Vi som temper.

1366111482332.jpg

7 prosent.

Ja, 5 dpo så det stiger nok etterhvert ;)
 
Opp i dag. Vi får se hva de neste dagene bringer. Jeg er spent, tankene mine tror vi har lykkes, så skuffelsen kan bli stor...
 
1366191038294.jpg
15 % i dag. Det blir spennende å se de neste dagene, det er jo fra nå det kan begynne å evt merkes...
 
Ikke mindre enn 5 ganger etter hverandre hengte den seg. Får jo ikke lagt til noe. Kjenner at dette tåler ikke humøret mitt i dag,for jeg blir skikkelig grinete, når det ikke går min vei :(
 
Kjedelig, det har jeg ikke vært plaget med. Du har siste oppdatering, sant? Iphone eller Android?
 
Samme som meg da, min fungerer fint så lenge jeg ikke mistet nettkontakt. Dårlig trådløs dekning på soverommet, så det kan skje. Ellers ok
 
Har ganske gode signaler i hele huset,så jeg tror ikke det er det som er problemet. Mulig det er min tlf som ikke liker appen. Den er ikke sånn på taben. Men fryktelig irriterende når den klikker.
 
Ohh, bildene var digre fra pc, det la jeg ikke merke til, siden jeg la dem til fra app'en på mobilen og der så de små og søte ut.... *redigerer*
 
Forventet el er på lørdag, men jeg synes grafen min ser litt daff ut..?
Litt murringer i eggstokkene, men synes de var mer intense for noen dager siden. I tillegg har jeg "mistet" EL-slimet mitt, men det kan være pga sædrester kanskje?

Jeg er spent på tempen fremover, har lagt inn godt med aksjer hittil denne pp'n.
 
Nå er de pittesmå.

Jaja, trykk og de blir store, om noen bryr seg.
 
*hyl*
I går røk batteriet på termometeret mitt og jeg har ikke klart å finne nytt.
IKM, ingen mens og som forventet negativ test.

Hvor kan man kjøpe batterier?
 
Hva slags er det? sånt lite, flatt antar jeg? de selger dem i så fall sikkert hos urmaker, drittdyrt, eller på Clas ohlson og tilsvarende til en brøkdel av prisen...
 
Ikke for å bryte inn, men din graf lover veldig bra, eller? :D

Det er for tidlig å si enda, men holder den seg fortsatt der oppe mot 37-tallet så ser den jo i det minste pen ut, men av erfaring kan den fort droppe ned igjen i morgen altså. time will tell.
 
Back
Topp