Vi som temper.

Jeg har strekkbart slim og temp på 37.10. I dag. Er 11 dpo. Noen av dere som har hatt det så sent i syklusen?
Kan vel si at jeg har en del murringer i dag. Jeg har hatt slim dagen før eller samme dag som mensen kommer,men har ikke prøvd å strekke det. Menssmerter har jeg ikke hatt siden før guttungen kom til verden. Blir rar av denne kroppen.

Pleier å være helt tørt hos meg etter el og før mensen, så nei...
Så høy temp du har. Jeg pleier ikke engang å nå 37 grader jeg. Kanskje du er gravid? :)
 
Du sier det jo selv, du er 11 dpo. Tidlig for testing eller å kjenne noe det.

Men slimet, Tja, kan være slik eller sånn, ikke godt å si egentlig. Kropper er ikke lett å bli klok på.
 
De gangene jeg har vært gravid før,så har jeg fått positive tester tidlig, og merket symptomer tidlig og:-\
 
Grafen er i alle fall fin og jeg krysser fingrene for deg
 
Får du min graf med i toppinnlegget når du har tid Sara?! :D
 
Ja, fra pc i kveld, det blir bare tull fra mobil.
 
Ingen tr og negativ test :(
 
Da har jeg kjøpt meg tempmåler så jeg slenger meg med dere ;)
 
Tihi ja helst det første
 
Da har jeg kjøpt meg tempmåler så jeg slenger meg med dere ;)
Kjekt med flere. Bruker du FF eller en annen online-graf vi kan se kan du gi meg linken så skal jeg få lagt den til, helst litt fortere enn Joyfull sin, jeg er lei for at jeg glemte den.
 
Kjekt med flere. Bruker du FF eller en annen online-graf vi kan se kan du gi meg linken så skal jeg få lagt den til, helst litt fortere enn Joyfull sin, jeg er lei for at jeg glemte den.
Laget meg FF bruker istad, ska prøve å sende deg link :) skal jeg legge den ut her lr sende på mld til deg?

Finner ikke ut hvordan jeg sender link jeg, gjør du det fra pen lr app? :p
 
De andre har delt det her i tråden, men om du sender rett til meg går også greit (men i disse skravletider skriver vi da vel flest mulig innlegg...)

Å kopiere link og lime den inn skal gå i app'en også, men jeg synes det er lettest på pc da. Jeg og mobilen min er ikke de beste vennene når det kommer til slike detaljer...
 
Back
Topp