Vi som temper.

Tr kom som dere sikkert har sett på torsdag. 2 dager før tiden. Er allerede på CD 4 ~ så pp14 er godt igang :)

Hjemme fra langweekend i Aberdeen og satser på Januarbebis :D
 
Tr kom som dere sikkert har sett på torsdag. 2 dager før tiden. Er allerede på CD 4 ~ så pp14 er godt igang :)

Hjemme fra langweekend i Aberdeen og satser på Januarbebis :D
Håpe du hadde det kjempe kos :) lykke til videre i prøvingen ;)
 
Hvor lenge holder batteriene i termometere ?noen som vet?

Jeg fikk mitt og startet å tempe på dag 2 forrige syklus, men dette var batteri fra fabrikk, tror ikke de varer så lenge.
Fikk tak i et seiko batteri (klokkebatteri) og jeg forventer at det skal holde hvertfall et halvår.
 
Hvis man har litt tynn hvit utflod, er det creamy eller watery? Hvis det er mest sædrester skal jeg kanskje ikke registrere det?
 
Jeg fikk mitt og startet å tempe på dag 2 forrige syklus, men dette var batteri fra fabrikk, tror ikke de varer så lenge.
Fikk tak i et seiko batteri (klokkebatteri) og jeg forventer at det skal holde hvertfall et halvår.
Hvor mye kostet det batteriet? Tror jeg skal bytte det ut.
 
Ønsker så inderlig at du får en januarbaby!

Jeg begynner å gi opp håpet om en selv.
 
oj jeg vet ikke hva som skjedde der for det var et svar til Bina. :whacky011
 
Jeg begynner å bli skikkelig frustrert nå.

Ingen mens, ikke engang antydning. IKM var 17 April. Tempen min er som dere ser veldig tvetydig.
Jeg opplever at jeg er svimmel (og har i en uke trodd det var medisiner, men de sluttet jeg å ta), jeg tisser en gang i timen mot 4 ganger dagen normalt.
Jeg får kvalmebølger, er konstant sulten, men har ikke lyst på noe, hodepine, og i noen dager nå halsbrann (noe jeg aldri har) og nå i dag har jeg også begynt med hetebølger.
Og de 3 siste dagene har jeg kryssa for tørr CM for jeg vet ikke hva jeg skal klassifisere den som, men her er det vått gitt og i mengder. Utflod er heller noe jeg ikke pleier å ha.
Men testene er negative..

Anyone?
 
Åh fytti hvem hadde trodd elsmerter kunne vært så vondt?! Det bør være et skikkelig bra egg som løsner nå..!!
 
Jeg begynner å bli skikkelig frustrert nå.

Ingen mens, ikke engang antydning. IKM var 17 April. Tempen min er som dere ser veldig tvetydig.
Jeg opplever at jeg er svimmel (og har i en uke trodd det var medisiner, men de sluttet jeg å ta), jeg tisser en gang i timen mot 4 ganger dagen normalt.
Jeg får kvalmebølger, er konstant sulten, men har ikke lyst på noe, hodepine, og i noen dager nå halsbrann (noe jeg aldri har) og nå i dag har jeg også begynt med hetebølger.
Og de 3 siste dagene har jeg kryssa for tørr CM for jeg vet ikke hva jeg skal klassifisere den som, men her er det vått gitt og i mengder. Utflod er heller noe jeg ikke pleier å ha.
Men testene er negative..

Anyone?
Ville kanskje vurdert et lite legebesøk. Man får vel sjekket slik med blodprøve. :rolleyes: Har aldri gjort det selv, men ville kanskje gjort det hvis jeg var i din situasjon. Forferdelig og ikke vite hva som skjer.
 
Back
Topp