Vi som temper.

Endelig to streker i grafen min! Åh så bekymret jeg har vært.. Men, aksjene ble ikke så godt lagt inn som først antatt.. Er det mulig..
Endelig! Får håpe det var de aksjene som behøvdes da. ;-) Og sånn er det vel for de fleste en gang i blandt. Eller ofte for noen av oss. :p
 
Herremin så mange av oss som skulle slite med merkelig syklus denne måneden da.. :O


Jeg må justere tempen min i dag for jeg målte en time for tidlig.. Hva er den generelle "påslaget" for det? mener å ha lest (uten at jeg finner det igjen) 0,15 i halvtimen eller noe.. noen som vet?

Kommer sterkere tilbake i morgen. i dag føler jeg meg ikke spesielt supportiv etter å ha tilbragt nesten 11 timer på legevakt og akutt med en farmor uten å få hjelp :( Sliten.no
Håper det går bra med dere begge. :)
 
Det generelle tillegget er 0,05 grader i halvtimen, quorra.
 
Takk Sara :)

Fkr.Spent, godt el.kom.. Håper dere traff rett dag uansett :)
 
Oppdatering fra meg... Ingen mens, tempen er fortsatt over streken og jeg har fått legetime på fredag :)
Nå skal jeg bare prøve å la vær å brenne av enda en test.


Sliter skikkelig med halsbrann da. Gudene vet hva det kommer av. I dag måtte jeg faktisk ty til en halv pakke lovehearts før det gikk over. *sukk*

Bra med alle dere andre i dag da? :)
 
:happy093
Takk, Mammelammen og Quorra!
Ah, så deilig å gå fra 0 el til 3 dpo :)

Håper alt står bra til med temp-damene ellers?
Spennende, Quorra! :)
 
Her venter jeg på at denne pp skal bli ferdig, så vi får begynt prøvinga igjen. Mens jeg venter så trener jeg 30 days shred. Må få tida til gå.
 
Jeg har fått masse kviser.... :(
 
hmm.. todde ikke el var da.. blir jo "festlig" dpo når jeg er uenig.. tror ikke alle målingene er helt korrekte.. menmen..
 
hmm.. todde ikke el var da.. blir jo "festlig" dpo når jeg er uenig.. tror ikke alle målingene er helt korrekte.. menmen..
hmm.. todde ikke el var da.. blir jo "festlig" dpo når jeg er uenig.. tror ikke alle målingene er helt korrekte.. menmen..

Vært uenig jeg også, la meg til masse temperaturer også vips så fikk jeg el når jeg trodde jeg hadde det :p Hehe det viste seg å stemme da :) Jeg hadde målt for lite den mnd da, så ff hadde ikke godt nok grunnlag.
 
Vært uenig jeg også, la meg til masse temperaturer også vips så fikk jeg el når jeg trodde jeg hadde det :p Hehe det viste seg å stemme da :) Jeg hadde målt for lite den mnd da, så ff hadde ikke godt nok grunnlag.

Det har jeg også gjort. Og fjernet noen av dem så den flyttet seg da første ikke stemmer. Og ja...

Best å måle hele tiden så blir det best.

Kan overstyre også, om man er uenig.
 
hmm mente jeg postet i lunsjen i dag, men den ble visst ikke sendt gitt.

Etter å blitt dårlig i går med brennende smerter i underlivet ba jeg om akutt time i dag og legen fant ingen ting.
Jeg er ikke gravid, alt ser fint og flott ut, ingen uvi, bare vondt...
Han har da testet meg for all verdens kjønnsykdommer og celleprøver og you name it, ble sendt hjem med beskjed om å vente.


Så da er jeg egentlig veldig lettet. Jeg har rett og slett stressa vekk mensen og siden jeg vet at det skyldes ene og alene jobb så sa jeg liksågodt opp jobben. :eek:
Jeg er så lettet akkurat nå og jeg skulle gjort det for LENGE siden.
Puh! :)

I kveld skal jeg kose meg med et glass rødt!
 
hmm mente jeg postet i lunsjen i dag, men den ble visst ikke sendt gitt.

Etter å blitt dårlig i går med brennende smerter i underlivet ba jeg om akutt time i dag og legen fant ingen ting.
Jeg er ikke gravid, alt ser fint og flott ut, ingen uvi, bare vondt...
Han har da testet meg for all verdens kjønnsykdommer og celleprøver og you name it, ble sendt hjem med beskjed om å vente.


Så da er jeg egentlig veldig lettet. Jeg har rett og slett stressa vekk mensen og siden jeg vet at det skyldes ene og alene jobb så sa jeg liksågodt opp jobben. :eek:
Jeg er så lettet akkurat nå og jeg skulle gjort det for LENGE siden.
Puh! :)

I kveld skal jeg kose meg med et glass rødt!
Kjipt og bra om hverandre. :) Håper ting ordner seg fremover nå. ;-) :D
 
hmm mente jeg postet i lunsjen i dag, men den ble visst ikke sendt gitt.

Etter å blitt dårlig i går med brennende smerter i underlivet ba jeg om akutt time i dag og legen fant ingen ting.
Jeg er ikke gravid, alt ser fint og flott ut, ingen uvi, bare vondt...
Han har da testet meg for all verdens kjønnsykdommer og celleprøver og you name it, ble sendt hjem med beskjed om å vente.


Så da er jeg egentlig veldig lettet. Jeg har rett og slett stressa vekk mensen og siden jeg vet at det skyldes ene og alene jobb så sa jeg liksågodt opp jobben. :eek:
Jeg er så lettet akkurat nå og jeg skulle gjort det for LENGE siden.
Puh! :)

I kveld skal jeg kose meg med et glass rødt!

Så trist å høre at du ikke var gravid, men det er godt å vite at det ikke er noe galt med deg. Det er utrolig hvor mye stress kan gjøre meg kroppen vår! :-/
Hvis jobben er så stressende som den høres ut som, så var det nok rett avgjørelse å si den opp... Jobb er ikke bare inntekter, men også stedet vi tilbringer sånn halvparten av livet. Så om man ikke trives er det bare å finne seg en annen jobb :)

Du fortjener absolutt ett glass vin i kveld, og så håper jeg at dette kan løsne opp så syklusen blir normal og spiren sitter neste gang :)

Du må holde oss oppdatert, vi heier på deg :D
 
Så trist å høre at du ikke var gravid, men det er godt å vite at det ikke er noe galt med deg. Det er utrolig hvor mye stress kan gjøre meg kroppen vår! :-/
Hvis jobben er så stressende som den høres ut som, så var det nok rett avgjørelse å si den opp... Jobb er ikke bare inntekter, men også stedet vi tilbringer sånn halvparten av livet. Så om man ikke trives er det bare å finne seg en annen jobb :)

Du fortjener absolutt ett glass vin i kveld, og så håper jeg at dette kan løsne opp så syklusen blir normal og spiren sitter neste gang :)

Du må holde oss oppdatert, vi heier på deg :D


Vi skal sette prøvingen på hold til etter bryllupet. :) (som blir juni eller juli).
 
Vi skal sette prøvingen på hold til etter bryllupet. :) (som blir juni eller juli).

Aha.. :) Sikkert lurt når det blir en del annet å tenke på med bryllupsplanlegging. Gratulerer med bryllup da :D
 
hmm mente jeg postet i lunsjen i dag, men den ble visst ikke sendt gitt.

Etter å blitt dårlig i går med brennende smerter i underlivet ba jeg om akutt time i dag og legen fant ingen ting.
Jeg er ikke gravid, alt ser fint og flott ut, ingen uvi, bare vondt...
Han har da testet meg for all verdens kjønnsykdommer og celleprøver og you name it, ble sendt hjem med beskjed om å vente.


Så da er jeg egentlig veldig lettet. Jeg har rett og slett stressa vekk mensen og siden jeg vet at det skyldes ene og alene jobb så sa jeg liksågodt opp jobben. :eek:
Jeg er så lettet akkurat nå og jeg skulle gjort det for LENGE siden.
Puh! :)

I kveld skal jeg kose meg med et glass rødt!

Åh wow! Gratulerer! Så deilig det må føles!

Edit; å si opp jobben altså, det må ha vært en lettelse om det er noe du har tenkt mye på. Jeg har selv sitti i en jobb jeg ikke trives i, og det er vondt.
 
Trist, godt, lettende og ikke så kjekt, men alt i alt ikke så dumt det der.
 
Vært uenig jeg også, la meg til masse temperaturer også vips så fikk jeg el når jeg trodde jeg hadde det :p Hehe det viste seg å stemme da :) Jeg hadde målt for lite den mnd da, så ff hadde ikke godt nok grunnlag.
Men du har lang syklus denne måneden. Pleier du det? Håper det klaffer denne pp!
 
Back
Topp