Vi som temper.

Sånn, da var din også på plass
 
No problem.

Det er kjekt å ha mange å følge.

Det er vel et par jeg skulle luket ut, som ikke har oppdatert grafen sin eller deltatt i tråden på evigheter, men det er litt tiltak, og litt styr å verifisere om de skal tas ut, så de har bare blitt stående.

Men nå vil jeg snart ha noen over i Gravid-kategorien altså!
 
Fortsatt ingen mens,og ingen strek! Herregud!
 
No problem.

Det er kjekt å ha mange å følge.

Det er vel et par jeg skulle luket ut, som ikke har oppdatert grafen sin eller deltatt i tråden på evigheter, men det er litt tiltak, og litt styr å verifisere om de skal tas ut, så de har bare blitt stående.

Men nå vil jeg snart ha noen over i Gravid-kategorien altså!

Stemmer for alle gravid i denne pp :D
 
No problem.

Det er kjekt å ha mange å følge.

Det er vel et par jeg skulle luket ut, som ikke har oppdatert grafen sin eller deltatt i tråden på evigheter, men det er litt tiltak, og litt styr å verifisere om de skal tas ut, så de har bare blitt stående.

Men nå vil jeg snart ha noen over i Gravid-kategorien altså!

Gi meg 10 dager :p
 
Tro meg, jeg følge grafen din med argusøyne!

Og du SKAL tilbake i den gravid-kategorien jeg laget for deg sist, nemlig!
(og jeg vil komme etter deg, sånn om et par ukers tid)
 
Blir det februar på deg da?

Jeg har en februarunge fra før, og har egentlig magefølelse for at neste ikke kommer før i mars eller april, eller egentlig mai. Det var det jeg hadde sett for meg før vi begynte å prøve. Vi får se om det stemmer. Men februarunge er ikke så dumt det altså!
 
Naw, FF sier Happy Birthday ^^, Jeg har fått to ballonger også!
 
Gleder meg til å se om tempen har synki mer i morgen. Fortsatt ingen mens, bare sure oppstøt.
 
Blir det februar på deg da?

Jeg har en februarunge fra før, og har egentlig magefølelse for at neste ikke kommer før i mars eller april, eller egentlig mai. Det var det jeg hadde sett for meg før vi begynte å prøve. Vi får se om det stemmer. Men februarunge er ikke så dumt det altså!

Neh. Slutten av januar tipper jeg. Har ikke regnet ut :)
 
Fin den grafen din altså!
 
Back
Topp