Vi som temper.

Etter mine beregninger er jeg på 8dpo i dag, ikke 9 som ff mener, så da blir det vel testing på søndag om jeg klarer å holde meg ;) Du da?
 
Vet ikke. Kanskje i helga. Snakke med mannen om det.(jeg tester aldri uten at han vet det, vi leser den av sammen)
 
Hvor mye er det vanlig at tempen stiger fra el til mensen egentlig? Eller er det helt individuelt? Irriterer meg nå over at jeg sluttet å teste etter el flyr den ble positiv. Har ingen aning hvor mange dpo jeg er.
 
Åh så fine grafer! :D
 
Så jo veldig positive ut de grafene der :)

Mum loves her baby: aner ikke når du skal regne fra.
 
Du kan, dessverre, registrere miscarriage på ff, men hvilken dato du skal sette det på må du nesten ta etter magefølelsen. Det har ikke så mye å si.
 
Og da kommer tanta her. Ikke registrer den på FF enda. Blør, ikke spotting, fortsatt svak, men den har kommet. Så selv om den kom sent på dagen (ni tiden), så må jeg vel registrere den i dag. 3 dager for tidlig...

Hvah?! Nei nei nei, jeg hadde jo så trua!!
 
Sjekker dere ofte andres grafer? Jeg er visst tempoholiker... jeg sjekket føste gang FruJohnsen sin i dag tidlig før hun hadde registrert dagens måling... det var liksom like naturlig å sjekke deres som å registrere min egen måling...
 
Sjekker dere ofte andres grafer? Jeg er visst tempoholiker... jeg sjekket føste gang FruJohnsen sin i dag tidlig før hun hadde registrert dagens måling... det var liksom like naturlig å sjekke deres som å registrere min egen måling...

Ja, men jeg kan så lite foreløpig at det ikke sier meg så mye enda. Har tittet på alle grafene i dag..
 
Det er jo lærerikt å følge med på ulike grafer. Og særlig de kommentarene vi andre kan ha om dem, tenker jeg?
 
Sjekker dere ofte andres grafer? Jeg er visst tempoholiker... jeg sjekket føste gang FruJohnsen sin i dag tidlig før hun hadde registrert dagens måling... det var liksom like naturlig å sjekke deres som å registrere min egen måling...

Tihi ja det er spennende å sjekke deres grafer!
 
Nå er jeg usikker. Om jeg "godkjenner" sist fredag likevel setter ff el til den dagen, da er jeg 8 dpo i dag, ikke 11. Da er det for tidlig å teste i helga.

Hva tror dere?
 
Skjermbilde-1.PNG
Skjermbilde-2.PNG

Hva tror dere?
 
Jeg tar en test i morgen, enten 12 dpo eller 9 dpo. Er det 9 er det altfor tidlig, er det 12 er det grei tid, tenker jeg. Er den negativ tar jeg en til sånn om et par dager, 11/14 dpo kanskje?
 
Back
Topp