Vi som temper.

Tempen min har gått enda mer ned. Så da vet vi hva som skjer. Satser neste pp nå!
 
Koselig at du er tilbake. Sikkert godt med pause. ;)

Ja, litt ufrivillig pause, har vært mye her hjemme nå. Vi pusser opp samtidig som det er mye å gjøre på jobb. Foreldresamtaler i disse tider i barnehager landet over! :)
 
Ja, litt ufrivillig pause, har vært mye her hjemme nå. Vi pusser opp samtidig som det er mye å gjøre på jobb. Foreldresamtaler i disse tider i barnehager landet over! :)
Tror det er viktig uansett. Her inne blir man veldig hekta. Bra med positivitet, men livet er på utsiden også. Gubben er ikke så opphengt, så det er godt å snakke sammen her. Men livet på utsiden er viktigst.
 
Tror det er viktig uansett. Her inne blir man veldig hekta. Bra med positivitet, men livet er på utsiden også. Gubben er ikke så opphengt, så det er godt å snakke sammen her. Men livet på utsiden er viktigst.

Ja herlighet, jeg tester ikke så mye etter graviditet som når jeg er mye aktiv her :p Haha
 
Håff. Kan ikke den teite mensen komme da. Ikke tegn i det hele tatt. Og jeg har fortsatt mens murring
 
Har litt murringer. Men også ømme pupper enda, og det pleier å gi seg dagen før. Er kvalm, vanlig pms. Får igjen øverste knappen på buksa, ikke vanlig i slutten av dpo. Irritert over lavere temp, elles hadde jeg testet i dag tidlig. Ikke umulig jeg svir av en test etterpå. Utvannet og mest sannsynlig fortsatt negativ, men for sjelero.
 
Selv om tempen holder seg over coverline, etter to slike tempe-fall, er vel ikke en graviditet realistisk?
 
Testet sist i går, og da var den negativ. Så nå gidder jeg ikke bruke flere tester. Må et mirakel til om det er noen spire her:p
Tr har ikke dukket opp og ikke kjenner jeg noe tegn på at den skal komme.
 
Så lenge tr ikke har kommet, så er det vel en mulighet? :) hvor mange dpo er du?
 
Testet sist i går, og da var den negativ. Så nå gidder jeg ikke bruke flere tester. Må et mirakel til om det er noen spire her:p
Tr har ikke dukket opp og ikke kjenner jeg noe tegn på at den skal komme.
Tempen din har sunket den også..... Blæ...
 
Jeg er så kvalm som jeg aldri har vært før, så blir spennende å se om det er en grunn til det eller om det bare er kroppen som er på bærtur igjen. Fikk ikke tempa i dag heller, for jeg har ikke sovet nok pga kvalmen
 
Vært inne på ff og tittet på graviditetsgrafer. Ser noen har testet positiv selv bare 0,1 grad over coverline. :cool: Så da kan man være optimist til tanta kommer. Og deppe da....
 
Vært inne på ff og tittet på graviditetsgrafer. Ser noen har testet positiv selv bare 0,1 grad over coverline. :cool: Så da kan man være optimist til tanta kommer. Og deppe da....
Tittet meg grønn på de jeg og. Hehe. Tok en test til,selv om jeg vet at det bare er bortkastet.var jo selvfølgelig negativ. :p
 
Tittet meg grønn på de jeg og. Hehe. Tok en test til,selv om jeg vet at det bare er bortkastet.var jo selvfølgelig negativ. :p
He he. Godt jeg ikke er alene. Kjenner meg helt tullete her nå. Dumme tanta. Men har hun ikke kommet i morgen, skal jeg garantert ta ny test.
 
Back
Topp