Vi som temper.

Teoretisk øker den ved el, kan synke ved at egget fester seg, og øke enda en gang om det sitter fast. Eller man kan sove urolig, og tempen går litt opp og ned. He he. Temping er spennende. Og man kan egentlig ikke vite noe før man sitter der med positiv graviditetstest i hånda, eller tempen holder seg veldig høy etter ikm.

Snakk om.. Min sank plutselig til godt under 36 to dager (35,8 ich) for å så stige til "normalt" som er rundt 36,20 og 36,30.. Raaaare kropp ;)
 
Som man kan se av min graf er jo ikke jeg i den direkte spennende fasen, FF antyder at det er en stund til EL også, men som den sier i teksten, tidligst (utfra historikk) 9. mai, senest 19. mai, så det er jo et godt sprang på det der, men altså kanskje allerede neste uke, sånn just in case så skal vi da prøve. Men jeg forventer ikke noe før etter 17. mai.
Din er spennende, for man vet liksom ikke hvilken uke din el kommer. :) Kanskje ikke så spennende for deg. Men det blir nok fint med langhelg den helgen. :angel10
Har mine "grønne" dager da selv. Om tanta kommer nå da. :p
 
Hehe ,ja ikke sant. Blir jo et ør lite håp tent. Men farlig å leke med den tanken.
Når håpet blir tent, blir man helt tullete. Alt som normalt vett tilsier, blir avfeid. -Man vet jo aldri. -Det finnes unntak. -Alt håp er ikke ute før tanta kommer. Etc etc.
 
Negativ test torsdag, som forventet 9dpo. Skal prøve å holde meg til søndag. Om jeg ikke sprekker i morgen tidlig. :p
Og hjemme, krøllet sammen med smertstillende. Og eget laken i senga, tilfelle det skulle bli flekk om jeg ikke våkner. :p

Jeg tester i morgen tidlig.. Er veldig spent, har ikke testet i det hele tatt enda
 
Jeg tester i morgen tidlig.. Er veldig spent, har ikke testet i det hele tatt enda
Ville normalt ventet til minst 10 dpo, men skulle ta røntgen av armen. Tenkte det var greit å ta en da. Men har "bare" 4 strimler igjen. Spare spare spare.
 
På Lady-compen vises det grønt, oransje, rødt og blinkende rødt lys. Kan de føres opp noen steder på ff? Vil det bli helt feil å føre dem på "Test"-"Monitor". De er jo basert på temp og historikk, så blir ikke som cbfm....
 
Ville normalt ventet til minst 10 dpo, men skulle ta røntgen av armen. Tenkte det var greit å ta en da. Men har "bare" 4 strimler igjen. Spare spare spare.

Jeg er 11 dpo i morgen. Tihi spare ja.. Uff jeg er så spent, veit ikke hvordan jeg skal få sove i natt.
 
Jeg tester i morgen tidlig.. Er veldig spent, har ikke testet i det hele tatt enda

Negativ test. Jeg føler egentlig ingenting, hverken lettelse eller sorg. Sært, vanligvis har jeg blitt lei meg :p Det kommer kanskje senere..
 
Negativ test. Jeg føler egentlig ingenting, hverken lettelse eller sorg. Sært, vanligvis har jeg blitt lei meg :p Det kommer kanskje senere..
Jeg kjenner faktisk skuffelse jeg. Hadde ikke regnet med at det skal klaffe denne måneden, men siden tempen har øket de siste to dager, kom et snev av optimisme. Faktisk i den grad at jeg svidde av to test-strimler. :p
 
Tripper og venter på el :) Håpet er at den kommer i morgen, for typen reiser bort mandag-onsdag og da er jeg redd det er for sent. Har hatt noen sene el før, så faren er stor for at den komme akkurat når mannen er borte desverre.... :-/
 
Tripper og venter på el :) Håpet er at den kommer i morgen, for typen reiser bort mandag-onsdag og da er jeg redd det er for sent. Har hatt noen sene el før, så faren er stor for at den komme akkurat når mannen er borte desverre.... :-/
Legge inn aksjer før han drar og når han kommer hjem. Så har dere ihvertfall gjort deres beste for at det skal klaffe denne måneden. 0:)
 
Legge inn aksjer før han drar og når han kommer hjem. Så har dere ihvertfall gjort deres beste for at det skal klaffe denne måneden. 0:)

Det er planen ;) sjansen er ihvertfall der. Og el slim er på plass, så tror soldatene skal stå parat når egget slipper (håper jeg ;) )
 
God morgen damer. :) hvordan er tempen i dag?
Siden jeg ikke har målt på flere dager ble jeg veldig overrasket over at tempen min fortsatt er høy.
Manmelammen graden din så veldig lovende ut i går!
 
Tempen min er fin :) har fått en liten dipp nå i disse eggløsningstider. Sååå jeg håper det betyr el i dag :D
 
Min holder seg på over 37 :)
Jeg må få ut finger'n så jeg får kjøpt ett nytt termometer:

Ellers kan jeg oppdatere med veldig øm og plagsom livmor, og ekstremt vonde bryster. Hatt det i 2 dager nå.
 
Min holder seg på over 37 :)
Jeg må få ut finger'n så jeg får kjøpt ett nytt termometer:

Ellers kan jeg oppdatere med veldig øm og plagsom livmor, og ekstremt vonde bryster. Hatt det i 2 dager nå.
 
Jeg var på fylla igår så tempa ikke idag. Skuffelsen kom senere på kvelden, i vinfylla. Ingen megagod kombinasjon..
 
Back
Topp