Vi som temper.

Da er også Bubbly lagt til i hovedinnlegget. Om du vil ha den i signaturen din bruker du BBcode, chart tumbnail, det er det jeg har laget til av koden din nå
 
Dagens sukk.
Termometeret mitt har vært tom for batteri. Fant endelig batteri i går og siden sist har tempen min steget masse.
Mensen skulle dukket opp på onsdag, men her sitter jeg da. Ingen mens og negativ test.
Har fått mer utflod og har endel murringer i underlivet, men neida...

Merkelige greier.

Foresten, der er en forglemmesle at du ikke er med i oversikten vår, er det ikke? Skal jeg legge deg til der?
 
Spennende å følge med her. Og har vel sagt det tidligere også. He he.
 
Da er også Bubbly lagt til i hovedinnlegget. Om du vil ha den i signaturen din bruker du BBcode, chart tumbnail, det er det jeg har laget til av koden din nå

Tuuusen takk :)
jeg skal prøve å få lagt den på signaturen min via pcen.
 
haha dagens lattis.. Da jeg gikk for å legge inn dagens temp så jeg at jeg hadde skrevet feil i går.
Og der gikk jeg å lurte på hvordan i allverden tempen kunne ha steget så mye.

Men fortsatt ingen mens :S skjønner ingen ting
 
Oi her var det liv!! Endelig er internett tilbake og jeg trenger ikke bare bruke mobilen!

Tempen har økt, men jeg har ikke fått noen positiv el-test, så vi har ikke stressa med den humpinga :p Vi har vært slitne begge to med oppussing og jobb. Ettersom tempen økte idag hadde vi litt panikksex, de siste to dagene har jeg vært bortreist, så da har det ikke blitt noe. Sist aksjer ble lagt inn på onsdag liksom :( Ja ja, det ordner seg for oss til slutt også! Om det ikke skjedde denne gangen, så skjer det neste gang, det er jeg sikker på!
 
Oi her var det liv!! Endelig er internett tilbake og jeg trenger ikke bare bruke mobilen!

Tempen har økt, men jeg har ikke fått noen positiv el-test, så vi har ikke stressa med den humpinga :p Vi har vært slitne begge to med oppussing og jobb. Ettersom tempen økte idag hadde vi litt panikksex, de siste to dagene har jeg vært bortreist, så da har det ikke blitt noe. Sist aksjer ble lagt inn på onsdag liksom :( Ja ja, det ordner seg for oss til slutt også! Om det ikke skjedde denne gangen, så skjer det neste gang, det er jeg sikker på!
He he. Panikksex er herlig. ;-) Men er det ment to be, så er det ment to be.
 
Godt å se tempen min gikk ned i går. Var nok dårlig søvn, smerter og sterke smertestillende som gjorde det. Armen føles bedre nå, så satser på at vi får lagt inn aksjer. Det er jo det som er planlagt. :p
 
Ment to be, ja...

Jeg fikk jo altså EL en uke før tiden, og gikk ei ukes tid før El og fortalte min mann at "fra fredag skal vi være aktive" og han sa "Javel, fra fredag" også endte vi med sex etter leggetid på ukedager, flere ganger den uka, noe som er svært uvanlig for oss utenom selve "denne uka skal vi være aktive" fordi hverdagen ofte heller betyr at han jobber litt hjemmekontor sent på kvelden mens jeg legger meg, eller så er vi så trøtte at det ikke blir gjennomført.

Men denne uka, når ingen av oss trodde det var aktuelt, så var liksom lidenskapen der likevel, også ble det bare sånn.... ja, er det ment to be, så er det ment to be, og i så fall, så blir det.

Jeg er spent. I morgen tar jeg syklusens første test.

Jeg er jo tross alt:
Trøtt
Småkvalm
Har halsbrann
Ømme pupper (kjenner dem faktisk når jeg går ned trappa på morgenen. Men de er ikke superømme hele tiden altså)
Murringer og småvondter i magen.

Dertil føles det nesten som om jeg har begynnende bekkenløsning....

Og er 100% klar over at dette like gjerne alt kan skyldes at jeg får mens på tirsdag.
 
Ment to be, ja...

Jeg fikk jo altså EL en uke før tiden, og gikk ei ukes tid før El og fortalte min mann at "fra fredag skal vi være aktive" og han sa "Javel, fra fredag" også endte vi med sex etter leggetid på ukedager, flere ganger den uka, noe som er svært uvanlig for oss utenom selve "denne uka skal vi være aktive" fordi hverdagen ofte heller betyr at han jobber litt hjemmekontor sent på kvelden mens jeg legger meg, eller så er vi så trøtte at det ikke blir gjennomført.

Men denne uka, når ingen av oss trodde det var aktuelt, så var liksom lidenskapen der likevel, også ble det bare sånn.... ja, er det ment to be, så er det ment to be, og i så fall, så blir det.

Jeg er spent. I morgen tar jeg syklusens første test.

Jeg er jo tross alt:
Trøtt
Småkvalm
Har halsbrann
Ømme pupper (kjenner dem faktisk når jeg går ned trappa på morgenen. Men de er ikke superømme hele tiden altså)
Murringer og småvondter i magen.

Dertil føles det nesten som om jeg har begynnende bekkenløsning....

Og er 100% klar over at dette like gjerne alt kan skyldes at jeg får mens på tirsdag.
He he. Spennende å se. :rolleyes: Men pms er drit...
 
Det er egentlig veldig URETTFERDIG at pms er så likt tidlig gravid, det er jo umulig å vite!
 
Oi her var det liv!! Endelig er internett tilbake og jeg trenger ikke bare bruke mobilen!

Tempen har økt, men jeg har ikke fått noen positiv el-test, så vi har ikke stressa med den humpinga :p Vi har vært slitne begge to med oppussing og jobb. Ettersom tempen økte idag hadde vi litt panikksex, de siste to dagene har jeg vært bortreist, så da har det ikke blitt noe. Sist aksjer ble lagt inn på onsdag liksom :( Ja ja, det ordner seg for oss til slutt også! Om det ikke skjedde denne gangen, så skjer det neste gang, det er jeg sikker på!

hahaha panikksex. nytt ord :D

"ser for meg" mange morsomme senarioer da.
Hva pusser dere opp? :)
 
3 dagen med elslim og elsmerter. Tror dong Quai funker altså. Men gjenstår og se om den funker til :p
Kjøpte clearblue el teater i Sverige i dag,så bare å kjøre på nå. Håper mannfolket er litt mer villig denne mnd enn han har vært i det siste. Kjip på svømmera sine
 
El teater, faktisk. Hvordan utarter der seg egentlig? :ler:
 
Timene går egentlig ufattelig sakte når man bare gleder seg, gleder seg, gleder seg til å få teste, men samtidig gruuuuuer seg til å se at den er negativ og den skuffelsen det blir. For jeg TROR at jeg er gravid, og VET at jeg ikke er det, på en måte, og derved strider følelsene i meg hele tiden...
 
Back
Topp