Vi som temper.

Jeg har forresten bestilt nye graviditetstester i går, 30 stykker eller noe sånn, sånne supersensitive ebaytester. Om de ikke er kommet til det nærmer seg testetid bestiller jeg noen dra billigetester i tillegg, de kommer i alle fall fort. Men testene som jeg mener skal sendes fra england ble markert som sendt i dag, så da regner jeg med at de skal komme frem i tide...

Også satser jeg på å ikke trenge alle sammen... men det føler jeg meg slett ikke sikker på.
 
Din, det er jo lenge igjen enda, så det kan du jo ikke si før over helgen, vel?
 
Min temp går jo opp og ned da, ingen tvil om det, og dagens opp hadde jo vært pen om jeg hadde trodd på at jeg kunne ha EL etter to uker, men det har jeg ikke, det er neste uke jeg har EL, så det så! Legger derfor null vekt på denne og regner med at den dropper pent ned igjen i morgen.
 
Må virkelig hatt tidenes korteste mens,til meg å være. På dag tre har det gått over til spotting. Jeg klager ikke..
 
Min temp går jo opp og ned da, ingen tvil om det, og dagens opp hadde jo vært pen om jeg hadde trodd på at jeg kunne ha EL etter to uker, men det har jeg ikke, det er neste uke jeg har EL, så det så! Legger derfor null vekt på denne og regner med at den dropper pent ned igjen i morgen.

Blir spennende å se de neste dagene da ;)
 
9 dpo i dag, og er sinna som en okse! Går fra null til tusen på knappe to sekunder også er jeg så trøtt!
Jeg tror virkelig ikke det er gått veien denne gang heller, jeg visste det sist og jeg visste det med 5 åringen..

Nå? Ingenting.. Håper selvfølgelig, men jeg tror virkelig jeg hadde visst det.

Symptomer jeg hadde sist var ømme/melkespreng følelse i brystene, utrolig svingete i humøret, trøtt, svimmel, stikninger i livmor og vondt i bekken. Nå? Ingenting bortsett fra det øverste..
 
Må virkelig hatt tidenes korteste mens,til meg å være. På dag tre har det gått over til spotting. Jeg klager ikke..
Holder vi på med synkron syklus. He he. Bare spotting på meg i dag også. Lite blødninger generelt dag 1 og 2. Brukte nye tøybind for første gang, og trengte egentlig ikke bytte mer enn en gang per døgn. Gjorde det av hygieniske åraker. Tempen har også holdt seg høyere enn den pleier i startet av syklusen. Ja da, har testet. Negativ.
 
Holder vi på med synkron syklus. He he. Bare spotting på meg i dag også. Lite blødninger generelt dag 1 og 2. Brukte nye tøybind for første gang, og trengte egentlig ikke bytte mer enn en gang per døgn. Gjorde det av hygieniske åraker. Tempen har også holdt seg høyere enn den pleier i startet av syklusen. Ja da, har testet. Negativ.
Haha:D høres ut som vi har helt lik mens denne perioden:p vært lite både 1 og 2 dag her og. Vanligvis så fosser det ut dag 2. Tempen min holder seg høy den og. Merkelig kropper. Sank litt i dag da.
 
Må si jeg er imponert over urtesenterets levering.
Har fått urter til meg og mannen o dag, så nå blør det spennende å se om de er noe futt i de :)
 
Min var jo på et vis høy i dag igjen, gitt...

Vel, jeg tror nå uansett ikke på det før det er MINST tre, og helst flere, og det er nå delvis pga at sekret har ikke akkurat tørket instenst opp, det er vel på "creamy", vått og glatt, men ikke egnetlig strekkbart.
 
Min var jo på et vis høy i dag igjen, gitt...

Vel, jeg tror nå uansett ikke på det før det er MINST tre, og helst flere, og det er nå delvis pga at sekret har ikke akkurat tørket instenst opp, det er vel på "creamy", vått og glatt, men ikke egnetlig strekkbart.
Tenker, basert på tidligere grafer, at tempen din skal opp litt til på EL. Men det var det da. Egentlig ikke godt å si, for har ikke noe særlig erfaring med å tyde grafer. Dessuten er flere av kroppene her inne ganske skrullete om dagen, så kanskje du er med i den klubben. Men så lenge aksjene blir lagt inn, spiller jo ingenting av dette noen rolle. :p
 
Ja kjøpt urter i pilleform som skal hjelpe til med fertilitet og sædkvalitet. Og ikke minst øker sexlysten.
 
Jeg antar el for min del neste uke, men vi gjør vårt beste for å treffe uansett, men ja, litt mer opp neste uke sikkert.

Jeg er vant til at jeg pleier ha coverline på 36,3 men nå har jeg nytt termometer og høyere temp.
 
Jeg antar el for min del neste uke, men vi gjør vårt beste for å treffe uansett, men ja, litt mer opp neste uke sikkert.

Jeg er vant til at jeg pleier ha coverline på 36,3 men nå har jeg nytt termometer og høyere temp.
Nytt temometer gir vel litt forskjellig temp ja. Blir spennende å se. Og med regelmessig sex, gjør man i hverfall ingenting galt.
 
Back
Topp