Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
veldig fin stigning der12 dpo, temp stigning men føler tr kommer nå hvert øyeblikk!
Når i all verden skal spiren sitte..![]()
Trenger jo ikke bety at den ikke sitter bare fordi det kjennes ut som mensen kommer? Planer om testing?12 dpo, temp stigning men føler tr kommer nå hvert øyeblikk!
Når i all verden skal spiren sitte..![]()
Festedipp, kaller vi det derLav temperatur i dag. Eller.. Lavere enn de tidligere dagene. Kaldsvettet i hele natt, som jeg gjør natten før tr. Snodige greier... Tr er ikke på vei i hvert fall, for har ingen symptomer på det. Veldig rar dpo-tid denne mnd her..
Det stemmer nokHusk at ff kan ta feil den også. Den tolker bare ut i fra opplysningene gitt, så det trenger ikke stemme bestandig.
Festedipp, kaller vi det der![]()
Tja... Hos meg er det ikke spennende med sånt før 12 DPO, så får bare se hva som skjer med det... Vi har det fortsatt helt strålende på påsketur. Drar hjem i morgen tidlig, siden det er planleggingsdag i bhg i morgen. Masse ski og fint vær. Du da?Det hadde jo vært veldig hyggelig! Og tenkte det samme selv i dag, må jeg innrømme. Men så leste jeg litt på amerikanske nettsider at en dip 6-10 dpo skyldes østrogen og kan ikke relateres til en eventuell festing. Så da landet man fort igjenHar du hatt en fin påske? Du har jo fått et veldig fint temphopp, da
![]()
Jeg krysser fingrene for festedipp uansett jeg. Er jo noen som har det fra 6-10dpo?Det hadde jo vært veldig hyggelig! Og tenkte det samme selv i dag, må jeg innrømme. Men så leste jeg litt på amerikanske nettsider at en dip 6-10 dpo skyldes østrogen og kan ikke relateres til en eventuell festing. Så da landet man fort igjenHar du hatt en fin påske? Du har jo fått et veldig fint temphopp, da
![]()
Tja... Hos meg er det ikke spennende med sånt før 12 DPO, så får bare se hva som skjer med det... Vi har det fortsatt helt strålende på påsketur. Drar hjem i morgen tidlig, siden det er planleggingsdag i bhg i morgen. Masse ski og fint vær. Du da?
Satser på at du får positiv test om noen dager likevel![]()
Jeg krysser fingrene for festedipp uansett jeg. Er jo noen som har det fra 6-10dpo?
Jeg syntes det ser ut som om du er 2 dpo på grafen din, ihvertfall.Jeg er veldig spent på tempen min i morgen jegTenk om jeg er 3 dpo da.. Sykt. Jeg forventet jo ikke eggløsning før i morgen på cd17. Men er helt greit hvis jeg er 3dpo da
![]()
Det er en begynnelse! Håper det skjer noe snart hos deg! Kjedelig at el skal komme så seint hos deg, da!Det er spennede dager å følge grafene deres.
Jeg troooor at sekret er ew i dag... så da håper jeg det nærmer seg for meg også.
Det er spennede dager å følge grafene deres.
Jeg troooor at sekret er ew i dag... så da håper jeg det nærmer seg for meg også.
Æsj da. God bedring.Her har jeg halsbetennelse og feber, så går dårlig med tempingen.
Det stemmer noktok også EL tester som var positiv på samme dag
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
Det hadde jeg ikke tenkt påEl kommer som regel ikke samme dag som man tester positivt, men 12-48 timer etter.