Vi som temper.

Så bra det er flere som er med på temping :) sånt liker vi.
Mensen murringene er på plass i dag og. Og jeg er så trøtt, enda jeg sovna før 9 på sofaen i går og har sovet i hele natt.
 
Så bra det er flere som er med på temping :) sånt liker vi.
Mensen murringene er på plass i dag og. Og jeg er så trøtt, enda jeg sovna før 9 på sofaen i går og har sovet i hele natt.
Sånt liker vi.

Jeg sovnet på sofaen i en mnd når jeg var gravid med første. Hele desember
 
Er ikke sikker på om jeg er enig med legen til Quorra...:rolleyes:
Men spennende å følge med på dere som nærmer seg ikm med slike høye grafer. ;)
 
Lyst å ta en titt på grafen min? Syns dere det ser ut som el var på CD17? Jeg syns det er så rart at tempen stiger så sakte. Trodde den skulle fyke til værs etter el jeg, men FF har ikke bekrefta el for meg enda.
 
Haha.. Sjekk grafen min. Tro om den har tenkt å danne ett mønster :p
 
Tr kom idag... Jaja
 
Hun kom med et brak for å si det sånn :p Jeg er så sliten! Herregud også så sulten! Neste mnd vettu! Da! :p
 
Ingen som har en mening om når jeg hadde el på grafen min?
 
Oppdatering fra meg... FORTSATT ingen mens og jeg er så sinnsykt sulten!

Typ i går.. Jeg spiser aldri frokost, det får jeg bare ikke til.
Først en sjokkis og en neve nøtter til morrakaffen, før lunsj spiste jeg et usedvanlig stort eple, til lunsj spiste jeg 3 brødskiver og et kakestykke (noen på jobb som hadde bursdag), en time etter lunsj er jeg så sulten at jeg spiser en banan, så enda et eple, kommer hjem å spiser 2 posjoner omelett med salat, fortsatt ikke mett så jeg spiste TO brødskiver med syltetøy og på kvelden spiste jeg noen biter mørk sjokolade.

Jeg pleier å holde meg til to skiver i lunsjen, kanskje en frukt og en sjokis (vi snakker confectstørrelse) til kaffen, en porsjon middag og et eller annet "usunt" til kvelds.

Like ille i dag.. og jeg sjekka grafen min. Jeg kan for alt i verden ikke se når en eventuell unnfangelse kan ha skjedd, men jeg skal teste igjen i morra for jeg er så sinnsykt svimmel (igjen), magen er nå i samme modus som da jeg gikk med jentungen, jeg tisser fortsatt like ofte osv...
Og legen bekrefta i dag at ALT av prøver fra underlivet fra forrige uke er fine, så det skal ikke være noen sykdom.

Så enten har jeg blitt lurt av et tulleegg, eller så lurer jeg meg selv og driver med innbilt graviditet. hahaha
 
Back
Topp