Vi som temper(Ny)

Det tar noen runder med temping, så kommer du inn i det :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Ja det gjør det nok helt sikkert :D men håper jo spiren sitter nå så slipper jeg det :P haha

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

har du ikke testet enda? :O
Tester en CB digital på onsdag den var negativ :P skal kjøpe en ny test i morgen eller senere i dag så får vise i løpet av helgen :)

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Tester en CB digital på onsdag den var negativ :p skal kjøpe en ny test i morgen eller senere i dag så får vise i løpet av helgen :)

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
æsj så teit med negativ test ... åh jeg håper du tester i morgen :P hehe bare litt spent

Hei hei:D
Her VET jeg hun grusomme tanten kommer hvert øyeblikk:mad: Kjenner hun presser seg frem, bare for og plage meg ca en uke fremover:mad: Jeg er nå cd 33 i dag, har normalt ca 28-29:confused:

Tempen min er endel lavere denne dpo tiden enn tidligere. Tidligere har jeg ligget på rundt 36,9-37. Men nå holder den seg på 36,8. Så rart at det varierer så mye fra mnd til mnd. Eller forresten så er det ikke så rart. Siden kroppen er så rar fra før av;) Hurra for 6 dpo.
Hurra for 6 dpo på meg og deg :D Og at vi får pos test på likt :D

Jeg spotter, så da er det håpet ute.. Men men.. Satse på februar, da.. Også har jeg bestemt meg for å kontakte lege.. Kanskje de finner ut noe..
Neei :(:( Krysser fortsatt fingrene!

Her VET jeg hun grusomme tanten kommer hvert øyeblikk:mad: Kjenner hun presser seg frem, bare for og plage meg ca en uke fremover:mad: Jeg er nå cd 33 i dag, har normalt ca 28-29:confused:
Er du sikker? Har du testet ? :) Du har jo SÅ fin graf.

Tempen gikk ned igjen i dag, skjønner Ingenting jeg. Får ikke el denne mnd jeg vel :(

Leo vil bli storebror <3
Så kjedelig :( Men godt du begynte å tempe da, så du får sett hvordan syklusen din er.. Om eggløsning kommer, hvor lang lutealfasen er. Hvis ikke eggløsning kommer denne pp, kommer den nok neste :)

Så leit:( Utrolig kjedelig når TR kommer seinere enn forventet!

Men, siden du vanligvis får TR på dag 28-29, kan det hende at EL har vært seinere enn vanlig. Hva sier grafen din?

Sent from my iPhone using BV Forum

...Skal si jeg var dårlig på å redigere innlegg i dag!

Er du sikker? Har du testet ? :) Du har jo SÅ fin graf.
Jeg har ikke testet denne pp, prøvd og ha is i magen nå! Så lei av negative tester og skuffelser:( Jeg har bestemt meg for søndagen er dagen, hvis den ikke kommer i dag eller i morgen:p
Men kjenner egentlig ankomsten til hu selveste tante igjen nå, men selvfølgelig jeg håper jeg tar feil;)

Jeg har ikke testet denne pp, prøvd og ha is i magen nå! Så lei av negative tester og skuffelser:( Jeg har bestemt meg for søndagen er dagen, hvis den ikke kommer i dag eller i morgen:p
Men kjenner egentlig ankomsten til hu selveste tante igjen nå, men selvfølgelig jeg håper jeg tar feil;)
Syntes jeg har lest om mange som at sagt at det har kjentes ut som om TR har vært på vei, og så fått positiv test like etter:) Krysser fingrene for at tempen din holder seg høy og at du får en positiv overraskelse til helgen!

Så leit:( Utrolig kjedelig når TR kommer seinere enn forventet!

Men, siden du vanligvis får TR på dag 28-29, kan det hende at EL har vært seinere enn vanlig. Hva sier grafen din?

Mener eggl cd 17, jeg er 16 dpo nå!
Eggløsning kommer til vanlig mellom cd 13-15 ser jeg. Da har den vel vært litt forsinket nå:confused: Ser jeg fikk positiv el test 16 og 17 cd.. Nei nå vart jeg forvirret:p FF mener ikm i dag, så får nå se!;)

Mener eggl cd 17, jeg er 16 dpo nå!
Eggløsning kommer til vanlig mellom cd 13-15 ser jeg. Da har den vel vært litt forsinket nå:confused:
16 DPO betyr mensen for lengst hos meg. Syntes du skal ta en test en av dagene i helgen, jeg:)

16 DPO betyr mensen for lengst hos meg. Syntes du skal ta en test en av dagene i helgen, jeg:)

Får se om hun dukker opp da! *Biter negler*..;) Ser jeg har spottet noen dager før mens alle mnd, men ikke nå! (Iallefall ikke ennå):p:confused:

Får se om hun dukker opp da! *Biter negler*..;) Ser jeg har spottet noen dager før mens alle mnd, men ikke nå! (Iallefall ikke ennå):p:confused:
Det er jo et godt tegn! Kjempe fin graf, har trua på positiv test jeg altså ;)

Det er et kjempegodt tegn!

Jeg har heller ikke begynt å spotte denne pp ennå, men mistenker at det bare er wild yam'en som har fikset det.

Back
Topp