Mammelammen
Glad i forumet
Turte til slutt å endre den superhøye målingen min, målt etter dårlig nattesøvn med smerter og smertestilliende. Og da flyttet el seg jammen meg til den dagen jeg mente den måtte ha vært. Artig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedelig. Men frisk mot inn i neste pp.Tenkte bare å oppdatere dere også Tr har akkurat meldt sin ankomst... 7 dager etter ikm... Frustrende... Kommer ikke til å tempe denne pp heller, for vi reiser til Spania 22. mai... Satser på positiv test på ferie, det hadde vært noe
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Men du har lang syklus denne måneden. Pleier du det? Håper det klaffer denne pp!
Tenkte bare å oppdatere dere også Tr har akkurat meldt sin ankomst... 7 dager etter ikm... Frustrende... Kommer ikke til å tempe denne pp heller, for vi reiser til Spania 22. mai... Satser på positiv test på ferie, det hadde vært noe
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Ha ha. Typisk.Ja, syklusene mine er litt tullete, jeg har hatt alt fra 24- 69 dager siden jeg slutta på pilla i juli. Så lenge den holder seg under 40 er jeg kjempe fornøyd Den bestemte seg plutselig for å oppføre seg nå som jeg begynte å tempe og henge på babyverden, men nå har den dratt det litt ut igjen.
Jeg spotter :O
Da har det skjedd et mirakel i såfall men et lite håp er tent, selv om jeg vet det er umuligFesteblødning?? *krysse fingre*
Da har det skjedd et mirakel i såfall men et lite håp er tent, selv om jeg vet det er umulig
Natt til 2 dpo hadde vi sex. Og har hatt sex hverdag etter det utenom i går. Men når på døgnet er det egget slippes? Noen som vet?
Jeg har skrevet litt hvordan det er med meg i Ikm uke 19 tråden.
Denne lure kroppen begynner virkelig å gå meg på nervene.
Full forståelse for det. Har det slik av og til selv. Men kan ikke la være å kjenne på et snev av optimisme.Jeg har skrevet litt hvordan det er med meg i Ikm uke 19 tråden.
Denne lure kroppen begynner virkelig å gå meg på nervene.