Vi som temper.




Og her, sånn bare fordi, jeg mener nemlig du da skal kunne kopiere dette og lime inn i signaturen om du vil

Utfordrignen er vel signaturstørrelsesbegrensningen, men om den står BAK noe av det du har fra før?
 
Pleier å måle kl 7. Er noen få dager jeg må opp tidligere, og da måler jeg når jeg står opp. Måler med LadyComp, og har ikke testet ut hvordan man kan måle på nytt. Satser på graviditet, så slipper jeg. :p
du får ikke lagre noen ny temp på ladycompen men du kan måle tempen ved å trykke på plusstegnet 4-5ganger så blinker alle lysa også får du måle..
 
ja nå stiger i alle fall temperaturen her.. ser ut som at jeg kan få en 28 dagers syklus denne gang.. eller hva tror dere?
 
Ser fin ut den!
 
I går var det fremdeles pos. tester;

image.jpg


og tempen er fortsatt like lav! Wææææ.. Dette suger for en utålmodig dame!
Men skal man ikke ha sexlyst når man har EL?? Har ingenting jeg... :confused:
 
Tja, jeg får ikke mer sexlyst av EL altså. Bare sånn der "jeg vil ha baby, nå er jeg fruktbar, da må vi ha sex"-lyst.
 
Men så lenge testene er positive så er det jo logisk at tempen er lav, for den stiger når el inntreffer, og da blir testene negative.

Snart, snart!!!
 
Sex lysta kommer når dere har satt i gang:D
Vær kaniner i helga , hehe :D
 
Den nederste testen er hvertfall veeeldig positiv:)

Ja, begge testene ble tatt på samme urin i går kveld - men den øverste måtte jeg klemme på der urinen samles opp for den ble ikke rosa. Derfor tok jeg en kontrolltest for å være sikker og den ble positiv på vanlig måte innen 1-2 min bare.

Så jeg har ikke hatt EL enda.. blæ.

Nå er offisielt termin 1. desember om jeg har EL i dag. Jadda! Dette tar tid... spørs om det ikke blir 2014 baby med det flotte sexlivet vi har for tiden.. :(
 
Men så lenge testene er positive så er det jo logisk at tempen er lav, for den stiger når el inntreffer, og da blir testene negative.

Snart, snart!!!

Ja, det er jo forsåvidt sant det.. men jeg hadde håper jeg hadde EL snart. Vil i DPO land så vi kan begynne på en ny og "normal" pp.....
 
da vi prøvde på mini hadde vi sex kun 2 ganger. Og jeg ble helt stressa av det. Men det klaffa. Så er ikke alltid man trenger å ha masse sex rundt el. Holder jo bare man får tak i disse soldatene som regel. Hold beina i været og ligg rolig i 20 min etter sex, så er det større håp for at soldatene finner riktig vei :)
 
Ikke unormalt å slite med lysten etter en SA.. lysten henger jo sammen med psyken i større grad for oss damer, så kanskje du trenger å skjemme deg bort littegrann med et godt bad, grønnsaker og dipp eller en god biff og tente lys og fokusere på dere to.. Evt. si "I DAG skal vi ikke hoppe til køys" Se om dere klarer å la det være..
Bare en tanke ;) Lykke til :)
 
Ingen tvil om sliiiiiiiiiiim nå i alle falt, det hang sikkert 20 cm ut av meg når jeg var på do...

Får håpe formen kommer seg (jeg er jo så kvalm og uvel, guttungen hadde omgangssyke, jeg har ikke kastet opp, men kvalm, kvalm, kvalm) for nå er det tid for innsats. Ja, reelt sett ikke ventet EL før neste helg, og jeg vet at kroppen ofte "lurer meg" en uke før, så jeg lar meg ikke lure veldig, men vet at en gang kan det jo skje at kroppen faktisk klarer det på første forsøk, i stedet for å trenge et til, så det skader ikke med litt innsats, just in case...
 
Ikke unormalt å slite med lysten etter en SA.. lysten henger jo sammen med psyken i større grad for oss damer, så kanskje du trenger å skjemme deg bort littegrann med et godt bad, grønnsaker og dipp eller en god biff og tente lys og fokusere på dere to.. Evt. si "I DAG skal vi ikke hoppe til køys" Se om dere klarer å la det være..
Bare en tanke ;) Lykke til :)

Det var faktisk ingen dum idè... men det har ikke vært særlig mye slim heller. Har jo vært regne Sahara hver gang vi setter igang.. fantastisk :p

Men det å bestemme seg for å IKKE ha sex var ingen dum idè.. man har jo alltid lyst å gjøre det man ikke får lov til ;)
 
Ingen tvil om sliiiiiiiiiiim nå i alle falt, det hang sikkert 20 cm ut av meg når jeg var på do...

Får håpe formen kommer seg (jeg er jo så kvalm og uvel, guttungen hadde omgangssyke, jeg har ikke kastet opp, men kvalm, kvalm, kvalm) for nå er det tid for innsats. Ja, reelt sett ikke ventet EL før neste helg, og jeg vet at kroppen ofte "lurer meg" en uke før, så jeg lar meg ikke lure veldig, men vet at en gang kan det jo skje at kroppen faktisk klarer det på første forsøk, i stedet for å trenge et til, så det skader ikke med litt innsats, just in case...

Happy humping ;) Håper formen bedrer seg utover kvelden! :)
 
Back
Topp