Gjort og nå begynne jeg virkelig å bli irritert.
Fortsatt negativ, men jeg er igrunn ikke i tvil, alle symptomer sier at jeg er gravid, tom mammen sier at jeg er nødt å være gravid.
Da jeg etter noe om og men hadde fått i meg frokost ble jeg skikelig kvalm, det var sånnn at jeg måtte få sambo til å lete fram bøtte og legge meg nedpå en halvtime.
Når jeg våknet så var de litt masete og jeg eksploderte fullstendig. Det sa bare klikk.
Jeg virkelig sliter med at ting lukter sterkt og enkelte ting er helt motbydelig pluselig.
Vi har akkurat kommet hjem fra Farmor og på veien hjem ser vi en brud som kommer ut fra frisøren og er på vei til kirken og jeg ble så rørt at tårene bare renner.
Jeg blir rørt av å se en brud jeg ikke kjenner.. jeg tom kjemper med tårene nå... Hallo! *ler*
Og halsbrann, SKIKKELIG halsbrann... Holdt på vannet i 3 timer og testa. fortsatt negativ, men jeg nekter å tro det.
Det her er meg akkurat nå
Den legen bør virkelig ha tid til meg på mandag altså. Her skal det både blodtestes og ul apparatet skal fram og sjekke om det er noe annet som lager krøll.
*sukk*