Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha, så om jeg er gravid så går ikke tempen ned igjen etter el? Eller om el ikke har vært? Forvirret? Tok jo el tester som var negative i fire dager, så to dager positiv før negativ igjen...Nei, det er jo et fryktelig dårlig tegn.Høy temperatur (og kanskje litt stigning) er tegn på at du fremdeles har progesteron (hormonet som kommer etter eggløsning). Om progesteron forsvinner igjen så har kroppen forstått det sånn at du ikke er gravid og da begynner du å blø. Så at tempen går ned er for mange et sikkert tegn på at tr er på vei. Progesteron skal derimot være stabilt og litt høyere om du er gravid, så da er tempen også stabilt høyere.
![]()
Tempen blir høy frem til det er tid for mens. Eller et par mnd lenger dersom du er gravid.
Testene er hvertfall blitt sterkere.
Og kvalmen sniker seg på.
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen![]()
Her er det ingen morgenkvalme i dag.
Puppene er ikke så ømme lenger og jeg tok en ny test som ikke får farge.
Streken er der, og den er tydelig, men den har ingen farge.
Det første bildet er uredigert, kun croppet, det andre bilde har jeg redigert fargene på.
Til sammenligning så kunne dette i motsatt rekkefølge vært slik testene så ut irl for to dager siden og i dag.
Jeg tenkte på det ogStreken ser blå ut på bilde. Det kan være ulik mengde fargestoff i testene.
*Taster på app på mobilen*
Aha, så om jeg er gravid så går ikke tempen ned igjen etter el? Eller om el ikke har vært? Forvirret? Tok jo el tester som var negative i fire dager, så to dager positiv før negativ igjen...
Leo vil bli storebror <3
Jeg tenkte på det og
Men det slo meg jo at selv om jeg er 14 DPO i dag og hvis FF har rett har jo befruktningen trolig skjedd lovlig sent med tanke på timingen. Befruktning må jo ha skjedd 2-4 dager etter EL.
Så da stemmer det sikkert bra i forhold til produksjon av HCG.
Er du med på tankegangen?
Edit: og bilde nummer to er redigert og har ekstra farge. Originalen ser for meg helt grå ut også irl.
Er jo bare 11dpo, så føler jeg må tempe til IKM hvertfall som er søndag.Progesteron kan gå helt naturlig opp og ned i svangerskapet. Jeg ville sluttet å tempe. Det vil jo bare gjøre deg engstelig.
*Taster på app på mobilen*
Vis vedlegget 55148
Vis vedlegget 55150
Testene er hvertfall blitt sterkere.
Og kvalmen sniker seg på.
Taster på appen![]()
Her er det ingen morgenkvalme i dag.
Puppene er ikke så ømme lenger og jeg tok en ny test som ikke får farge.
Streken er der, og den er tydelig, men den har ingen farge.
Det første bildet er uredigert, kun croppet, det andre bilde har jeg redigert fargene på.
Til sammenligning så kunne dette i motsatt rekkefølge vært slik testene så ut irl for to dager siden og i dag.
Dumme tante og kropp! Men det er dessverre vanlig at kroppen begynner å tulle når man begynner å prøve :/
Du tror altså at dette er sperm som har overlevd c 72 timer? Wow!
Jeg trodde nok heller at dette hadde skjedd etter, men dette kan du bedre enn meg
Ang farge så har jeg kunstutdanning og har analysert farger siden jeg var 16 og er enda på jakt etter den perfekte blå.Jeg vil mene jeg er relativt god på akkurat det med å analysere. *ler*
Jeg antar at det er min normalt sett dårlige erfaring med CB+ som setter begrensningen her.
Har hvertfall et titalls tester av denne typen fra jeg er 18 til jeg er 23.
Men som sagt prøving, unnfangelse og alt dette kan du MYE bedre enn meg så du har nok rett her
Tusen takk for at du orker å hjelpe til <3 Jeg er veldig takknemlig.
Er jo bare 11dpo, så føler jeg må tempe til IKM hvertfall som er søndag.
Men nå har jeg fått testeforbud av .mannen
Taster på appen![]()
Ja så jo det nå da, el var jo sikkert den første dagen med neg test igjen, ikke første med positiv som den satte først, men så skuffende og bare være tre dpo igjen når jeg trodde jeg var fem. Spørs om det klaffet da hadde jo bare sex to dager før el. Mannen var så sliten de to neste dagene..Jo, nå stemmer det perfekt.
Tester er positive før el, tempen stiger etter el. El første dag med negativ etter to positive stemmer på en prikk!
fra app
Er jo bare 11dpo, så føler jeg må tempe til IKM hvertfall som er søndag.
Men nå har jeg fått testeforbud av .mannen
Taster på appen![]()