Vi som temper.

Kan godt ta deg vekk, om du ikke lenger temper er jo det greit.

Jeg ser jo at der er et par grafer som ikke oppdateres, hvor lenge skal vi la det gå uten oppdatering av graf (og ingen deltagelse i tråden) før vi fjerner noen? Lista er jo mest spennende å se på dem som faktisk temper da...
Kan vi ikke si en mnd da? Spørre brukeren av grafen om det er greit den blir fjernet fra lista feks.
 
Jeg tenker at de som ikke har tempet 2-3 måneder, får heller føres opp på nytt om de ønsker det. Ikke at det egentlig plager meg at grafene er der, men de trenger ikke være der.
 
Det plager ikke egentlig meg heller, men lista vokser jo, og det er jo greit å holde den til aktive tempere. at man ikke temper ei uke eller to i begynnelsen av syklusen, at man har ferie, ikke orker en stund, whaatever, det er jo helt greit.

Men, om man slutter, ikke oppdaterer på evigheter, ikke deltar i tråden, ikke er med... ja da kan de jo tas bort. Men jeg trenger muligens et hint om hvem de gjelder, for jeg klarer ikke alltid holde helt oversikt over hvem som er med i tråden. (Hvem som ikke har oppdatert er enklere)

Men spørre ja, det er jo veldig greit.

Skal ta en oppdaterting, legge til vårt nyeste medlem, når jeg har spist kveldsmat.
 
Jeg fatter ingenting, tempen min droppa neste 0,4 grader i dag. Er 6 dpo
 
Det er da du sover, måler i morgen og ser hvordan det da ser ut.

Det kan være hva som helst, åpen munn i søvne, kaldt termometer, "festedip", ingen vet, bare mål i morgen og se.
 
Målt nesten to timer for sent i dag. La meg så sent, så for å få over 4timer sammenhengende søvn. Regner med det er derfor så høy temp. Teste etterpå, bare av nysgjerrighet. Ikm i morgen.
 
Negativ test i dag og. Så da kan tr bare komme,så vi får begynt en ny pp. Jeg ville ha positiv test.
 
Negativ test i dag og. Så da kan tr bare komme,så vi får begynt en ny pp. Jeg ville ha positiv test.
Med negativ test, burde tanta komme fort. Kjedelig og vente. Fikk selv negativ i dag. Spennende hva tempen blir i morgen.
 
Så fine grafer dere har :D Spennende..!!
 
Kvalm, murringer, stikkinger i lysken og humøret er så på bånn. Maten i dag har smakt skikkelig vondt. Egg smakte skikkelig jern:s Og deodoranten lukter klor.
 
Det er da du sover, måler i morgen og ser hvordan det da ser ut.

Det kan være hva som helst, åpen munn i søvne, kaldt termometer, "festedip", ingen vet, bare mål i morgen og se.

Takk for svar :) Den har gått opp igjen i dag, så håper det var en "festedip"
 
Kvalm, murringer, stikkinger i lysken og humøret er så på bånn. Maten i dag har smakt skikkelig vondt. Egg smakte skikkelig jern:s Og deodoranten lukter klor.
Spennende å følge med grafen din nå. Håper tanta ikke kommer. Selv om testen ikke vil bli positiv enda.
 
Krysser fingrene for dere!

Kjekt med litt sånne spennende grafer å følge med, når jeg selv er i vente-på-el-land, dpo-land er mer spennende!
 
Krysser fingrene for dere!

Kjekt med litt sånne spennende grafer å følge med, når jeg selv er i vente-på-el-land, dpo-land er mer spennende!

nja Både og. nå kan man jo ikke gjøre mer ;) EL kom en dag tidligere en forventet så ble ikke optimalt med kos.. Men pyttsann. Får bare vente å se :)
 
Back
Topp