Vi som temper(Ny)

Så bra dere fikk lagt inn aksjer, Bina! Da krysser vi fingrene for at 1 av 300 millioner svømmere trenger gjennom skallet på egget ;)

11 dpo og tempen er den samme. Vet ikke helt hva det betyr men den har værtfall ikke falt noe :)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Er du sikker på at du er 11 dpo? Syns det ser ut som om at el var noen dager senere?!

Så bra dere fikk lagt inn aksjer, Bina! Da krysser vi fingrene for at 1 av 300 millioner svømmere trenger gjennom skallet på egget ;)
Tenk at det skal være SÅ vanskelig med SÅ mange svømmere :P

Er du sikker på at du er 11 dpo? Syns det ser ut som om at el var noen dager senere?!
Det tenkte jeg også på. Ser ut som eggløsnings skjedde på søndagen? Ser du har lagt inn positiv test da også Hope90.

Ja jeg og synes det ser ut som hope90 hadde el på dag 14. Hun har jo også registrert positiv el tester dagene før. :)

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Hmm. Kan eggløsning ha vært da? Eller har du testet hele tiden. Synes du har høy temp da, men du pleier kanskje å ha det. Den blir nok sterkere igjen, kroppen prøver nok på ny :)
Testet siden cd11, pleier aldri å ha det før det, men mulig... Jeg skjønner ikke. Nei jeg pleier ikke å ha så høy temp heller, men først var den jo jo-jo, så la den seg høyt. Synes det er rart. Har jo fortsatt kvalme, trøtthet, ømme pupper og halsbrann fra forrige dpo runde også..

Leo vil bli storebror <3

Noen som vil synse el min? Fredagen? Ble tom for el tester så fikk ikkje testet! Men på dag 14 var den sterkere enn dag 15 så lurte litt på om eg den kanskje hadde vært positiv på kvelden!
Har ikkje vært flink å ta tempen på samme tid, men den taes alltid før eg står opp:)

Sent from my iPhone using BV Forum

I morges var temperaturen min veldig lav. Syntes tempen min går litt mye i sikksakk.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg håper faktisk to av de klarer å befrukte egget:D

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Det går ikke.

Du mener antakelig to egg da? For to svømmere i et egg går ikke, det stenger seg for flere straks en trenger inn (alternativt blir det på langt fra levedyktig, med 1,5 gang så mange kromosomer som vi burde ha. Bare En for mye eller lite er jo ille nok)

Dagens temp for meg avklarte: ikke dpo enda nei.

Antakelig nendjusterer jeg målingen fra i går etterhvert, vi får se.

Det går ikke.

Du mener antakelig to egg da? For to svømmere i et egg går ikke, det stenger seg for flere straks en trenger inn (alternativt blir det på langt fra levedyktig, med 1,5 gang så mange kromosomer som vi burde ha. Bare En for mye eller lite er jo ille nok)
Gjør det ikke? :p da mener jeg vel to egg ja. Hadde jo vært veldig kos med tvillinger <3

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Begynner faktisk å tvile på om el har vært her og. Fortsatt så kommer det Elslim :S

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Lav temperatur i dag. Eller.. Lavere enn de tidligere dagene. Kaldsvettet i hele natt, som jeg gjør natten før tr. Snodige greier... Tr er ikke på vei i hvert fall, for har ingen symptomer på det. Veldig rar dpo-tid denne mnd her..

Jupp 12 i dag :) alt står på min FF :)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Husk at ff kan ta feil den også. Den tolker bare ut i fra opplysningene gitt, så det trenger ikke stemme bestandig.

Back
Topp