Vi som temper(Ny)

Ja. Kan jo bli litt ulike streker de første par dagene når de er så svake da, så er vel først fire-fem dager til den er tydelig sterkere sikkert. Haha.. Får vel kanskje lage Testetøsa-tråden min igjen da ja. :rolleyes:
sant,you do that :D i will follow! så gira på dine vegne jeg nå :D

Ser ut som om vi endelig blir kvitt noen tempere! På høy tid!!! :D Fælt å skrive, men det er veldig hyggelig at akkurat FS og denne tråden blir tynnere i gruppen ;)

Jeg flytter ikke ut herfra før etter påske uansett tror jeg. :p Vil heller heie på dere og være en del av godgjengen frem til jeg er litt tryggere. Så dere blir ikke kvitt meg med en gang nå, men håper jo jeg er på vei ut. Bare at jeg bruker litt tid på flytteprosessen (tar jo litt tid å pakke ned i pappesker og den slags).

Jeg flytter ikke ut herfra før etter påske uansett tror jeg. :p Vil heller heie på dere og være en del av godgjengen frem til jeg er litt tryggere. Så dere blir ikke kvitt meg med en gang nå, men håper jo jeg er på vei ut. Bare at jeg bruker litt tid på flytteprosessen (tar jo litt tid å pakke ned i pappesker og den slags).
pakke ned og pakke opp tar veeeldig lang tid :smiley-bounce015

Så gøy, Lykkeliten! Regner med vi får se sterkere streker fremover, men ser hehelt klart noe der :)

Testen var ihvertfall veldig tydelig på det redigerte bildet! Håper virkelig vi se en sterkere strek etterhvert, @Lykkeliten_86 !

Sent from my iPhone using BV Forum

Siden tempen steg litt i dag så kikka testetøsa litt inn her. I tross for masse redigering så er det ingen strek..
ImageUploadedByBV Forum1394603790.474155.jpg

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Vet ikke når jeg skal tørre å si takk? Men jeg er da gravid? Strek er strek vel? Men kanskje en ide å vente til etter IKM før jeg tør å takke for noe som helst :)

Testen er jo positiv uansett:) Nå trenger vi bare at spiren henger seg godt fast:)

Spent på Lykkeliten sin test også!

Du da???

fra app

Ja, jeg måtte fikse noe så jeg ble opptatt to sekunder. Jeg testet jeg og. Synes den er veldig lik som i går, men det er jo bare litt over 12 timer siden og i starten tar det jo noen dager må jeg huske. :p Så jeg er egentlig ganske rolig og tenker at dette er innafor når man er bare 8 dpo. Spent på i morgen og ja, egentlig testene til helgen.

*Taster på app på iPad*

Back
Topp