Så bra dere fikk lagt inn aksjer, Bina! Da krysser vi fingrene for at 1 av 300 millioner svømmere trenger gjennom skallet på egget 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
11 dpo og tempen er den samme. Vet ikke helt hva det betyr men den har værtfall ikke falt noe
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
Tenk at det skal være SÅ vanskelig med SÅ mange svømmereSå bra dere fikk lagt inn aksjer, Bina! Da krysser vi fingrene for at 1 av 300 millioner svømmere trenger gjennom skallet på egget![]()
Det tenkte jeg også på. Ser ut som eggløsnings skjedde på søndagen? Ser du har lagt inn positiv test da også Hope90.Er du sikker på at du er 11 dpo? Syns det ser ut som om at el var noen dager senere?!
Det tenkte jeg også på. Ser ut som eggløsnings skjedde på søndagen? Ser du har lagt inn positiv test da også Hope90.
Tenk at det skal være SÅ vanskelig med SÅ mange svømmere![]()
Jeg håper faktisk to av de klarer å befrukte eggetSå bra dere fikk lagt inn aksjer, Bina! Da krysser vi fingrene for at 1 av 300 millioner svømmere trenger gjennom skallet på egget![]()
Testet siden cd11, pleier aldri å ha det før det, men mulig... Jeg skjønner ikke. Nei jeg pleier ikke å ha så høy temp heller, men først var den jo jo-jo, så la den seg høyt. Synes det er rart. Har jo fortsatt kvalme, trøtthet, ømme pupper og halsbrann fra forrige dpo runde også..Hmm. Kan eggløsning ha vært da? Eller har du testet hele tiden. Synes du har høy temp da, men du pleier kanskje å ha det. Den blir nok sterkere igjen, kroppen prøver nok på ny![]()
Jeg håper faktisk to av de klarer å befrukte egget
Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
Gjør det ikke?Det går ikke.
Du mener antakelig to egg da? For to svømmere i et egg går ikke, det stenger seg for flere straks en trenger inn (alternativt blir det på langt fra levedyktig, med 1,5 gang så mange kromosomer som vi burde ha. Bare En for mye eller lite er jo ille nok)
Jupp 12 i dagEr du sikker på at du er 11 dpo? Syns det ser ut som om at el var noen dager senere?!
Jupp 12 i dagalt står på min FF
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?