Vi som temper.

Jeg håper!

Om de sensitive testene jeg bestilte kommer, tar jeg muligens en på søndag, 10 dpo, ti dager før det jeg trodde skulle bli ikm. Kort syklus!!!
 
Syntes at jeg begynner å kjenne el smerter.men er ikke helt ferdig med spotting enda. Må være dong quai eller damiana som har en bivirkning. Kan jo ikke komme så tidlig vel.
 
Blæææ..fikk denne i dag:(

Så da er det vel bare å vente på tanta...

1366029153464.jpg
 
Jeg håper!

Om de sensitive testene jeg bestilte kommer, tar jeg muligens en på søndag, 10 dpo, ti dager før det jeg trodde skulle bli ikm. Kort syklus!!!

Oi så spennende!!! :D
 
Ja hei igjen jenter! Pusser opp kjøkkenet + ødelagt wifi = en lite aktiv fruJohnsen :p Aff.. Som dere ser temper jeg gjevnt og trutt, elsker når det passer oss, men har ikke registrert det enda. Glemmer å ta el tester tilogmed o_O
 
Ja hei igjen jenter! Pusser opp kjøkkenet + ødelagt wifi = en lite aktiv fruJohnsen :p Aff.. Som dere ser temper jeg gjevnt og trutt, elsker når det passer oss, men har ikke registrert det enda. Glemmer å ta el tester tilogmed o_O
Er det ikke deilig? :) her bare tempes det, gir alt annet en liten break :)
 
Er det ikke deilig? :) her bare tempes det, gir alt annet en liten break :)

Jeg hadde pause sist pp, så nå var jeg liksom klar for ny runde :p Men jeg kommer på det etter jeg har tissa! Sist jeg huska det kom jeg på det mens jeg satt der! Fikk fanga opp en skvett i en kopp da :p
 
Testing har jeg sluttet med, EL-testing altså, jeg hadde vagt tenkt å ta de to jeg har igjen sånn de par dagene før jeg regnet med EL, men så kom jo EL ei uke for forventet da, så vips var det for sent... gjør meg ikke noe.

Jeg temper da. Og registrerer symptomer, særlig nå i dpo-land.
 
Like greit å la være egentlig :p Du temper jo, så du har oversikt uansett
 
Hei! Jeg lurer på om jeg må begynne med temping siden syklusene mine har blitt evig lange, etter en MA for nå litt over et halvt år siden. Nå står det jo masse i denne tråden. Jeg begynte å lese litt, men syns det var litt vanskelig å sette meg inn i det. Jeg er helt fersk, så hvordan begynner jeg? Hva bør jeg kjøpe?
 
Du bør kjøpe et basaltermoemeter, det finner du hos de fleste sånne "kjøpe graviditesttester på nett" sidene, billigetester, babyornot etc. Dette kan du bruke til å måle med, til relativt fast tid, med en gang du våkner, før du gjør noen sprell, i munnen, under tungen helt "innerst bakerst" så langt inn og bak som du får den før det gjør vondt.

I tillegg må du på et eller annet vis plotte disse temperaturene dine og ha hjelp til å tolke dem (eller lese masse og grundig om temping og gjøre det på papir, anbefaler det ikke om du ikke er suuuperinteressert i teoreien. Jeg kan forsåvidt teorien godt nok til å kunne gjøre det, men velger fertilityfriend likevel)

Det finnes ulike programmer og nettsider for slikt, de fleste av oss i denne tråden bruker fertilityfriend. De har en gratisutgave og en betalingsutgave/VIP. Du får prøve VIP i en mnd når du registrerer deg, så det kan være greit å bruke den mnd på å se om det er noe du er villig til å betale for.
 
Back
Topp