Vi som temper.

24 prosent i dag. Jeg er nesten kvalm også, det har jeg ikke registrert... Mer uvel, ikke kvalm.

Spent. Hvordan skal jeg holde ut til testetid?
 
Det eneste er, ff vil ikke se på min siste økning som mulig festing, fordi implementasjonsøkningen starter 7-10 dpo, min 6 dpo...
 
Klart å få brudd i håndleddet i dag, og blant topp 3 bekymringer i dag havnet baby laging. El til uka jo! He he. Gubben trodde jeg var gal der jeg gråt over det. :p
 
auau, det hørtes ikke bra ut.

Skjønner jo at du tenker på baby i en sånn situasjon også, men altså... auauauau!

God bedring!
 
auau, det hørtes ikke bra ut.

Skjønner jo at du tenker på baby i en sånn situasjon også, men altså... auauauau!

God bedring!
Takk. Skikkelig dårlig planlagt. :p Men spennende å følge med på dere!
 
Testene mine kom i dag. 30 stk, sånne ekstra sensitive.

Får jo lyst å teste. Kan ikke det, 7 dpo.
 
men sara, sånn teoretiskt sett kan det jo hende at du hadde el en dag tidligere? bare at den ikke kom over coverlinen fort nok? time will show..
 
Hvilken type link må jeg legge ut for å få ff charten min på her? Jeg er ikke ekspert på pc ting... Jeg har vanlig link (http://FertilityFriend.com/home/4321c9/) , html-Code og BBCode? :/
 
Jeg kan ordne det fra den linken, men fra pc og den har jeg slått av, men skal ordne det senere, ok?
 
Jeg kan ordne det fra den linken, men fra pc og den har jeg slått av, men skal ordne det senere, ok?

Tusen takk Sara! Kjekt å få input fra flere enn den overoppheta hjernen min på hva som skjer med temperaturen/kroppen min ;)
 
Tror ikke den høye tempen har noe med el å gjøre. Alt for tidlig . Sovet dårlig i natt. Og våknet med ganske sterke smerter. Ta en el test snart også. Vet ikke om sterke smertestillende påvirker tempen?
 
1366357594290.jpg

32 prosent i dag.

Halsbrann!!!!
 
Halsbrannen sitter i alle fall godt...

Håper, men vet jeg kan bli veldig skuffet.
 
Halsbrannen sitter i alle fall godt...

Håper, men vet jeg kan bli veldig skuffet.

Det forstår jeg... Krysser fingre og tær ihvertfall :)
 
Dagens sukk.
Termometeret mitt har vært tom for batteri. Fant endelig batteri i går og siden sist har tempen min steget masse.
Mensen skulle dukket opp på onsdag, men her sitter jeg da. Ingen mens og negativ test.
Har fått mer utflod og har endel murringer i underlivet, men neida...
 
Back
Topp