige tak i underlivet som jeg ikke helt kjente igjen og i dag har jeg mer CM enn tidligere.

Synker her.
 
Her kom mensen i dag, på 10 dpo :/ Så luteralfasen min er jo for kort :( 11 dager sist gang.
 
Spørsmål, hva er mest vanlig for dere. at tempen synker når det nærmer seg TR eller at den stiger?
Ifølge FF ser det ut til at det normale er at den synker, men i dag har jeg stigning i temperatur. For meg relativ høy stigning og i går hadde jeg noen skikkelige tak i underlivet som jeg ikke helt kjente igjen og i dag har jeg mer CM enn tidligere.

Før mens holder den seg enda høy eller synker samme dag eller dagen etter..
 
Jeg regner med at den synker igjen snart, men jeg må innrømme jeg kvapp i morrest. gikk opp fra 36.22 til 36.35 som for meg ser ut til å være et ganske stort steg. Synker sikkert snart. :)
 
Min stuper somregel den dagen mensen kommer.
 
Min pleier også å stupe dagen tanta kommer. Noen få ganger har den synket litt om gangen slik som nå, og trolig første gang den har økt dag 1. Ikke godt å bli klok på denne kroppen. Bra jeg kommer til å bli gravid ganske snart. :cool:
 
Satser på januar 14 ja. Har ikke orket å bestille EL-tester, droppet solvipect og juice, kikker knapt i trusa. Denne gangen tar vi det piano... :(
 
Da har jeg bestilt Dong quai med Damiana. Damiana og Muira puama :p
Skader ikke å prøve.
 
Ventetid, ventetid, veeeeeeentetid.

Limmylamb sin graf er superspennende da, og ikke oppdatert....

Ellers er det ventetid...
 
Back
Topp