oi se på den grafen da...Skal si jeg var dårlig på å redigere innlegg i dag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
oi se på den grafen da...Skal si jeg var dårlig på å redigere innlegg i dag!
Jeg ble distrahertæsj så teit med negativ test ... åh jeg håper du tester i morgenhehe bare litt spent
:O la oss vente helt til søndag? Så dårlig gjortJeg ble distrahertkjøpte ikke tet tar det i morgen og tester på søndag
![]()
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
Autocorrect er noe kjekke greier![]()
Håper vi kan rope hurra om noen dager ogHurra for 6 dpo på meg og degOg at vi får pos test på likt
![]()
Mohahahha:O la oss vente helt til søndag? Så dårlig gjort
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Ja håper jo det, men så kjipt å gå glipp av en pp. Også med positiv el test, el smerter og el slim. Synes det er så rart :/Så kjedeligMen godt du begynte å tempe da, så du får sett hvordan syklusen din er.. Om eggløsning kommer, hvor lang lutealfasen er. Hvis ikke eggløsning kommer denne pp, kommer den nok neste
![]()
Finfin graf på deg nå!Her stiger tempen jevnt og trutt. I de andre pp'ene har tempen nådd toppen på 9 eller 10 dpo, for så å synke 10 eller 11 dpo. I dag, på 10 dpo, steg den, så er veldig spent på om den stiger ytterligere i morgen, eller om den er på vei ned igjen da.
Nydelig tempHer stiger tempen jevnt og trutt. I de andre pp'ene har tempen nådd toppen på 9 eller 10 dpo, for så å synke 10 eller 11 dpo. I dag, på 10 dpo, steg den, så er veldig spent på om den stiger ytterligere i morgen, eller om den er på vei ned igjen da.
Du har også FIN grafVi er ganske mange som er veldig nærme ikm nå, og mange av dere har jo veldig fine grafer!
Her kjenner jeg litt på testetrangen i blant, men jeg har akkurat fått tilbud om ny jobb, og skal på kontraktsmøte dagen før ikmTenker det er best å ikke vite, uansett hvordan det går...
Da ville jeg også hatt latt være å tempe. Da har du ihvertfall ditt på det sikre med at du ikke visste at du var gravid da du signerteVi er ganske mange som er veldig nærme ikm nå, og mange av dere har jo veldig fine grafer!
Her kjenner jeg litt på testetrangen i blant, men jeg har akkurat fått tilbud om ny jobb, og skal på kontraktsmøte dagen før ikmTenker det er best å ikke vite, uansett hvordan det går...
Det er jeg og! Føler tempen i morgen er avgjørende for resten av pp'en. Synker den, vet jeg at det går samme vei som det har gått alle de andre gangene, men stiger den, er det fortsatt håpNydelig tempSpent på tempen din i morgen!
Spørs litt hvor mye den synker også, synker den bare litt er det fortsatt håpDet er jeg og! Føler tempen i morgen er avgjørende for resten av pp'en. Synker den, vet jeg at det går samme vei som det har gått alle de andre gangene, men stiger den, er det fortsatt håp![]()