Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagens sukk.
Termometeret mitt har vært tom for batteri. Fant endelig batteri i går og siden sist har tempen min steget masse.
Mensen skulle dukket opp på onsdag, men her sitter jeg da. Ingen mens og negativ test.
Har fått mer utflod og har endel murringer i underlivet, men neida...
Merkelige greier.
Foresten, der er en forglemmesle at du ikke er med i oversikten vår, er det ikke? Skal jeg legge deg til der?
Ja takk, gjerne det
Da er også Bubbly lagt til i hovedinnlegget. Om du vil ha den i signaturen din bruker du BBcode, chart tumbnail, det er det jeg har laget til av koden din nå
He he. Fort gjort.test
He he. Panikksex er herlig. ;-) Men er det ment to be, så er det ment to be.Oi her var det liv!! Endelig er internett tilbake og jeg trenger ikke bare bruke mobilen!
Tempen har økt, men jeg har ikke fått noen positiv el-test, så vi har ikke stressa med den humpinga Vi har vært slitne begge to med oppussing og jobb. Ettersom tempen økte idag hadde vi litt panikksex, de siste to dagene har jeg vært bortreist, så da har det ikke blitt noe. Sist aksjer ble lagt inn på onsdag liksom Ja ja, det ordner seg for oss til slutt også! Om det ikke skjedde denne gangen, så skjer det neste gang, det er jeg sikker på!
He he. Panikksex er herlig. ;-) Men er det ment to be, så er det ment to be.
He he. Spennende å se. Men pms er drit...Ment to be, ja...
Jeg fikk jo altså EL en uke før tiden, og gikk ei ukes tid før El og fortalte min mann at "fra fredag skal vi være aktive" og han sa "Javel, fra fredag" også endte vi med sex etter leggetid på ukedager, flere ganger den uka, noe som er svært uvanlig for oss utenom selve "denne uka skal vi være aktive" fordi hverdagen ofte heller betyr at han jobber litt hjemmekontor sent på kvelden mens jeg legger meg, eller så er vi så trøtte at det ikke blir gjennomført.
Men denne uka, når ingen av oss trodde det var aktuelt, så var liksom lidenskapen der likevel, også ble det bare sånn.... ja, er det ment to be, så er det ment to be, og i så fall, så blir det.
Jeg er spent. I morgen tar jeg syklusens første test.
Jeg er jo tross alt:
Trøtt
Småkvalm
Har halsbrann
Ømme pupper (kjenner dem faktisk når jeg går ned trappa på morgenen. Men de er ikke superømme hele tiden altså)
Murringer og småvondter i magen.
Dertil føles det nesten som om jeg har begynnende bekkenløsning....
Og er 100% klar over at dette like gjerne alt kan skyldes at jeg får mens på tirsdag.
Oi her var det liv!! Endelig er internett tilbake og jeg trenger ikke bare bruke mobilen!
Tempen har økt, men jeg har ikke fått noen positiv el-test, så vi har ikke stressa med den humpinga Vi har vært slitne begge to med oppussing og jobb. Ettersom tempen økte idag hadde vi litt panikksex, de siste to dagene har jeg vært bortreist, så da har det ikke blitt noe. Sist aksjer ble lagt inn på onsdag liksom Ja ja, det ordner seg for oss til slutt også! Om det ikke skjedde denne gangen, så skjer det neste gang, det er jeg sikker på!
Haha, det så jeg ikke før nå. Må bare elske autocorrect og hvordan el teater utarter seg vil jeg helst ikke viteEl teater, faktisk. Hvordan utarter der seg egentlig? :ler: