Vi som temper(Ny)

Ja det tror jeg. Jeg tror du er 2-3 dpo, og at du får kryss i morgen. Det er bare ikke lagt inn nok informasjon til at FF kan finne eggløsning tror jeg. Men dersom tempen stiger i morgen, setter den nok krysset :)
Takk for det :) spent på tempen i mårra. Syns det er rart at el varierer så. Trodde helst el skulle komme nokså likt hver mnd +-1 dag.

Sent from my iPad using BV Forum

Tempen min er endel lavere denne dpo tiden enn tidligere. Tidligere har jeg ligget på rundt 36,9-37. Men nå holder den seg på 36,8. Så rart at det varierer så mye fra mnd til mnd. Eller forresten så er det ikke så rart. Siden kroppen er så rar fra før av;) Hurra for 6 dpo.

Høres ut som el har vært på besøk. Håper du og er dpo :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Håper jeg også, krysser for at tempen stiger i morgen

Sent from my iPhone using BV Forum

Fiiiiiin graf fruktplukker :D

Ja den er veldig fin. Hun får nok en positiv overraskelse når hun tester :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så søte dere er! :) Ja, den er fin nå.. Men dagens temp her helt ugyldig. Har vært våknet noen timer i natt og sovnet, så sov jeg i 1 time og tempet. Feil tid og feil søvn.. Men hadde vært hyggelig med en positiv overraskelse... :)

Takk for det :) spent på tempen i mårra. Syns det er rart at el varierer så. Trodde helst el skulle komme nokså likt hver mnd +-1 dag.

Tidspunkt for EL kan variere veldig, lutealfasen derimot burde være relativt stabil (+/- 1 dag). De som har ustabile sykluser har da gjerne (veldig) store svingninger i tidspunkt for EL.

Så søte dere er! :) Ja, den er fin nå.. Men dagens temp her helt ugyldig. Har vært våknet noen timer i natt og sovnet, så sov jeg i 1 time og tempet. Feil tid og feil søvn.. Men hadde vært hyggelig med en positiv overraskelse... :)

Vi krysser fingrene for at du får en positiv overraskelse til tross for ugyldig temp. :D

Sara - jeg liker tempen din veldig godt! Skikkelig tydelig EL-temp denne runden her gitt, håper det er et befruktet egg på vei ned til livmoren din nå. :)

Blir ikke klok på denne tempingen jeg.. Men det tar vel kanskje litt tid :P

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Når skal Hope90 og Mammaaaaa teste :D:D:D??? Fine grafer.
Jeg skal nok teste i helgen kanskje om jeg får rota meg til å kjøpe en test også skal jeg bestille noen fra BT i kveld så det blir værtfall testing til uka så fort de har kommet :D

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Grafen min er heilt tullete:/:/

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg spotter, så da er det håpet ute.. Men men.. Satse på februar, da.. Også har jeg bestemt meg for å kontakte lege.. Kanskje de finner ut noe..

Tidspunkt for EL kan variere veldig, lutealfasen derimot burde være relativt stabil (+/- 1 dag). De som har ustabile sykluser har da gjerne (veldig) store svingninger i tidspunkt for EL.
Okay :) de siste pp har jeg hatt sykluser på 30-31dager så ikke de store svingninger. Håper fortsatt på ikm 6mai å at jeg får en litt lengre lutealfase denne mnd ;)

Har vært hos legen nå å tatt blodprøver på diverse hormoner. Skal tilbake igjen neste uke å ta nye blodprøver. Veldig spent :) føles godt å få hjelp til å sjekke opp i ting.

Blir ikke klok på denne tempingen jeg.. Men det tar vel kanskje litt tid :P

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
Det tar noen runder med temping, så kommer du inn i det :)

Back
Topp