Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he. Ikke alltid like lett. Måler uansett, og så noterer jeg det hvis det er noe.sabotasje igjen.. sykt barn.. urk denne tempinga var vanskelig å få korrekt..
Tantebesøk. Med tempfall, var det forventet. 1 dag for tidlig.
Klarer meg godt uten den.Dritt TR. Håper den er hos deg for siste gang mammelammen.
Da er vi toKlarer meg godt uten den.
Thats the spirit! Heier på degDa var man 3 dpo - og denne gang har det klaffet. Vet det bare
Å nei! Stiplet linje i charten min og tempfall. F*ens pms-symptomer, denne gangen tok den meg skikkelig.. Har murret, strukket og vært full aktivitet i 14 dager nå, blir sprø..
Bare å fylle opp Allways-lageret....
MLHB: Det skal gå så bra så denne gangen!
Blir bare så lei, el som er forsinket, første ikm 4 mai utsatt til 10 mai. Og på toppen av alt bli streken min tvilende i charten. Sist luthealfase var på 13 dager så jeg vil bare ha TR nå og begynne på nytt.Stiplet linje er det vel pga ikke samsvar mellom tempstigning og sekret.
Tempfallet 10 dpo er vel for tidlig til å si at det er mens, håper jeg.
Blir bare så lei, el som er forsinket, første ikm 4 mai utsatt til 10 mai. Og på toppen av alt bli streken min tvilende i charten. Sist luthealfase var på 13 dager så jeg vil bare ha TR nå og begynne på nytt.
Ingen vits i å ta en test i morgen hvis grafen min ser sånn ut eller?
Takk for svar, tålmodige Saraforsinket EL er kjipt, lange sykluser er kjedelig, og tvilsende charts og vanskelig temp er ikke noe gøy i det hele tatt.
Men kanskje spretter tempen din opp igjen i morgen? I så fall er der fortsatt håp. Synker den eller forblir lav så er det vel ikke stor grunn til testing, nei.
time will tell.