Vi som temper.

Da var jeg hjemme igjen.. Føler at April er en vanskelig måned for nesten alle :(

Dagens oppdatering fra meg: Ingen mens, tempen har steget litt, jeg ikke fullt så svimmel, litt småkvalm hvos det går for lang tid når jeg spiser og magen murrer fortsatt.
Jeg tviler igrunn på at jeg er gravid, da burde det ha vært utslag på testene synes jeg.
Streken i går må ha vært en skyggestrek for i morrest var testen blendahvit.
Har ikke TR kommet til fredag så skal jeg ringe legen å få sjekket at det ikke er noe galt.
Jeg har aldri hatt så her lang syklus før og har siden jeg fikk barn hatt syklus på 28-32 dager.
Skjønner egentlig ikke at det går an å ha så her lang lutheralfase. *ler*

Man lærer noe nytt hele tiden :)


Og jeg ser her at jeg ikke alltid får med meg alle innlegg og har vanskelig for å kommentere. Håper ingen føler seg uteglemt :(

Stor klem til alle!
 
Klarte å vaske termometeret mitt sammen med sengetøyet i går:/ det virker enda, men stoler ikke helt på det. Kanskje et hint om at vi ikke skal prøve mer.
0 interesse fra mannfolket. :(
 
Klarte å vaske termometeret mitt sammen med sengetøyet i går:/ det virker enda, men stoler ikke helt på det. Kanskje et hint om at vi ikke skal prøve mer.
0 interesse fra mannfolket. :(
Uff. Er så frustrerende når gubben ikke er med. Håper neste måned er bedre. At han er med da. Ikke noe moro å tvinge dem til baby-making. Akkurat samme i heimen her. Ett år siden vi bestemte oss for å prøve. Men han stresser ikke han. Jeg har ventet lengre, for tok 5-6 år å overtale han om siste barnet. Og kjenner biologiske klokka. Forrige to barna bare kom med 19 mnd mellom. Denne har vi prøvd ett år nå, med få aksjer. Så jeg har vondt med deg. :(
 
Quorra. Fortsatt negativ test? Grafen din ser så optimistisk ut! ;)
 
Uff. Er så frustrerende når gubben ikke er med. Håper neste måned er bedre. At han er med da. Ikke noe moro å tvinge dem til baby-making. Akkurat samme i heimen her. Ett år siden vi bestemte oss for å prøve. Men han stresser ikke han. Jeg har ventet lengre, for tok 5-6 år å overtale han om siste barnet. Og kjenner biologiske klokka. Forrige to barna bare kom med 19 mnd mellom. Denne har vi prøvd ett år nå, med få aksjer. Så jeg har vondt med deg. :(
ja det er tridt. Men enda tristere når han ikke vil finne noen løsning på ting. Jeg gidder ikke overtale, for vil han skal ville selv.men men.
Ser ut til at det går mot brudd :(
 
ja det er tridt. Men enda tristere når han ikke vil finne noen løsning på ting. Jeg gidder ikke overtale, for vil han skal ville selv.men men.
Ser ut til at det går mot brudd :(
Uff. Livet går opp og ned. Det samme med forhold. Men det er dere som lever livene deres, og vet om ting kan fikses. Regner med det er mer som ligger bak, og jeg skal ikke mase på det, for kjenner dere ikke. Men blir litt lei meg på dine vegne. Varme tanker sendes uansett. <3
 
Håper det ordener seg for dere, men klem skal du få uansett.
 
Trist å høre dere sliter Bina. Håper ikke det pga prøvingen. Forhold er ikke lett bestandig!
 
Klarte å vaske termometeret mitt sammen med sengetøyet i går:/ det virker enda, men stoler ikke helt på det. Kanskje et hint om at vi ikke skal prøve mer.
0 interesse fra mannfolket. :(

:O Jeg ville byttet det ut.
Termometeret altså... :) Mannfolket kan vel ikke være så vanskelig å be? :) Finn på no nytt, ha det gøy :D
 
Quorra. Fortsatt negativ test? Grafen din ser så optimistisk ut! ;)


Har ikke sjekket i dag, men den var negativ i går.
Har jo alle symptomer på at det er noe, men testene sier nei og jeg synes ikke grafen min ligger høyt nok til å indikere graviditet. Synes du den ser lovende ut? :) Kanskje jeg er for pessimistisk haha.

Siden det er så lenge siden EL og mensen uteblir begynner jeg å tenke i de baner at det kanskje er noe galt.
Hvis ff hadde rett ang EL og jeg har blitt befruktet etter el er sjansen større for å bli gravid uttenfor livmor feks?

Jeg skal ringe legen i morgen om ikke mensen kommer over natten. :)
 
Veldig høy er den ikke nei, men det er det med at det er så lenge siden EL, uten mens, som gjør den mest lovende, synes jeg.

Personlig forventer jeg mens i kveld, men har vel sagt at jeg tar en test i morgen om ikke mensen er kommet til da. Den pleier komme på kvelden, så jeg regner med at den kommer, jeg spotter stadig og er ikke i tvil om AT den kommer, egentlig.
 
Å kjære..

Nå leser jeg litt nøyere på ff.
Jeg lurer på om den faktisk har tolket EL feil. Vet ikke om dere ser hvilke dager vi hadde oss på, men jeg var mer keen etter el og det er en dato med lav temp (rett før batteriet på termometeret døde). Så hvis el er forsinket er det naturlig at mensen og er forsinket. og etter det har den holdt set over streken og jeg kan (med veldig liten margin jeg vet) egentlig være 10 dpo i dag... lite sansynlig, men...

Skal uansett få tatt blodprøve i morra :)


Sara: :( kjipt... *klemme på*
 
Nei, du deler ikke hvilke dager dere "hadde dere", så det ser vi ikke, men joda, jeg ser hvor du mener du kan ha hatt EL, men i så fall er det en veldig lav tempstigning i dpo-land generelt. Og en veldig høy greie ei ukes tid før el, som også sammenfaller med sekret-observasjonene du har registrert.

Uansett, sikkert ikke dumt å ta kontakt med legen,bare for å høre.
 
Min deler jo når vi har hatt sex også, dog registrerer jeg det ikke alltid dpo da.

Men vi merket jo at begge uten egentlig uten noen grunn på et vis hadde økt lyst det vi antok var ei uke før EL. Som altså viste seg å være nettopp rundt EL.
 
Back
Topp