Jeg har hatt el samme dag som positiv test, så intet er umuligEl kommer som regel ikke samme dag som man tester positivt, men 12-48 timer etter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hatt el samme dag som positiv test, så intet er umuligEl kommer som regel ikke samme dag som man tester positivt, men 12-48 timer etter.
Nei, gjør vel egentlig ikke det, menTrenger jo ikke bety at den ikke sitter bare fordi det kjennes ut som mensen kommer? Planer om testing?
Jeg håper som jeg gjør hver mnd jegveldig fin stigning der
krysser fingre og tær for degJeg håper som jeg gjør hver mnd jeg![]()
Takk takk Binakrysser fingre og tær for deg![]()
Min kommer samme dag som posEl kommer som regel ikke samme dag som man tester positivt, men 12-48 timer etter.
Jeg er 3 dpo2 dpo. Jaja. Jeg hadde håpet jeg var 4. Men da er det større sjans for spire om jeg er 2 pdo
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Jeg er garantert 2. Jukser jeg på noen målinger så setter den ikke kryss på søndag hellerJeg er 3 dpoVeldig lykkelig.
Oh yesJeg er garantert 2. Jukser jeg på noen målinger så setter den ikke kryss på søndag hellerså da tar jeg hellet 2 dpo. Hurra for 3 og 2 dpo. Og vi er så gravide vi
![]()
Hei Alle tempere.
Er inne å sniker litt på dere innimellom. Mange jeg gjerne skulle sett hadde flyttet over i terminforumer istedenfor å fortsatt være stuck her... Men den tiden kommer til slutt
Bare et lite spørsmål.
Var nettopp på oul og da sa gynekologen at selv om man temper så kan man ikke være sikker på når el har vært.
Høres ikke dette veldig rart ut?
Jeg trodde at når tempen steg så hadde man garantert hatt el!
Hva er normal temp når man begynner å tempe første dagen??
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Takk for svarDet er helt umulig å si. Vi har alle ulik basaltemperatur. Dessuten er det forskjellig fra ulike steder på kroppen også. 35,5-37,5 kan derfor være "normalt" for deg med din målemetode. I tillegg til at det er forskjellig gjennom syklusen.
Du må kanskje tempe 1-2 sykluser før du begynner å se hva som er vanlig for deg.
*Taster på app på mobilen*
Spennende! Håper det skjer noe der nåI dag har det vært mye murringer og stikk i magen .... Me like