Ja det gjør det nok helt sikkertDet tar noen runder med temping, så kommer du inn i det
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det gjør det nok helt sikkertDet tar noen runder med temping, så kommer du inn i det
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
har du ikke testet enda? :OJa det gjør det nok helt sikkertmen håper jo spiren sitter nå så slipper jeg det
haha
PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
Tester en CB digital på onsdag den var negativhar du ikke testet enda? :O
æsj så teit med negativ test ... åh jeg håper du tester i morgenTester en CB digital på onsdag den var negativskal kjøpe en ny test i morgen eller senere i dag så får vise i løpet av helgen
PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
Hurra for 6 dpo på meg og degTempen min er endel lavere denne dpo tiden enn tidligere. Tidligere har jeg ligget på rundt 36,9-37. Men nå holder den seg på 36,8. Så rart at det varierer så mye fra mnd til mnd. Eller forresten så er det ikke så rart. Siden kroppen er så rar fra før avHurra for 6 dpo.
NeeiJeg spotter, så da er det håpet ute.. Men men.. Satse på februar, da.. Også har jeg bestemt meg for å kontakte lege.. Kanskje de finner ut noe..
Er du sikker? Har du testet ?Hei hei
Her VET jeg hun grusomme tanten kommer hvert øyeblikkKjenner hun presser seg frem, bare for og plage meg ca en uke fremover
Jeg er nå cd 33 i dag, har normalt ca 28-29
![]()
Hei hei
Her VET jeg hun grusomme tanten kommer hvert øyeblikkKjenner hun presser seg frem, bare for og plage meg ca en uke fremover
Jeg er nå cd 33 i dag, har normalt ca 28-29
![]()
Jeg har ikke testet denne pp, prøvd og ha is i magen nå! Så lei av negative tester og skuffelserEr du sikker? Har du testet ?Du har jo SÅ fin graf.
Syntes jeg har lest om mange som at sagt at det har kjentes ut som om TR har vært på vei, og så fått positiv test like etterJeg har ikke testet denne pp, prøvd og ha is i magen nå! Så lei av negative tester og skuffelserJeg har bestemt meg for søndagen er dagen, hvis den ikke kommer i dag eller i morgen
![]()
Men kjenner egentlig ankomsten til hu selveste tante igjen nå, men selvfølgelig jeg håper jeg tar feil![]()
Mener eggl cd 17, jeg er 16 dpo nå!Så leitUtrolig kjedelig når TR kommer seinere enn forventet!
Men, siden du vanligvis får TR på dag 28-29, kan det hende at EL har vært seinere enn vanlig. Hva sier grafen din?
Sent from my iPhone using BV Forum
16 DPO betyr mensen for lengst hos meg. Syntes du skal ta en test en av dagene i helgen, jegMener eggl cd 17, jeg er 16 dpo nå!
Eggløsning kommer til vanlig mellom cd 13-15 ser jeg. Da har den vel vært litt forsinket nå![]()
Får se om hun dukker opp da! *Biter negler*..16 DPO betyr mensen for lengst hos meg. Syntes du skal ta en test en av dagene i helgen, jeg
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er jo et godt tegn! Kjempe fin graf, har trua på positiv test jeg altsåFår se om hun dukker opp da! *Biter negler*..Ser jeg har spottet noen dager før mens alle mnd, men ikke nå! (Iallefall ikke ennå)
![]()
Det er et kjempegodt tegn!Får se om hun dukker opp da! *Biter negler*..Ser jeg har spottet noen dager før mens alle mnd, men ikke nå! (Iallefall ikke ennå)
![]()