Vi som temper(Ny)

Her har jeg halsbetennelse og feber, så går dårlig med tempingen.

12 dpo, temp stigning men føler tr kommer nå hvert øyeblikk!:mad:
Når i all verden skal spiren sitte..:confused:

Lav temperatur i dag. Eller.. Lavere enn de tidligere dagene. Kaldsvettet i hele natt, som jeg gjør natten før tr. Snodige greier... Tr er ikke på vei i hvert fall, for har ingen symptomer på det. Veldig rar dpo-tid denne mnd her..
Festedipp, kaller vi det der ;)

Husk at ff kan ta feil den også. Den tolker bare ut i fra opplysningene gitt, så det trenger ikke stemme bestandig.
Det stemmer nok :) tok også EL tester som var positiv på samme dag ;)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Tempen sank litt i går men steg litt i dag igjen.

Er det noe å bekymre seg over?

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Festedipp, kaller vi det der ;)

Det hadde jo vært veldig hyggelig! Og tenkte det samme selv i dag, må jeg innrømme. Men så leste jeg litt på amerikanske nettsider at en dip 6-10 dpo skyldes østrogen og kan ikke relateres til en eventuell festing. Så da landet man fort igjen ;) Har du hatt en fin påske? Du har jo fått et veldig fint temphopp, da :)

Det hadde jo vært veldig hyggelig! Og tenkte det samme selv i dag, må jeg innrømme. Men så leste jeg litt på amerikanske nettsider at en dip 6-10 dpo skyldes østrogen og kan ikke relateres til en eventuell festing. Så da landet man fort igjen ;) Har du hatt en fin påske? Du har jo fått et veldig fint temphopp, da :)
Tja... Hos meg er det ikke spennende med sånt før 12 DPO, så får bare se hva som skjer med det... Vi har det fortsatt helt strålende på påsketur. Drar hjem i morgen tidlig, siden det er planleggingsdag i bhg i morgen. Masse ski og fint vær. Du da?

Satser på at du får positiv test om noen dager likevel ;)

Jeg krysser fingrene for festedipp uansett jeg. Er jo noen som har det fra 6-10dpo?

Jeg er veldig spent på tempen min i morgen jeg :) Tenk om jeg er 3 dpo da.. Sykt. Jeg forventet jo ikke eggløsning før i morgen på cd17. Men er helt greit hvis jeg er 3dpo da:D

Tja... Hos meg er det ikke spennende med sånt før 12 DPO, så får bare se hva som skjer med det... Vi har det fortsatt helt strålende på påsketur. Drar hjem i morgen tidlig, siden det er planleggingsdag i bhg i morgen. Masse ski og fint vær. Du da?

Satser på at du får positiv test om noen dager likevel ;)

Så deilig å kunne dra hjem i morgen. Da slipper dere det meste av køen! :) Vi har hatt en veldig fin påske. Vært en meget barnevennlig påske, så vi har alle hatt det veldig fint med masse lek og moro.

Kanskje vi bare skal flytte over til januar begge to? ;) Du er jo bare 1 dag etter meg... :D

Jeg krysser fingrene for festedipp uansett jeg. Er jo noen som har det fra 6-10dpo?

Jo, men det var det noen som mente at festedip ikke er noe som eksisterer, men at det er østrogen"surge" (hopp?) som forårsaket dippen som endel får i disse dagene. Og de som får positiv test tolker det da som festedipp. Men de mest hardbarka mente da tydeligvis at noe slikt ikke eksisterer.. ;)

Det er spennede dager å følge grafene deres.

Jeg troooor at sekret er ew i dag... så da håper jeg det nærmer seg for meg også.

Jeg er veldig spent på tempen min i morgen jeg :) Tenk om jeg er 3 dpo da.. Sykt. Jeg forventet jo ikke eggløsning før i morgen på cd17. Men er helt greit hvis jeg er 3dpo da:D
Jeg syntes det ser ut som om du er 2 dpo på grafen din, ihvertfall.

Det er spennede dager å følge grafene deres.

Jeg troooor at sekret er ew i dag... så da håper jeg det nærmer seg for meg også.
Det er en begynnelse! Håper det skjer noe snart hos deg! Kjedelig at el skal komme så seint hos deg, da!

Det stemmer nok :) tok også EL tester som var positiv på samme dag ;)

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

El kommer som regel ikke samme dag som man tester positivt, men 12-48 timer etter.

El kommer som regel ikke samme dag som man tester positivt, men 12-48 timer etter.
Det hadde jeg ikke tenkt på:P men da er det godt jeg ikke har planer om å teste før til lørdag da :D

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Back
Topp