Vi som temper.

Turte til slutt å endre den superhøye målingen min, målt etter dårlig nattesøvn med smerter og smertestilliende. Og da flyttet el seg jammen meg til den dagen jeg mente den måtte ha vært. Artig. :)
 
Tenkte bare å oppdatere dere også ;) Tr har akkurat meldt sin ankomst... 7 dager etter ikm... Frustrende... Kommer ikke til å tempe denne pp heller, for vi reiser til Spania 22. mai... Satser på positiv test på ferie, det hadde vært noe :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Tenkte bare å oppdatere dere også ;) Tr har akkurat meldt sin ankomst... 7 dager etter ikm... Frustrende... Kommer ikke til å tempe denne pp heller, for vi reiser til Spania 22. mai... Satser på positiv test på ferie, det hadde vært noe :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Kjedelig. Men frisk mot inn i neste pp. ;)
 
Men du har lang syklus denne måneden. Pleier du det? Håper det klaffer denne pp!

Ja, syklusene mine er litt tullete, jeg har hatt alt fra 24- 69 dager siden jeg slutta på pilla i juli. Så lenge den holder seg under 40 er jeg kjempe fornøyd :D Den bestemte seg plutselig for å oppføre seg nå som jeg begynte å tempe og henge på babyverden, men nå har den dratt det litt ut igjen.
 
Tenkte bare å oppdatere dere også ;) Tr har akkurat meldt sin ankomst... 7 dager etter ikm... Frustrende... Kommer ikke til å tempe denne pp heller, for vi reiser til Spania 22. mai... Satser på positiv test på ferie, det hadde vært noe :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Mange barn som blir skapt på ferie vettu! :D
 
Ja, syklusene mine er litt tullete, jeg har hatt alt fra 24- 69 dager siden jeg slutta på pilla i juli. Så lenge den holder seg under 40 er jeg kjempe fornøyd :D Den bestemte seg plutselig for å oppføre seg nå som jeg begynte å tempe og henge på babyverden, men nå har den dratt det litt ut igjen.
Ha ha. Typisk. :D
 
Oi! Så akkurat at jeg har 40 poeng på den Early pregnancy signs- tingen!

 
Da har det skjedd et mirakel i såfall :) men et lite håp er tent, selv om jeg vet det er umulig

Men er det helt umulig da? Når la dere inn aksjer? Egget lever jo i minst 24 timer! Tror jeg har lest 24- 36 eller noe sånt?
 
Natt til 2 dpo hadde vi sex. Og har hatt sex hverdag etter det utenom i går. Men når på døgnet er det egget slippes? Noen som vet?
 
Natt til 2 dpo hadde vi sex. Og har hatt sex hverdag etter det utenom i går. Men når på døgnet er det egget slippes? Noen som vet?

Aner ikke :/
 
Blir ikke klok.. tok på igjen de tempene jeg gjorde ugyldige og da ble det eggløsning uten stiplet linje.. :S Den dagen var vi for trette (lemming her i gården) og dagen etterpå ble det panikksex (med lyst men ikke akkurat det der "behovet" jeg vanligvis har rundtom eggløsning) ff må ha feil..
 
Hvordan går det jenter? Jeg glemte å tempe idag, like greit antakeligvis for jeg var våken drøssevis av ganger i natt.. Oppe og gikk, drakk vann, var på do, snakka i søvna, vrei meg.. Æsj for en natt..
 
Jeg har skrevet litt hvordan det er med meg i Ikm uke 19 tråden.
Denne lure kroppen begynner virkelig å gå meg på nervene.
 
Jeg har skrevet litt hvordan det er med meg i Ikm uke 19 tråden.
Denne lure kroppen begynner virkelig å gå meg på nervene.

Ja, måtte uka mot ikm gå fort for deg!
 
Jeg har skrevet litt hvordan det er med meg i Ikm uke 19 tråden.
Denne lure kroppen begynner virkelig å gå meg på nervene.
Full forståelse for det. Har det slik av og til selv. Men kan ikke la være å kjenne på et snev av optimisme.
 
Back
Topp