Kjempe flotte graferNår skal Hope90 og Mammaaaaa teste??? Fine grafer.
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempe flotte graferNår skal Hope90 og Mammaaaaa teste??? Fine grafer.
Takk for detJa det tror jeg. Jeg tror du er 2-3 dpo, og at du får kryss i morgen. Det er bare ikke lagt inn nok informasjon til at FF kan finne eggløsning tror jeg. Men dersom tempen stiger i morgen, setter den nok krysset![]()
Håper jeg også, krysser for at tempen stiger i morgenHøres ut som el har vært på besøk. Håper du og er dpo
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
El kan variere det er lutealfasen som skal være det samme, som jeg har forstått detTakk for detspent på tempen i mårra. Syns det er rart at el varierer så. Trodde helst el skulle komme nokså likt hver mnd +-1 dag.
Fiiiiiin graf fruktplukker
Ja den er veldig fin. Hun får nok en positiv overraskelse når hun tester
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Takk for detspent på tempen i mårra. Syns det er rart at el varierer så. Trodde helst el skulle komme nokså likt hver mnd +-1 dag.
Så søte dere er!Ja, den er fin nå.. Men dagens temp her helt ugyldig. Har vært våknet noen timer i natt og sovnet, så sov jeg i 1 time og tempet. Feil tid og feil søvn.. Men hadde vært hyggelig med en positiv overraskelse...
![]()
Jeg skal nok teste i helgen kanskje om jeg får rota meg til å kjøpe en test også skal jeg bestille noen fra BT i kveld så det blir værtfall testing til uka så fort de har kommetNår skal Hope90 og Mammaaaaa teste??? Fine grafer.
Det tar litt tid jaBlir ikke klok på denne tempingen jeg.. Men det tar vel kanskje litt tid![]()
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
Krysser med degHåper jeg også, krysser for at tempen stiger i morgen
Sent from my iPhone using BV Forum
OkayTidspunkt for EL kan variere veldig, lutealfasen derimot burde være relativt stabil (+/- 1 dag). De som har ustabile sykluser har da gjerne (veldig) store svingninger i tidspunkt for EL.
Det tar noen runder med temping, så kommer du inn i detBlir ikke klok på denne tempingen jeg.. Men det tar vel kanskje litt tid![]()
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
Hehe godt jeg ikke er aleineDet tar noen runder med temping, så kommer du inn i det