Vi som temper(Ny)

Trenger jo ikke bety at den ikke sitter bare fordi det kjennes ut som mensen kommer? Planer om testing?
Nei, gjør vel egentlig ikke det, men;)
Jeg var så dum og var bombesikker på at jeg hadde tester liggende, men nei da! Så får bare se om tr kommer om noen dager:oops:

2 dpo. Jaja. Jeg hadde håpet jeg var 4. Men da er det større sjans for spire om jeg er 2 pdo:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Da steg tempen litt i dag etter å ha sunket litt i går :D lettelse:P

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

El kommer som regel ikke samme dag som man tester positivt, men 12-48 timer etter.
Min kommer samme dag som pos:) Litt forskjellig fra personer til personer. Min har gjort det alltid.

2 dpo. Jaja. Jeg hadde håpet jeg var 4. Men da er det større sjans for spire om jeg er 2 pdo:)

Jeg er 3 dpo :D Veldig lykkelig.

Jeg er 3 dpo :D Veldig lykkelig.
Jeg er garantert 2. Jukser jeg på noen målinger så setter den ikke kryss på søndag heller:p så da tar jeg hellet 2 dpo. Hurra for 3 og 2 dpo. Og vi er så gravide vi :D :p

Jeg er garantert 2. Jukser jeg på noen målinger så setter den ikke kryss på søndag heller:p så da tar jeg hellet 2 dpo. Hurra for 3 og 2 dpo. Og vi er så gravide vi :D :p

Oh yes :D :D Jeg liker det.

Hei Alle tempere.
Er inne å sniker litt på dere innimellom. Mange jeg gjerne skulle sett hadde flyttet over i terminforumer istedenfor å fortsatt være stuck her... Men den tiden kommer til slutt :)

Bare et lite spørsmål.
Var nettopp på oul og da sa gynekologen at selv om man temper så kan man ikke være sikker på når el har vært.
Høres ikke dette veldig rart ut?
Jeg trodde at når tempen steg så hadde man garantert hatt el!

Hei Alle tempere.
Er inne å sniker litt på dere innimellom. Mange jeg gjerne skulle sett hadde flyttet over i terminforumer istedenfor å fortsatt være stuck her... Men den tiden kommer til slutt :)

Bare et lite spørsmål.
Var nettopp på oul og da sa gynekologen at selv om man temper så kan man ikke være sikker på når el har vært.
Høres ikke dette veldig rart ut?
Jeg trodde at når tempen steg så hadde man garantert hatt el!

Det er ikke alle som får en helt klar kurve. Da kan det selvfølgelig være vanskelig å si noe helt sikkert. Skoleboken i medisin er likevel at progesteron utslippes fra eggposen når den blir aktivert av at egget løsner (og progesteron gir temp-økning). Så om man har en helt klar tempstigning og det holder seg omtrent til tr så er det veldig høy sannsynlighet for at man har funnet eggløsning.

Jeg har nå møtt flere leger og gynekologer pga at jeg gikk først privat og deretter var på sykehuset med aborten min. Alle de jeg har møtt sier at mine kurver viser klart eggløsning og er nyttig i utredningen av meg. Så for meg fungerer det fint. Jeg var også på UL 4 dpo i pp 6 og fikk da bekreftet at egget måtte ha løsnet for "noen dager siden". Stemte bra det. :)

*Taster på app på mobilen*

Hva er normal temp når man begynner å tempe første dagen??:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Det er helt umulig å si. Vi har alle ulik basaltemperatur. Dessuten er det forskjellig fra ulike steder på kroppen også. 35,5-37,5 kan derfor være "normalt" for deg med din målemetode. I tillegg til at det er forskjellig gjennom syklusen.

Du må kanskje tempe 1-2 sykluser før du begynner å se hva som er vanlig for deg.

Det er helt umulig å si. Vi har alle ulik basaltemperatur. Dessuten er det forskjellig fra ulike steder på kroppen også. 35,5-37,5 kan derfor være "normalt" for deg med din målemetode. I tillegg til at det er forskjellig gjennom syklusen.

Du må kanskje tempe 1-2 sykluser før du begynner å se hva som er vanlig for deg.

Takk for svar:) skjønner ikke helt det med temping enda:) men blir sikkert klokere etterhvert:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

El test viste positiv i går og neg i dag, men tempen gikk fortsatt litt ned i dag, er jeg 1 dpo eller ikke da? Ff har ikke satt kryss selvfølgelig...

Leo vil bli storebror <3

I dag har det vært mye murringer og stikk i magen .... Me like:D

I dag har det vært mye murringer og stikk i magen .... Me like:D

Spennende! Håper det skjer noe der nå :) Kroppen jobber hardt. Jeg har vært kvalm.. som jeg ofte er i dpo dagene. Er så spent på dagene fremover nå!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp