Den ligger på hoved innlegget nåSkulle gjerne tittet, men finner ikke grafen din...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den ligger på hoved innlegget nåSkulle gjerne tittet, men finner ikke grafen din...
du får ikke lagre noen ny temp på ladycompen men du kan måle tempen ved å trykke på plusstegnet 4-5ganger så blinker alle lysa også får du måle..Pleier å måle kl 7. Er noen få dager jeg må opp tidligere, og da måler jeg når jeg står opp. Måler med LadyComp, og har ikke testet ut hvordan man kan måle på nytt. Satser på graviditet, så slipper jeg.
Tja, jeg får ikke mer sexlyst av EL altså. Bare sånn der "jeg vil ha baby, nå er jeg fruktbar, da må vi ha sex"-lyst.
Den nederste testen er hvertfall veeeldig positiv
Men så lenge testene er positive så er det jo logisk at tempen er lav, for den stiger når el inntreffer, og da blir testene negative.
Snart, snart!!!
Sex lysta kommer når dere har satt i gang
Vær kaniner i helga , hehe
Ikke unormalt å slite med lysten etter en SA.. lysten henger jo sammen med psyken i større grad for oss damer, så kanskje du trenger å skjemme deg bort littegrann med et godt bad, grønnsaker og dipp eller en god biff og tente lys og fokusere på dere to.. Evt. si "I DAG skal vi ikke hoppe til køys" Se om dere klarer å la det være..
Bare en tanke Lykke til
Ingen tvil om sliiiiiiiiiiim nå i alle falt, det hang sikkert 20 cm ut av meg når jeg var på do...
Får håpe formen kommer seg (jeg er jo så kvalm og uvel, guttungen hadde omgangssyke, jeg har ikke kastet opp, men kvalm, kvalm, kvalm) for nå er det tid for innsats. Ja, reelt sett ikke ventet EL før neste helg, og jeg vet at kroppen ofte "lurer meg" en uke før, så jeg lar meg ikke lure veldig, men vet at en gang kan det jo skje at kroppen faktisk klarer det på første forsøk, i stedet for å trenge et til, så det skader ikke med litt innsats, just in case...