Triste greier prøve å legge inn ett par før en slimet er over . Men har en følelse at det klaffer i juni. Det er jo altfor lenge tiøFøler med deg, for samme her. Aksjer er lagt delvis inn, så forhåpningene er ikke store.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Triste greier prøve å legge inn ett par før en slimet er over . Men har en følelse at det klaffer i juni. Det er jo altfor lenge tiøFøler med deg, for samme her. Aksjer er lagt delvis inn, så forhåpningene er ikke store.
Uff. Er så frustrerende når gubben ikke er med. Håper neste måned er bedre. At han er med da. Ikke noe moro å tvinge dem til baby-making. Akkurat samme i heimen her. Ett år siden vi bestemte oss for å prøve. Men han stresser ikke han. Jeg har ventet lengre, for tok 5-6 år å overtale han om siste barnet. Og kjenner biologiske klokka. Forrige to barna bare kom med 19 mnd mellom. Denne har vi prøvd ett år nå, med få aksjer. Så jeg har vondt med deg.Klarte å vaske termometeret mitt sammen med sengetøyet i går:/ det virker enda, men stoler ikke helt på det. Kanskje et hint om at vi ikke skal prøve mer.
0 interesse fra mannfolket.
ja det er tridt. Men enda tristere når han ikke vil finne noen løsning på ting. Jeg gidder ikke overtale, for vil han skal ville selv.men men.Uff. Er så frustrerende når gubben ikke er med. Håper neste måned er bedre. At han er med da. Ikke noe moro å tvinge dem til baby-making. Akkurat samme i heimen her. Ett år siden vi bestemte oss for å prøve. Men han stresser ikke han. Jeg har ventet lengre, for tok 5-6 år å overtale han om siste barnet. Og kjenner biologiske klokka. Forrige to barna bare kom med 19 mnd mellom. Denne har vi prøvd ett år nå, med få aksjer. Så jeg har vondt med deg.
Uff. Livet går opp og ned. Det samme med forhold. Men det er dere som lever livene deres, og vet om ting kan fikses. Regner med det er mer som ligger bak, og jeg skal ikke mase på det, for kjenner dere ikke. Men blir litt lei meg på dine vegne. Varme tanker sendes uansett. <3ja det er tridt. Men enda tristere når han ikke vil finne noen løsning på ting. Jeg gidder ikke overtale, for vil han skal ville selv.men men.
Ser ut til at det går mot brudd
Quorra. Fortsatt negativ test? Grafen din ser så optimistisk ut!
Klarte å vaske termometeret mitt sammen med sengetøyet i går:/ det virker enda, men stoler ikke helt på det. Kanskje et hint om at vi ikke skal prøve mer.
0 interesse fra mannfolket.
Quorra. Fortsatt negativ test? Grafen din ser så optimistisk ut!
Enig, spent på oppdatering her!