Vi som temper.

Ff klikka hos meg i går. Og fjernet alt jeg hadde lagret for dagen. Så utrolig irriterende at den driver sånn. Ikke første gangen. Mobil appen er kranglete. Har dere samme problemet eller. Og tillegg så driver den å henger seg opp.

Aldri hatt problemer med appen! *bank i bordet*

2014 er et fantastisk bebis- år jenter! Det er nemlig VÅRT år!
 
Her har jeg eggløsningsslim for 6 dag på rad, så håper jeg får el snart. Og at vi får lagt inn litt aksjer i kveld. Hehe. Så blir jeg med og satser på baby 2014 :)
 
Har et lite spørsmål... Når tr dukker opp på denne tiden av døgnet, regner dere dette som første blødningsdag? Eller begynner dere tellingen dagen etterpå?
 
Har et lite spørsmål... Når tr dukker opp på denne tiden av døgnet, regner dere dette som første blødningsdag? Eller begynner dere tellingen dagen etterpå?

Gynekologen min sier at det er syklusdag 1, uansett om man begynner å blø klokken 23.30 om kvelden eller klokka 10.00 på dagen. Så jeg regner den dagen som blødningsdag en uansett
 
Jeg regner det som dag 1 den dagen jeg oppdager det.

I går var det sånn en gang etter middag, andre ganger oppdager jeg det når jeg står opp. Siden jeg kan ha lagt meg klokken 22 vet jeg ikke om det var før eller etter midtnatt, men regner da fra den dagen jeg sto opp, men merker jeg det før jeg legger meg, så er det den dagen. Altså, den dagen jeg BLØR, trenger bind og smertestillende. Jeg spotter jo i et par dager før den tid, men det er truseinnlegg-mengder.
 
Jeg regner også første dag med blødning. Om mensen kommer før midnatt.
 
Har dere opplevd mørke brystvorter under dpo land? Ene vorta er blitt ganske mørk. Fikk ikke det før jeg var gravid med Adrian. Og puppene er forresten blitt enda vondere,og tunge:O er bare 6 dpo. Har ikke noen andre tegn enda.
 
Har dere opplevd mørke brystvorter under dpo land? Ene vorta er blitt ganske mørk. Fikk ikke det før jeg var gravid med Adrian. Og puppene er forresten blitt enda vondere,og tunge:O er bare 6 dpo. Har ikke noen andre tegn enda.
Gikk også mørke i Dpo-land men da rundt 10-12 :p og da hadde jeg alt fått to streker :) men denne gangen lar strekene vente på seg- 12 Dpo i dag.. Edit: 13 Dpo!
 
Puppene mine endrer seg også i dpo-land innimellom, men ikke alltid. Merkelige kroppen
 
jeg leste nettopp i dagboken jeg skrev om symptomene fra mini festet seg. Da fikk jeg mørke brystvorter rundt samme tiden som nå. Ja merkelige kroppen. Blir aldri klok på den
 
Jeg pleier av og til å få mørkere brystvorter (og området rundt som jeg ikke husker navnet på.. areola?) når det nærmer seg TR.
 
Kroppen er merkelig, ingen tvil om det. den finner på så mangt.

CD 3, her skjer det lite spennende på et par uker enda.
 
Hm skal ha besøk av tr idag, men tempen er fortsatt høy. Trenger ikke bety noe, jeg la meg halv fire i natt og har vært oppe på do og henta meg vann i mellomtida, så jeg har nok ikke fått fire sammenhengende timer :)
 
I natt drømte jeg om positive tester. Man blir helt skrudd av sånn prøving. Så om det ikke er noe på gang nå, så tror je at jeg skal prøve å slappe mer av neste sykluss. Merker jeg er alt for opptatt av å lete etter symptomer osv. Skal ikke i kjelleren i gjen som jeg ble med prøvingen på A
 
I natt drømte jeg om positive tester. Man blir helt skrudd av sånn prøving. Så om det ikke er noe på gang nå, så tror je at jeg skal prøve å slappe mer av neste sykluss. Merker jeg er alt for opptatt av å lete etter symptomer osv. Skal ikke i kjelleren i gjen som jeg ble med prøvingen på A

God instilling :)
 
Tror vi bomma på el jeg. Jeg hadde nok el på onsdag og venter da mensen på onsdag igjen. Da er vi ikke godt dekt opp med aksjer likevel og det forklarer alt.. For en bortkasta pp. Ja ja jeg hadde allerede bestemt meg for å teste el neste pp så.. blir godt å komme igang da
 
Tror vi bomma på el jeg. Jeg hadde nok el på onsdag og venter da mensen på onsdag igjen. Da er vi ikke godt dekt opp med aksjer likevel og det forklarer alt.. For en bortkasta pp. Ja ja jeg hadde allerede bestemt meg for å teste el neste pp så.. blir godt å komme igang da
Nei æsj så kjedelig da. Men fet er jo ikke bortkasta pp fordet. Er jo ikke alltid man treffer riktig,og sånn er det for oss alle. Ikke glem at dere skal kose dere samtidig under prøvingen da :)
 
Nei æsj så kjedelig da. Men fet er jo ikke bortkasta pp fordet. Er jo ikke alltid man treffer riktig,og sånn er det for oss alle. Ikke glem at dere skal kose dere samtidig under prøvingen da :)

Det har vært mest kos og lite frustrasjon denne pp`n, så sånn sett har det vært en fin tid :) Men allikevel :p Godt jeg har lyst på 2014 barn. Og jeg som ville ha første tantedagen hjemme, blir så dårlig :(
 
Back
Topp