Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke første gangen at det ikke skjer noe når ting blir rapportert dessverre.Hun driver humbug og tar betalt for det. Brudd på forumreglene. Jeg har varslet, ikke noe skjedde...
fra app
Ja mye av det hun sa kunne hun ha hentet derfra meg meg ogsåDet hun "spådde" meg er ting hun har hentet fra mine innleggså hadde jeg vært deg hadde jeg ikke tatt det helt seriøst.
fra appen![]()
Ja mye av det hun sa kunne hun ha hentet derfra meg meg ogsåmen etter 14 mnd hjalp det litt når noen sa; Tro meg, du blir gravid
![]()
Takk!!!!! Tør ikke helt å tro på det ennå, leser jo så mye om MA og SA og diverse inne på disse forumene at man klarer liksom ikke bare å tenke, "jøss, jeg skal bli mamma". Men får bare krysse fingrene for at det går bra. Aldri vert gravid førGratulerer med positiv test!![]()
Takk!!!!! Tør ikke helt å tro på det ennå, leser jo så mye om MA og SA og diverse inne på disse forumene at man klarer liksom ikke bare å tenke, "jøss, jeg skal bli mamma". Men får bare krysse fingrene for at det går bra. Aldri vert gravid før![]()
OkeiStoltmor90 mener jeg. Hun spådde termin i feb -15 da, men jeg fikk i alle fall opp motet da hun sa at det var ingen tvil om at jeg kunne få barn!
Ikke første gangen at det ikke skjer noe når ting blir rapportert dessverre.
fra appen![]()
Men det kan jeg også si.Ja mye av det hun sa kunne hun ha hentet derfra meg meg ogsåmen etter 14 mnd hjalp det litt når noen sa; Tro meg, du blir gravid
![]()
Men det kan jeg også si.
Det er like mye eller lite troverdig som at hun sier det. Jeg kan si det gratis...
fra app

I morgen begynner jeg å tempe igjen! Gleder meg![]()
Ikke første gangen at det ikke skjer noe når ting blir rapportert dessverre.
fra appen![]()
Ja, vi får seVelkommen tilbake?!Satser på at ny spire sitter fort!
![]()
Da vi prøvde på A var det mye trolling på fs,men det har ikke vært det nå. Det er jo braSant det.
Andre steder skjer det noe. Her har jeg aldri sett at noe skjer.
fra app
Ja den ble vel slettet tror jeg.Men den "spå"-tråden er borte?!Håper i hvert fall ingen har betalt!
Kommet inn? Har lagt til grafen din på første side post 2Ser eg ikkje er komt inn enda! Sendte eg noe feil eller?![]()
Sent from my iPad using BV Forum