Vi som temper.

ja her er det i alle fall tyngre pupper i dag.. så det kan love godt.. det KAN.. har prøvd siden aug/sept og hatt det 2ganger uten at det var noe annet enn en diger skuffelse.. men for all del.. det var det første jeg merket når jeg ventet nr.2.. hehe.. synd jeg ikke har tempa mer enn to sykluser, for jeg husker ikke verdiene jeg hadde for lenge siden og da hadde jeg nok analysert grafen min til de grader..
 
1363372937138.jpg dagens

1363372959224.jpg i går.
 
Gårsdagens litt uklar, ser jeg.

Vel, det nærmer seg???
 
Svak strekpå EL testen, hva betyr det??? Vil det si at det er EL eller er det snart.
 
Svak strekpå EL testen, hva betyr det??? Vil det si at det er EL eller er det snart.
Den skal være like sterk som kontrollstreken. Og El er den dagen teststreken blir svakere igjen. Har hatt svake streker på El-testene i over en uke, men det varierer sikker fra person til person :)
 
Skal være minst like strek som kontrollstreken ja, så mine er nok negative. Dvs, jeg er vagt usikker på gårsdagens. Den er sterkere enn den jeg hadde dagen før EL sist (for to sykluser siden, sist fikk jeg aldri noe som lignet, jeg ga opp testinga for tidlig tror jeg) Og dagens temp var ganske høy, men absolutt ugyldig siden den var tatt etter halvannen times søvn.
 
Lurer på om jeg skal koste på meg slike tester som viser smilefjes, for å tyde de andre synes jeg er vanskelig. En del dyrere da.
 
Dagens EL-test var klart negativ.

Gårsdagens var vel på grensen? Jeg har aldri fått mer positiv enn det, og kombinert med hvor i syklusen jeg er, og tempen i dag, så lurer jeg på om jeg kanskje er 1 dpo nå...
 
Hei!
Jeg er helt ny her men startet å tempe med FF for 2 mnd siden. Skulle fått mensen (husker ikke alle forkortelsene enda) i dag (dag 30), men den lar visst vente på seg... FF har ikke klart å registrere eggløsningen min denne mnd, men så hadde jeg omgangsyken den uka jeg tror eggløsning skulle vært. Jeg skal prøve legge ut grafen min når jeg klarer :)
Lykke til alle dere som prøver :) Dette er spennende!

Å forresten, skal temperaturen gå ned igjen før mensen, eller etter at mensen har startet?

temperaturen min er på 36,2 på det laveste og 36,8 på det høyeste, men henger rundt 36,5-36,6 den siste uka.... Midt på treet altså. Ikke til å bli klok på...
 
Takk for svar, ikke lett å tolke alt det her. Så siden den var svak nå, så kan EL ha vært eller kan den være svak før også??? Kan jo ikke ha vært, er 11 eller 12 dpo i dag, så det et vel litt tidlig??
 
Nå ble jeg noe usikker malone, du er 11 eller 12 dpo, men el kan ikke ha vært? Om du er 11 eller 12 dpo er det jo 11-12 dager siden EL.

Og svak strek, som er negativ test, kan du ha både før og etter EL, ja.
 
Nå ble jeg noe usikker malone, du er 11 eller 12 dpo, men el kan ikke ha vært? Om du er 11 eller 12 dpo er det jo 11-12 dager siden EL.

Og svak strek, som er negativ test, kan du ha både før og etter EL, ja.


Da bruker jeg feil forkortelse. Er ikke helt inne i alt her jeg altså. Jeg er 11 CD, altså 11 dager siden mensen startet.. Sorry altså, driver å lærer her;)

skal etter planen ha EL til tirsdag. Fikk svak strek på EL i går, ikke testet i dag. På ff er det grønt rundt datoen fra i dag, fra, til EL. Det betyr vel at fra i dag er det bare å kjøre på... Hvis det stemmer at EL er på tirsdag, når bør den testen bli positiv da? 24-48 timrt før?
 
Du er på dag 11, og forventer EL over helgen, da er det ikke unormalt med en negativ test, som en test med svak strek er, i går eller i dag, det er helt å forvente, men ikke unormalt om den er positiv i morgen og mandag da.

Jeg får ikke skikkelig positive tester, de jeg har lagt ut bilde av her i tråden er vel strengt tatt ikke positive. Gårsdagens er... på grensen.

Dagens test er meget negativ, kombinert med at "tappetafsing" viste en hard, lukket og lavt plassert livmortapp nesten uten noe sekret i det hele tatt. Forrige uke kom det "slim av eggehvitekonsistens i mengder tilsvarende et rått egg" pr dag omtrent, i dag er det rett og slett tørt. Jeg tror derfor at jeg har hatt EL. Selv om det ikke egentlig helt stemmer med testene, som vel da mener at EL skulle være i dag. Men hey, min tappetafsing var i kveld, da, så jeg kan jo ha hatt EL tidligere i dag?

Vi får se om jeg får sove litt mer nå som ungene er blitt friske, og kan få litt fornuftig temping så får vi se hva det viser.
 
Tok en EL-test i dag for moroskyld. Har vært så svak i snart 14 dager som sikkert har vært hcg-rester.
Men nå ser det endelig ut til å skje noe her?
Har ikke satt meg inn i hvordan jeg avleser grafen, men har i hvertfall EL-slim og sånn ca riktig ihht. syklus nå.
el_tester_160313.jpg

:)
 
Takk for svar. Med første mann tok jeg EL test, da var den aldri positiv, men ble nå gravid. Blir spennende de neste dagene her da.

Takk for svar Sarar:)
 
Hva tror dere? Temp opp i alle fall?
 
Tempen min er helt koko i dag.. målte på samme tid og samme sted men den har jo skutt i været! Har meget vondt i halsen, men tempen er jo ikke mer en 37, 08 i morges - og 36, 96 nå nettopp. Det kan vel ikke kalles feber? :confused:
 
Back
Topp