Molly
Med lille spira i magen <3
Jeg synes ikke det ser ut som at du er dpo? :/ Kansje eggløsning skjer i dag og at du får temphopp i morgen. Var den veldig neg i dag?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes ikke det ser ut som at du er dpo? :/ Kansje eggløsning skjer i dag og at du får temphopp i morgen. Var den veldig neg i dag?
Du kommer nok inn i d etterhvertTakk for svarskjønner ikke helt det med temping enda
men blir sikkert klokere etterhvert
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Takk for svarskjønner ikke helt det med temping enda
men blir sikkert klokere etterhvert
Jeg lå på 36.3Du kommer nok inn i d etterhvertJeg f.eks har lav basaltemp. Ligger rundt 35,9- 36,3. Så når eggl har vært er den over 36,3. Noen har basaltemp på 36,6.. og tempen er da nærmere 37 etter eggl. Hvordan var tempen i dag da? Og hvilken dag er du på i syklusen?
Jeg lå på 36.3Du kommer nok inn i d etterhvertJeg f.eks har lav basaltemp. Ligger rundt 35,9- 36,3. Så når eggl har vært er den over 36,3. Noen har basaltemp på 36,6.. og tempen er da nærmere 37 etter eggl. Hvordan var tempen i dag da? Og hvilken dag er du på i syklusen?
Bare skriv det inn i FF. Du finner raskt ut av hva som er basaltempen din og hva som er dpo tempJeg lå på 36.3tempet under tunga! 1.dag etter tr slutt
håper virkelig at jeg finner fort ut av det
er så lei av å prøve uten at noe skjer
Hurra!! Godt å starte med prøvinga igjenJeg tror tanta har pakket og dratt. Da blir det temping og prøving fra og med i morgen.![]()
Jeg lå på 36.3tempet under tunga! 1.dag etter tr slutt
håper virkelig at jeg finner fort ut av det
er så lei av å prøve uten at noe skjer
Ja har gjort detBare skriv det inn i FF. Du finner raskt ut av hva som er basaltempen din og hva som er dpo tempBare temp til samme tid og samme plass hver morgen med 4 timer sammenhengende søvn. Veldig enkelt og oversiktelig når du kommer inn i det
Føler du at du får bedre resultat av å tempe vaginalt stedenfor under tunga? Som sagt er det første gang jeg gjør det så all innspill er braFor at du kan sammenligne: jeg pleier å ha 36,3-36,5 vaginalt før EL og 36,8-37,2 etter EL. Men som sagt, det er veldig individuelt. Under tunga har jeg lavere temp, jeg tempet under tunga de første to syklusene, men jeg synes det ble så "rotete" graf så jeg gikk over til å tempe vaginalt i stedet.
Streken var svakere, men ikke mega svak. Pleier jo å ha positiv test i to dager, men den har vært neg hele veien før plutselig mega positiv i går...Jeg synes ikke det ser ut som at du er dpo? :/ Kansje eggløsning skjer i dag og at du får temphopp i morgen. Var den veldig neg i dag?
Føler du at du får bedre resultat av å tempe vaginalt stedenfor under tunga? Som sagt er det første gang jeg gjør det så all innspill er bra
Hurra!! Godt å starte med prøvinga igjen
Tusen takkJa. Men som sagt: les hele innlegg nummer 4 på første side i tråden her. Der står det forklaring og "bruksanvisning".
NeidaJa har gjort dethva skjer hvis jeg glemmer å tempe en dag og kommer på det på kvelden? Da har jeg vel ødlagt hele syklussen??
OkNeidaDet gjør ikke noe om du glemmer er par dager. Men du må ha nok målinger før eggløsning for at FF skal klare å finne eggl. Hvis ikke kan du jukse å bare legge inn 36,3 som er basaltempen din hvis du er sikker på at det er før eggl
Er spennende nå jaSpennende! Håper det skjer noe der nåKroppen jobber hardt. Jeg har vært kvalm.. som jeg ofte er i dpo dagene. Er så spent på dagene fremover nå!
Hihi. Håper egget er blitt befrukta og at det fester seg om noen dagerEr spennende nå jajeg har funnet ut at jeg blir kvalm av folat tablettene jeg kjøpte i Danmark. :s nå må det være spire.
Jeg er oppblåst også så det ser ut som jeg er flere mnd på vei. Noe mannen sa- fy faen så feit du er.dust!
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Hihi. Håper egget er blitt befrukta og at det fester seg om noen dagerEgget blir vel befruktet det første døgnet? Også vandrer det ned mot livmoren etterpå?