• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Vi som temper(Ny)

Hun driver humbug og tar betalt for det. Brudd på forumreglene. Jeg har varslet, ikke noe skjedde...

fra app

Det hun "spådde" meg er ting hun har hentet fra mine innlegg:p så hadde jeg vært deg hadde jeg ikke tatt det helt seriøst.

fra appen :)
Ja mye av det hun sa kunne hun ha hentet derfra meg meg også :) men etter 14 mnd hjalp det litt når noen sa; Tro meg, du blir gravid ;)

Gratulerer med positiv test! :D
Takk!!!!! Tør ikke helt å tro på det ennå, leser jo så mye om MA og SA og diverse inne på disse forumene at man klarer liksom ikke bare å tenke, "jøss, jeg skal bli mamma". Men får bare krysse fingrene for at det går bra. Aldri vert gravid før :)

Takk!!!!! Tør ikke helt å tro på det ennå, leser jo så mye om MA og SA og diverse inne på disse forumene at man klarer liksom ikke bare å tenke, "jøss, jeg skal bli mamma". Men får bare krysse fingrene for at det går bra. Aldri vert gravid før :)

Det går nok veldig bra! Her inne på forum får man jo en opphopning av dem det skjer med, så det kan nok virke veldig overveldende med SA/MA. Heldigvis er det mange som slipper unna det, og jeg satser på at det gjelder deg også! :D

Stoltmor90 mener jeg. Hun spådde termin i feb -15 da, men jeg fikk i alle fall opp motet da hun sa at det var ingen tvil om at jeg kunne få barn!
Okei :) kostet det mye penger?

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Ikke første gangen at det ikke skjer noe når ting blir rapportert dessverre.

fra appen :)

Sant det.

Andre steder skjer det noe. Her har jeg aldri sett at noe skjer.

fra app

Men det kan jeg også si.

Det er like mye eller lite troverdig som at hun sier det. Jeg kan si det gratis...

fra app

Hihihihi.. Sara! :Heartred

Ser eg ikkje er komt inn enda! Sendte eg noe feil eller?:)

Sent from my iPad using BV Forum

Åååånei, spotting på do nå og full tr murringer:confused: Akkurat som starten på tr føles det ut som!
Er bare 5 dpo, så kan vel ikke være noe festeblødning heller??:p

TR kom i ettermiddag, så da er jeg vel på cd1 i dag. Jaja, desember, here we come!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp