sant,you do thatJa. Kan jo bli litt ulike streker de første par dagene når de er så svake da, så er vel først fire-fem dager til den er tydelig sterkere sikkert. Haha.. Får vel kanskje lage Testetøsa-tråden min igjen da ja.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
sant,you do thatJa. Kan jo bli litt ulike streker de første par dagene når de er så svake da, så er vel først fire-fem dager til den er tydelig sterkere sikkert. Haha.. Får vel kanskje lage Testetøsa-tråden min igjen da ja.![]()
Kan ikke være mer enigSer ut som om vi endelig blir kvitt noen tempere! På høy tid!!!Fælt å skrive, men det er veldig hyggelig at akkurat FS og denne tråden blir tynnere i gruppen
![]()
pakke ned og pakke opp tar veeeldig lang tidJeg flytter ikke ut herfra før etter påske uansett tror jeg.Vil heller heie på dere og være en del av godgjengen frem til jeg er litt tryggere. Så dere blir ikke kvitt meg med en gang nå, men håper jo jeg er på vei ut. Bare at jeg bruker litt tid på flytteprosessen (tar jo litt tid å pakke ned i pappesker og den slags).

IiiiikDagens testing, bildet tatt etter 5 min![]()
Se på den, daDagens testing, bildet tatt etter 5 min![]()
WikiDagens testing, bildet tatt etter 5 min![]()
Dagens testing, bildet tatt etter 5 min![]()
Hurra. Gratulerer så mye, du er gravid joDagens testing, bildet tatt etter 5 min![]()
Du da???
fra app