Da håper jeg dere har fått lagt inn aksjer.Tempen min er fin har fått en liten dipp nå i disse eggløsningstider. Sååå jeg håper det betyr el i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da håper jeg dere har fått lagt inn aksjer.Tempen min er fin har fått en liten dipp nå i disse eggløsningstider. Sååå jeg håper det betyr el i dag
Da håper jeg dere har fått lagt inn aksjer.
Gjorde det i går og kommer til å gjøre det i kveld
nei.. Skjønner ingen ting.
Prøver å henge meg minst mulig opp i ting, men jeg sitter jo såklart å ser for meg ulike scenarioer. haha.
Har et par dager etter at legen var å rota oppi der hatt mer gulaktig cm, men det lukter ikke vondt.
Har fortsatt de der tullete murringene, men ikke på langt nær så påtrengende som tidligere. Kun en dag tidligere i uken hadde jeg skikkelig mens smerter. Jeg var sikker på at den var på vei, men det gikk over.
I dag er puppene litt ømme og begge nipplene har blitt mørkere, men de er ikke så "fulle" som tidligere.
Håper TR kommer snart :/ Noen positiv graviditetstest vil det jo ikke bli.
Sitter å lurer på om jeg kanskje burde investere i x antall EL strimler og kanskje sjekke neste syklus i tillegg tiltempingen for å se om det jeg alltid tror er EL kanskje ikke er det. Kan hende jeg ikke kjenner kroppen så godt som jeg trodde.
Men samtidig tenker jeg at hvis jeg ignorerer det så forsvinner "problemet".
Tempen din holder seg spennende høy! Min falt endel i dag, og kjenner murringer, så regner med tanta kommer.God morgen damer. hvordan er tempen i dag?
Siden jeg ikke har målt på flere dager ble jeg veldig overrasket over at tempen min fortsatt er høy.
Manmelammen graden din så veldig lovende ut i går!
Skuffelse? Hvordan har du det?Jeg var på fylla igår så tempa ikke idag. Skuffelsen kom senere på kvelden, i vinfylla. Ingen megagod kombinasjon..
Tempen din holder seg spennende høy! Min falt endel i dag, og kjenner murringer, så regner med tanta kommer.
Vet. Men sånn er livet. Like optimist for neste pp.Neeei liker ikke. Din som var så lovende...
Den stiger ved eggløsning, og synker dagen før eller samme dag som mensen kommer. Jeg pleier å ha slike temper, men de fleste ligger +1,00 grad over. Måles med en gang du våkner, til fast tid.Spørre om noe. Når begynner temp å stige i syklusen? Når synker den.i? Med den under tungen ligg eg på 35,2. Blir det feil å måle med den da? Dette var rett før mens sist.
He he. Synes du skal lese alt jeg.Hei hei dere Har ikke sjangs å lese alt som er skrevet i tråden her, så bare hopper inn
Har begynt å tempe, gjort det en periode tidligere også men det er så lenge sia så føler jeg er helt nybegynner igjen Temper for å se om jeg har EL i utgangspunktet
Startet tempinga ett par dager etter tr ankom Bruker basaltermometer og fertilityfriend app Nærmer meg eggløsning nå.. Antagelig tirsdag eller onsdag
Så får jeg se hvor lenge jeg klarer å holde følge med tempinga men har planer om å prøve å bli litt mer aktiv her nå framover. Nå er d 100 babyfokus på gang
Hehe jaa kan nok hende jeg leser gradvis igjennom, men har ikke sjangs å ta alt på en gang nå værtfall, da blir jeg nok liggende leeengeHe he. Synes du skal lese alt jeg.
Temping er vane, så vil du, går nok det bra. Lykke til med babyforsøket! Artig om du deler grafen din med oss. Spennende å følge med.
Gaaaanske positiv den.Her er el testen denne pp'en
Vis vedlegget 13613
Skuffelse? Hvordan har du det?
Skjønner den. Men februar baby er helt sikkert flott det også.Ja, altså det gikk litt innpå meg at testen var negativ kan du si Men jeg var i 30 årslag, og da er det jo helt naturlig at 90% av de som er der har barn og at det blir temaet. Men det bli litt sårt. Det går fint igjen nå Ny pp! Håper bare tr kommer i morgen som planlagt, tempen har fått en nedgang så det lover jo bra.