Vi som temper.

Tantebesøk. :( Med tempfall, var det forventet. 1 dag for tidlig.
 
Å nei! Stiplet linje i charten min og tempfall. F*ens pms-symptomer, denne gangen tok den meg skikkelig.. Har murret, strukket og vært full aktivitet i 14 dager nå, blir sprø..

Bare å fylle opp Allways-lageret....
 
MLHB: Det skal gå så bra så denne gangen!
 
Å nei! Stiplet linje i charten min og tempfall. F*ens pms-symptomer, denne gangen tok den meg skikkelig.. Har murret, strukket og vært full aktivitet i 14 dager nå, blir sprø..

Bare å fylle opp Allways-lageret....

Stiplet linje er det vel pga ikke samsvar mellom tempstigning og sekret.

Tempfallet 10 dpo er vel for tidlig til å si at det er mens, håper jeg.
 
Stiplet linje er det vel pga ikke samsvar mellom tempstigning og sekret.

Tempfallet 10 dpo er vel for tidlig til å si at det er mens, håper jeg.
Blir bare så lei, el som er forsinket, første ikm 4 mai utsatt til 10 mai. Og på toppen av alt bli streken min tvilende i charten. Sist luthealfase var på 13 dager så jeg vil bare ha TR nå og begynne på nytt.
Ingen vits i å ta en test i morgen hvis grafen min ser sånn ut eller?
 
Blir bare så lei, el som er forsinket, første ikm 4 mai utsatt til 10 mai. Og på toppen av alt bli streken min tvilende i charten. Sist luthealfase var på 13 dager så jeg vil bare ha TR nå og begynne på nytt.
Ingen vits i å ta en test i morgen hvis grafen min ser sånn ut eller?

forsinket EL er kjipt, lange sykluser er kjedelig, og tvilsende charts og vanskelig temp er ikke noe gøy i det hele tatt.

Men kanskje spretter tempen din opp igjen i morgen? I så fall er der fortsatt håp. Synker den eller forblir lav så er det vel ikke stor grunn til testing, nei.

time will tell.
 
forsinket EL er kjipt, lange sykluser er kjedelig, og tvilsende charts og vanskelig temp er ikke noe gøy i det hele tatt.

Men kanskje spretter tempen din opp igjen i morgen? I så fall er der fortsatt håp. Synker den eller forblir lav så er det vel ikke stor grunn til testing, nei.

time will tell.
Takk for svar, tålmodige Sara :)
Er veldig spent i morgen, har kikket i galleriet til FF og sett flere grafer som kan minne litt om min. Får jeg høyere temp fra i morgen er det en bitteliten sjans, kroppen er i hvertfall helt i hundre..
 
Hmm.. Tok el test i går og idag, forventer eggløsning ca onsdag.
I går var det en svak strek der.. Kunne tydelig se den, men alikevel langt fra positiv.
Tok ny el test idag og da var den heelt vekk..
Burde den ikke bli sterkere dersom jeg nærmer meg el?

Har fram til forrige el trodd at jeg ikke har el, pga lite symtpmer rundt el, komtra mye tidligere i prøvinga. Testa etter el og fikk positiv test forrige pp. (Positiv på samme dag som jeg er på i morgen DVS den var ikke like sterk som kontroll streken, men hadde en tråd her der vi konkluderte med st den antagelig var positiv) Jeg hadde egentlig innstilt meg på å kontakte lege med tanke på hjelp til å bli gravid, men siden den var positiv!? så fant jeg ut jeg skulle avvente.
Er ikke overbevist om at ting fungerer som de skal til tross for " positiv" el test, så denne mnd temper jeg også. MEN skal til lege onsdag, og dersom jeg ikke har el er jeg veeldig gira på å få hjelp. Syns vi har venta lenge nok!!
Har hatt veldig jevne sykluser og lurer på om jeg skal ta opp prøvinga på onsdag dersom jeg ikke har fått positiv el test eller temperaturen indikerer det.. Hmm.. Ikke så greit dette alltid :)
 
Ikm idag, negativ test. Bare å vente på tr da
 
Dustegrafen min går bare opp 0,1 grad når jeg tror jeg har el. Trodde den skulle sprette opp 0,5 grad jeg. Hadde håpet el var i går. Nå er jeg ikke så sikker på noen ting :-/
 
Jeg har strekkbart slim og temp på 37.10. I dag. Er 11 dpo. Noen av dere som har hatt det så sent i syklusen?
Kan vel si at jeg har en del murringer i dag. Jeg har hatt slim dagen før eller samme dag som mensen kommer,men har ikke prøvd å strekke det. Menssmerter har jeg ikke hatt siden før guttungen kom til verden. Blir rar av denne kroppen.
 
Back
Topp