Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og da kommer tanta her. Ikke registrer den på FF enda. Blør, ikke spotting, fortsatt svak, men den har kommet. Så selv om den kom sent på dagen (ni tiden), så må jeg vel registrere den i dag. 3 dager for tidlig...
Da joiner jeg her igjen, må bare finne ut av syklusen min.. Siste tr var jo 31.12... Når skal jeg regne tr fra egentlig??
Følte en viss optimisme, men, men. Ble heller en kort pp.Hvah?! Nei nei nei, jeg hadde jo så trua!!
Sjekker dere ofte andres grafer? Jeg er visst tempoholiker... jeg sjekket føste gang FruJohnsen sin i dag tidlig før hun hadde registrert dagens måling... det var liksom like naturlig å sjekke deres som å registrere min egen måling...
Du kan, dessverre, registrere miscarriage på ff, men hvilken dato du skal sette det på må du nesten ta etter magefølelsen. Det har ikke så mye å si.
Det er jo lærerikt å følge med på ulike grafer. Og særlig de kommentarene vi andre kan ha om dem, tenker jeg?
Sjekker dere ofte andres grafer? Jeg er visst tempoholiker... jeg sjekket føste gang FruJohnsen sin i dag tidlig før hun hadde registrert dagens måling... det var liksom like naturlig å sjekke deres som å registrere min egen måling...