Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende å følge med på grafen din fremover MLHB
Koselig at du er tilbake. Sikkert godt med pause.
Tror det er viktig uansett. Her inne blir man veldig hekta. Bra med positivitet, men livet er på utsiden også. Gubben er ikke så opphengt, så det er godt å snakke sammen her. Men livet på utsiden er viktigst.Ja, litt ufrivillig pause, har vært mye her hjemme nå. Vi pusser opp samtidig som det er mye å gjøre på jobb. Foreldresamtaler i disse tider i barnehager landet over!
Tror det er viktig uansett. Her inne blir man veldig hekta. Bra med positivitet, men livet er på utsiden også. Gubben er ikke så opphengt, så det er godt å snakke sammen her. Men livet på utsiden er viktigst.
Tempen din har sunket den også..... Blæ...Testet sist i går, og da var den negativ. Så nå gidder jeg ikke bruke flere tester. Må et mirakel til om det er noen spire her
Tr har ikke dukket opp og ikke kjenner jeg noe tegn på at den skal komme.
16 dpo i dag. Ikm var i går. Ikke mye håp nåt testene forblir negative og tempen sank myeSå lenge tr ikke har kommet, så er det vel en mulighet? hvor mange dpo er du?
Ja , noe så veldig ogTempen din har sunket den også..... Blæ...
Tittet meg grønn på de jeg og. Hehe. Tok en test til,selv om jeg vet at det bare er bortkastet.var jo selvfølgelig negativ.Vært inne på ff og tittet på graviditetsgrafer. Ser noen har testet positiv selv bare 0,1 grad over coverline. Så da kan man være optimist til tanta kommer. Og deppe da....
He he. Godt jeg ikke er alene. Kjenner meg helt tullete her nå. Dumme tanta. Men har hun ikke kommet i morgen, skal jeg garantert ta ny test.Tittet meg grønn på de jeg og. Hehe. Tok en test til,selv om jeg vet at det bare er bortkastet.var jo selvfølgelig negativ.