Vi som temper.

Samme her..
så et program for en stund siden og hormonene som styrer el gjør oss vakrere, renere i stemmen og slik mer tiltrekkende for mannen. :D


Jeg testet med cb digital og den sa og negativ. Så da er det noe annet og jeg håper det er så "lett" som stress.
 
Jeg registrerer bare sex når han kommer inni meg, eller rundt el. Det før og etter er liksom ikke så farlig :p
 
Hm jeg har blødd litt idag 2 dpo. Spor i trusa liksom. Skjønner ikke for det er vel ikke festeblødning at nå? Egget fester seg jo 6 dpo ca.. Ikke har vi hatt røff sex heller..
 
Har lurt litt på å kjøpe et ekstra termometer. Siden Lady-Compen har dårlig batteri får jeg ikke tatt den med meg. Ser problemet til sommeren. :p Sjekket litt på e-bay, hvor man får dem helt ned i 9,-kr inkl porto! Det er andre der i prisklassen 20,- til 30,-kr. Er de greie? Tenker at kvaliteten burde være grei, og at det er billigere pga manglende ledd i mellom som skal ha en del av kaka.
 
Har lurt litt på å kjøpe et ekstra termometer. Siden Lady-Compen har dårlig batteri får jeg ikke tatt den med meg. Ser problemet til sommeren. :p Sjekket litt på e-bay, hvor man får dem helt ned i 9,-kr inkl porto! Det er andre der i prisklassen 20,- til 30,-kr. Er de greie? Tenker at kvaliteten burde være grei, og at det er billigere pga manglende ledd i mellom som skal ha en del av kaka.

Jeg har en sånn til 20 kr :) Den var klin lik den jeg kjøpte på nett her hjemme til rundt 100 kr. Er det fertil.no som har termometer til 50 kr tro? Da får du det tidligere enn fra ebay og til en ganske billig penge :)
 
Har lurt litt på å kjøpe et ekstra termometer. Siden Lady-Compen har dårlig batteri får jeg ikke tatt den med meg. Ser problemet til sommeren. :p Sjekket litt på e-bay, hvor man får dem helt ned i 9,-kr inkl porto! Det er andre der i prisklassen 20,- til 30,-kr. Er de greie? Tenker at kvaliteten burde være grei, og at det er billigere pga manglende ledd i mellom som skal ha en del av kaka.

Jeg har kjøpt det billigste på fertil.no og etter å ha hatt det en måned vurderer jeg å kjøpe et annet.
Batteriet fra fabrikken varte knappe 3 uker og jeg har flere ganger lagt merke til at tempen den husker ikke er den samme som jeg målte om morgenene. Eks i morrest målte jeg 36.28 (samme som i går forøvrig), da jeg stod opp 10 min senere og skulle dobbeltsjekke viste den 36.21. Det har vært nevt tidligere at andre har hatt samme problem uten at jeg vet hvilket termometer og jeg tenkte umiddelbart det var pga batteriet som jeg først antok var mitt problem.

Den kan angivelig vise litt variasjoner og det liker jeg ikke. OG dersom jeg sjekker minnet og slår det av etterpå så vil den ikke huske tempen til senere. Da husker den alltid 36.5 Det oppdaget jeg for ca en uke siden.

Tror derfor jeg skal investere i en annen type.

Jeg vurderte faktisk også å finne et annet program enn ff og registrere dobbelt for å se eventueller "forskjeller".

Noen som bruker noe annet?
 
Sånn forøvrig fikk jeg meg ikke legetime, mensen er fortsatt vekk, murringene tilstede, men ikke like sterke.
Svimmelheten er der fortsatt og, men etter en opplevelse på jobb både i går og i dag tror jeg faktisk at jeg har stresset bort mensen. :(
Det og noen tabletter jeg fikk av legen for betennelse. De skulle ikke brukes dersom en prøvde å unnfange stod det og jeg tror kanskje jeg nå skjønner hvorfor hahaha.
Men igrunn er jeg litt irritert på legen min som visste at vi prøver. bah!

Jaja...

Hvordan har dere det i dag? :D
 
Sånn forøvrig fikk jeg meg ikke legetime, mensen er fortsatt vekk, murringene tilstede, men ikke like sterke.
Svimmelheten er der fortsatt og, men etter en opplevelse på jobb både i går og i dag tror jeg faktisk at jeg har stresset bort mensen. :(
Det og noen tabletter jeg fikk av legen for betennelse. De skulle ikke brukes dersom en prøvde å unnfange stod det og jeg tror kanskje jeg nå skjønner hvorfor hahaha.
Men igrunn er jeg litt irritert på legen min som visste at vi prøver. bah!

Jaja...

Hvordan har dere det i dag? :D


Uff... Men så lenge tr ikke er kommet er det jo ett lite håp :)
 
Uff... Men så lenge tr ikke er kommet er det jo ett lite håp :)

Tviler egentlig og det er helt greit :)
Stresser (bokstavelig talt) med å stelle i stand bryllupp, men det er en papirmølle uten like så vi vet ikke om vi får det til haha.
 
Her kom altså mensen da endelig i gang i ettermiddag, så da er det påan igjen med ny syklus, pp6, vi prøver igjen.
 
Her kom altså mensen da endelig i gang i ettermiddag, så da er det påan igjen med ny syklus, pp6, vi prøver igjen.

Det er litt godt når den kommer også, så man kan begynne igjen mener jeg. :)
 
Her kom altså mensen da endelig i gang i ettermiddag, så da er det påan igjen med ny syklus, pp6, vi prøver igjen.


Sukk, jaja bedre lykke denne perioden :)

Haha, må forresten le litt av ff.. i går var den "bekymret" og sa det kunne være 3 grunner til at mensen ikke kom og alle tre krevde tilsyn av lege.

I dag kommer den med det her:

You have more than 18 days of high temperature
Please take a test,
you may be pregnant!

Væææær så snill liksom, ta den testen. hahaha.
 
Sukk, jaja bedre lykke denne perioden :)

Haha, må forresten le litt av ff.. i går var den "bekymret" og sa det kunne være 3 grunner til at mensen ikke kom og alle tre krevde tilsyn av lege.

I dag kommer den med det her:

You have more than 18 days of high temperature
Please take a test,
you may be pregnant!

Væææær så snill liksom, ta den testen. hahaha.

Haha så søt da :p
 
Sukk, jaja bedre lykke denne perioden :)

Haha, må forresten le litt av ff.. i går var den "bekymret" og sa det kunne være 3 grunner til at mensen ikke kom og alle tre krevde tilsyn av lege.

I dag kommer den med det her:

You have more than 18 days of high temperature
Please take a test,
you may be pregnant!

Væææær så snill liksom, ta den testen. hahaha.
Ha ha, herlig.
Bekreftelse på at vi tenker litt "mekanisk" vi også.
 
Jeg har kjøpt det billigste på fertil.no og etter å ha hatt det en måned vurderer jeg å kjøpe et annet.
Batteriet fra fabrikken varte knappe 3 uker og jeg har flere ganger lagt merke til at tempen den husker ikke er den samme som jeg målte om morgenene. Eks i morrest målte jeg 36.28 (samme som i går forøvrig), da jeg stod opp 10 min senere og skulle dobbeltsjekke viste den 36.21. Det har vært nevt tidligere at andre har hatt samme problem uten at jeg vet hvilket termometer og jeg tenkte umiddelbart det var pga batteriet som jeg først antok var mitt problem.

Den kan angivelig vise litt variasjoner og det liker jeg ikke. OG dersom jeg sjekker minnet og slår det av etterpå så vil den ikke huske tempen til senere. Da husker den alltid 36.5 Det oppdaget jeg for ca en uke siden.

Tror derfor jeg skal investere i en annen type.

Jeg vurderte faktisk også å finne et annet program enn ff og registrere dobbelt for å se eventueller "forskjeller".

Noen som bruker noe annet?
Da skal jeg ikke ha den. :) Tror kanskje jeg bare kjøper et billig fra ebay/Asia i første omgang. De har også bra thermometere på ebay til ca 100,- inkl porto. Sånn etterhvert. Thermometerer er det alltids brukt for allikevel. Toalettmappa, hytta, vogna osv osv :p
 
Jeg har en sånn til 20 kr :) Den var klin lik den jeg kjøpte på nett her hjemme til rundt 100 kr. Er det fertil.no som har termometer til 50 kr tro? Da får du det tidligere enn fra ebay og til en ganske billig penge :)
Hvor fort jeg får dem, spiller ingen trille.
Er det sånn til 20kr på ebay du har, som er den du har betalt 100kr for her hjemme????
 
Dere som klager over at det ikke husker siste temp, bare 36,5, dere har sjekket bruksansvisningen for hvordan det viser siste måling, sant?

Mitt viser altså også 36,5 når jeg trykker på,alltid. For å få frem siste måling må jeg holde nede knappen ei stund. Jeg gjør aldri det, men har testet, det funket. Trenger ikke funksjonen, så stresser ikke med det.

Har tidligere hatt febermål som viste siste måling når man slo det på, men dette fungerer altså ikke slik.

Jeg kjøpte mitt hos billigetester sammen med en pakke folat eller to (totalt rett under 200 kroner), i november og har brukt det siden. Batteriet funker utmerket.
 
Fant analogt thermometer også. Trenger ikke batterier. Men går "bare" ned til 35,6C. Dumme meg er jo nede i 35,3 av og til.
Står at det kan brukes vaginalt. Hvordan blir det i forholdt til rektalt? Litt mer "innbydene", om dere skjønner. :p

Ja da - koser meg på ebay sidene nå. :D
 
Har ikke noe problemer med batteriet mitt jeg heller. Brukt det i tre mnd ca :)
 
Back
Topp